Van der Heyden Motors & Scooters failliet

Een tijdje terug werd al voorspeld dat er steeds meer showrooms gaan komen zonder voorraad. Bijv een Samsung showroom waar je een koelkast kan bekijken waarna je die zelf op internet kan bestellen, al dan niet bij de fabrikant zelf. Een logische stap. Voorraden in de winkel houden wordt te duur en bestellen kan ik zelf ook wel.
De eerste gedachte die ik dan krijg voor NL is: COOLBLUE
Ben 1x in hun winkel (showroom?) geweest. Was er gelijk klaar mee........... :(
 
Wat betreft de mediamarkt heb ik mij het volgende laten vertellen. De fabrikanten maken aparte versies van hun producten voor verkoop bij de mediamarkt. Zo is 1 van die dingen bv. een plastic "omhulsel" bij je stekkerblok van bv. de koelkast, i.p.v. een metalen zoals je die krijgt bij je lokale familiebedrijf. Dit resulteert in een kortere levensduur van het product.

Dit is 100% waar, BCC en de andere grote "laagste prijs garantie roepers" doen het ook. Een (zakelijke) kat in het nauw maakt rare sprongen. Als het niet (meer) mogelijk is om echte winkels en personeel te combineren met hele lage prijzen, dan laat je idd je eigen artikelnummers / model varianten maken om je marktaandeel veilig te stellen. Als ik met mijn kleine zaakje bij bepaalde fabrikanten al uit 3 kwaliteit kan kiezen.... Go figure. Leuk is het niet, maar het is een gevolg van obsessief koopjesjagen (op naar de concurrent, voor 3%). Eerst ontstaat deze vraag, dan het aanbod. Je ziet dat veel merken hun identiteit beginnen te verliezen, want een eigen ontwerp is ook al duurder dan een generieke buitenkant.
 
Laatst bewerkt:
Zijn beschermde dieren die gieren :+
Zijn ook mooi om te fotograferen in de dierentuin, vooral als ze net gevoerd zijn. Altijd leuke taferelen die dan plaatsvinden


Dit is 100% waar, BCC en de andere grote "laagste prijs garantie roepers" doen het ook. Een (zakelijke) kat in het nauw maakt rare sprongen. Als het niet (meer) mogelijk is om echte winkels en personeel te combineren met hele lage prijzen, dan laat je idd je eigen artikelnummers / model varianten maken om je marktaandeel veilig te stellen. Als ik met mijn kleine zaakje bij bepaalde fabrikanten al uit 3 kwaliteit kan kiezen.... Go figure. Leuk is het niet, maar het is een gevolg van obsessief koopjesjagen (op naar de concurrent, voor 3%). Eerst ontstaat deze vraag, dan het aanbod. Je ziet dat veel merken hun identiteit beginnen te verliezen, want een iegen ontwerp is ook al duurder dan een generieke buitenkant.
Dat is wel interessant om te weten. Ik heb een koelkast & waterkoker van Smeg, die kostten inderdaad aardig wat. Is er nog ergens anders aan te zien welke kwaliteit deze dan hebben?

Doen het overigens al 5 jaar prima zonder defecten o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een koelkast & waterkoker van Smeg, die kostten inderdaad aardig wat. Is er nog ergens anders aan te zien welke kwaliteit deze dan hebben?

Doen het overigens al 5 jaar prima zonder defecten o.i.d.
Voor de koelkast is dat nog niks bijzonders; tien jaar mag je al minstens verwachten. Voor waterkoker ligt dat misschien iets anders, vooral als het leidingwater bij jullie erg hard is.
 
Unieke dieren :Y

Likken ze dan bij elkaar de koppen af :9 :P
Dat heb ik nog niet gezien, maar wel dat ze dan ruzie maken en dan gaan ze met die gigantische vleugels gespreid lopen dreigen naar elkaar toe, en dan na de maaltijd weer gezellig bij elkaar zitten. :P

Voor de koelkast is dat nog niks bijzonders; tien jaar mag je al minstens verwachten. Voor waterkoker ligt dat misschien iets anders, vooral als het leidingwater bij jullie erg hard is.
Oh ok, ja het leidingwater hier is behoorlijk hard geloof ik.
4,98 dH volgens google.
 
Stelletje aasgieren


Laat ik nu een van de weinige zijn, die bijna alles bij 1 zaak haalt in de winkel, zelf eerst zien voelen en passen en die bij onderdelen even overlegt met de techneuten, wat de beste oplossing is.

Sarcasme is zo moeilijk over te brengen in getypte tekst met een overjarig emoticons. :+
 
Laatst bewerkt:
O nee prima, nu heb je iedereen overtuigd. Door meerdere links te plaatsen waar dit fenomeen ofwel probleem wordt toegelicht, praat alles goed. En het vrolijkt je blijkbaar nog op ook. Heb je de artikelen eigenlijk wel gelezen :? |(


Ik noem het eerder je eigen asociale gedrag goedpraten, en niet willen zien dat er meer dingen op aarde zijn dan alleen IK.
 
Laat ik nu een van de weinige zijn, die bijna alles bij 1 zaak haalt in de winkel, zelf eerst zien voelen en passen en die bij onderdelen even overlegt met de techneuten, wat de beste oplossing is.

Sarcasme is zo moeilijk over te brengen in getypte tekst met een overjarig emoticons. :+

Sarcasme is moeilijk over te brengen... Klopt :+ ;)
 
Laat ik nu een van de weinige zijn, die bijna alles bij 1 zaak haalt in de winkel, zelf eerst zien voelen en passen en die bij onderdelen even overlegt met de techneuten, wat de beste oplossing is.

Sarcasme is zo moeilijk over te brengen in getypte tekst met een overjarig emoticons. :+
Sommige emo's vind ik erg goed, vooral deze: :Z :Y :N _O- :W *O* -O- :$ :t :? :} :]
En ook '( heb ik helaas nog wel eens nodig.
 
Al bladerend door wat oude motorbladen.....



full



Ja..... weet je nog?? Vroegah...
 
Terug
Bovenaan Onderaan