Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Dit is het topic voor de RSV Mille en RSV1000R vriend.
Niet de V4.

En blok stuk door topsnelheidmeting lijkt me stug. Dan zou hij ook in zijn 2e versnelling kapot moeten lopen bij volgas? :?
Hee VRIEND...... :Z
Even een seconde in zijn 2 is wat anders als een topsnelheidmeting, dan rij je toch vaak enkel minuten achter elkaar vol gas, is toch echt een andere belasting van het blok, zeker wat betreft thermische belasting... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Topsnelheid is ook maar een paar seconden, of je hebt een wel heel langzame motor.

Denk ook niet dat als hij ietsje arm staat de termische belasting zo hoog is dat hij direct vastloopt.
Misschien dat het bij de RSV4 wat nauwer luistert.
 
Iemand hier nog intresse in een pwercomnander drie
Dynojet

Handig als je een vervangingsuitlaat hebt


Sowiso geschikt voor:

Rsv 1000r. Is nieuw. €325

Mag weg voor €200

Gr Jorgosssss
 
Heren
Ik heb een rsv1000r factory gekocht
Originele uitlaten

Ik heb nog een set akraas titanium liggen met wa schade
As ik die erop zet in combinatie met een powercommander



Wat zou ik daarmee bereiken qua vermogen ?

Gr Jorgossss
 
Hallo mannen!
Heb laatst een 2001 rsv mille R gekocht. Zat een dubbele demper op (boven elkaar aan 1 kant).
Nu lees ik dat er ‘snelle’ en ‘langzame’ eproms voor deze motor zijn.
Er zit nu een ‘mrt-fuchs rsv 99-00’ eprom in.
Ik heb gegoogled maar kan niks over deze eprom vinden.
Kan iemand mij zeggen of dit een originele eprom is of een al aangepaste?
Bedankt alvast!

iemand info?
 
Is iig geen standaard eprom. Fuchs heeft wel wat in tuning gedaan geloof ik. Misschien ook nog te maken met oud gp coureur Jurgen Fuchs? Als je zeker wilt zijn zit er niet veel anders in dan een run op een testbank.
 
Zo, schoon voor de winterstop..
Normaal gesproken ben ik wel een doorrijder, maar vind het zonde met deze bike :9

38247068881_d430f2e762_h.jpg


38215083192_3f1f022451_h.jpg


37536131874_73eb46da91_h.jpg


37536128764_d7218cdc2d_h.jpg


38192314356_af07af28c2_h.jpg


38192343466_838e8879fb_h.jpg


*O*
 
Is iig geen standaard eprom. Fuchs heeft wel wat in tuning gedaan geloof ik. Misschien ook nog te maken met oud gp coureur Jurgen Fuchs? Als je zeker wilt zijn zit er niet veel anders in dan een run op een testbank.

top, niet-standaard was idd wat ik wilde horen
beestje loopt super dus laat het lekker zo
 
Voor degene hier met een rsc1000R
Die weleens een circuitdaggie willen pikku;

Jorgos heeft een mooie witzwarte kuipset over
Hoogglans gespoten, en een zeer mooie set wielen voor een paar vette plakkers voor op de baan, ff wisselen en gaan net die banaan🤠🤠🤠🤠
 
Heren , een vraag
Ik heb een ohlins schokbreker van een rsv1000r factory uit 2004
Past die ook op een tuono uit 2003?



Gr jorgossss


En ik heb een powercommander drie te koop
€225. Ook van een factory 1000r 2004
Ook geschikt voor andere rsv?
 
Wie weet waar de versnelling sensor zit op een 2nd gen rsv? Heb een storing. Motor blijft, wanneer hij loopt, denken dat ie in de versnelling staat. Neutraal lamp brandt niet, 3 hoekige indicator van SB blijft branden en de motor slaat uit zodra ik de jiffy uitklap. Neutraal lamp brandt wel kortstondig wanneer de motor op contact wordt gezet. Ik gok op een draad breuk of defecte sensor. Maar, waar zit dat ding?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een originele remleiding (voor) en koppelingsleiding liggen voor een Mille R uit 2003 (radiale klauwen).

Graties en voor nix, iemand interesse?
 
Wie weet waar de versnelling sensor zit op een 2nd gen rsv? Heb een storing. Motor blijft, wanneer hij loopt, denken dat ie in de versnelling staat. Neutraal lamp brandt niet, 3 hoekige indicator van SB blijft branden en de motor slaat uit zodra ik de jiffy uitklap. Neutraal lamp brandt wel kortstondig wanneer de motor op contact wordt gezet. Ik gok op een draad breuk of defecte sensor. Maar, waar zit dat ding?

Opgelost. 1 of andere beunhaas heeft bij het terugplaatsen van stekker b op de ecu 2 pinnetjes platgedrukt. |(
 
Voor degene hier met een rsc1000R
Die weleens een circuitdaggie willen pikku;

Jorgos heeft een mooie witzwarte kuipset over
Hoogglans gespoten, en een zeer mooie set wielen voor een paar vette plakkers voor op de baan, ff wisselen en gaan net die banaan🤠🤠🤠🤠

wat is je vraagprijs voor de kuip?
 
Ah ik heb nog een Sachs Achtershock over: de gouden body met gele veer. Zat als extra bij de mille die ik pas heb gekocht.

Volgens de vorige eigenaar is deze shock nieuw. Ik heb em niet getest of gemonteerd gehad.

Gen 1, dus RSV bj 2000-2003 en Tuono Gen 1 2002-2005 (Oer).

Versturen kan, ophalen in Hardinxveld ook.
Prijs:???

Doe maar een bod via PM oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan