Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig hier, iedereen het bleedje lekker gepoetst onder een kleedje staan en in winterslaap ;)
Hoe is het met degene die in de lappenmand zitten ?

Tjaa, hoe komen we de winter weer door ?? Wordt weer behelpen, klein beurtje aan de blade, joetjoep filmpjes van isle of man enz bekijken, beetje sleutelen bij een maat aan zijn tweetaktjes,
Nog wat klussen in huis, winterhobbies maar weer oppakken en hopen dat het snel voorjaar wordt :+
 
Rustig hier, iedereen het bleedje lekker gepoetst onder een kleedje staan en in winterslaap ;)
Hoe is het met degene die in de lappenmand zitten ?

Tjaa, hoe komen we de winter weer door ?? Wordt weer behelpen, klein beurtje aan de blade, joetjoep filmpjes van isle of man enz bekijken, beetje sleutelen bij een maat aan zijn tweetaktjes,
Nog wat klussen in huis, winterhobbies maar weer oppakken en hopen dat het snel voorjaar wordt :+

Hier van hetzelfde en miss als het nog een x boven de 10* is met zonnetje een rondje wagen voordat ze gaan strooien :z :z :z
 
Rustig hier, iedereen het bleedje lekker gepoetst onder een kleedje staan en in winterslaap ;)
Hoe is het met degene die in de lappenmand zitten ?
Zou willen dat ik kon rijden.
Inmiddels zijn de hechtingen eruit en de nodige huid afgestorven.
Nu zijn ze stukje bij beetje de dode huid aan het wegknippen en heb ik inmiddels een open wond aan mijn been.... :X
Dus voorlopig ben ik nog onder de pannen. '(
 
Wie o wie :+

jpzg2p.jpg


mjn5tg.jpg


full


full


€ 125
 
Zou willen dat ik kon rijden.
Inmiddels zijn de hechtingen eruit en de nodige huid afgestorven.
Nu zijn ze stukje bij beetje de dode huid aan het wegknippen en heb ik inmiddels een open wond aan mijn been.... :X
Dus voorlopig ben ik nog onder de pannen. '(

Minder @Ron en hopelijk herstelt het toch spoedig :t
 
Thanks Marco, die hoop had ik ook.
Echter werd me al in mijn oor gefluisterd dat ik hier de komende tijd nog niet vanaf ben.....
Maar het komt goed is me verzekerd. :t
 
Rustig hier, iedereen het bleedje lekker gepoetst onder een kleedje staan en in winterslaap ;)
Hoe is het met degene die in de lappenmand zitten ?

Tjaa, hoe komen we de winter weer door ?? Wordt weer behelpen, klein beurtje aan de blade, joetjoep filmpjes van isle of man enz bekijken, beetje sleutelen bij een maat aan zijn tweetaktjes,
Nog wat klussen in huis, winterhobbies maar weer oppakken en hopen dat het snel voorjaar wordt :+

Als de berging straks leeg is (nu stukken oude keuken en douchecabine in) mag blade-je lekker daar staan. Nu nog genoeg te doen voor mijn app. klaar is. Toevallig nog (een capabel) iemand tijd vrij om alle leidingen van de keuken te komen verleggen etc.? Perfect vervangend tijdsverdrijf nu er niet gereden kan worden lijkt me :+
 
Zou willen dat ik kon rijden.
Inmiddels zijn de hechtingen eruit en de nodige huid afgestorven.
Nu zijn ze stukje bij beetje de dode huid aan het wegknippen en heb ik inmiddels een open wond aan mijn been.... :X
Dus voorlopig ben ik nog onder de pannen. '(

Balen Ron!!! Beterschap!
Zo zie je maar weer.... het gevaar zit helemaal niet in het motorrijden...
 
Hier was gisteren de installateur na bijna 20 werkuren klaar met leidingen verleggen voor de nieuwe locatie van de keuken.
Volgende week komt de stucadoor om het gedeelte van de nieuwe keuken stucen en dan wordt de keuken geplaatst ,vervolgens gaat er dan een muur uit van waar de oude keuken gestaan heeft en komt de stucadoor weer terug om het hele plafond te spacken en tevens de muur a 12 mtr lang incl sierpleister oid in een kleurtje .
Kortom ik vermaak me wel deze winter :') ben er eigenlijk alweer klaar mee met de rotzooi die het geeft. Al ben ik er nu pas een week mee bezig.
Als de berging straks leeg is (nu stukken oude keuken en douchecabine in) mag blade-je lekker daar staan. Nu nog genoeg te doen voor mijn app. klaar is. Toevallig nog (een capabel) iemand tijd vrij om alle leidingen van de keuken te komen verleggen etc.? Perfect vervangend tijdsverdrijf nu er niet gereden kan worden lijkt me :+
 
Zou willen dat ik kon rijden.
Inmiddels zijn de hechtingen eruit en de nodige huid afgestorven.
Nu zijn ze stukje bij beetje de dode huid aan het wegknippen en heb ik inmiddels een open wond aan mijn been.... :X
Dus voorlopig ben ik nog onder de pannen. '(

Das flink balen, vooral als het allemaal langer gaat duren dan verwacht.
Sterkte Ron :t
 
Beterschap Ron
En succes iedereen met de verbouwingen!

Vanuit n zonnig Italie!
Hoop dat dat zo blijft!
 
Goedenavond!
Ik wil me bij deze even voorstellen.
Ik ben Richard,40 jaar jong en kom uit Beverwijk en heb na 2 jaar een 954 gereden te hebben een 1000RR aangeschaft.
De 954 vond ik mooi maar de 1000RR met de uitlaat onder de kont is echt mijn droom motor.
Moet nog even het "vertrouwen" krijgen in de Blade maar wat een beest van een motor. *O* :]
Plaatje bij het praatje:

Tijdens het ophalen:
1k0.jpg


Gezellig samen met de 954.
1k0.jpg


Nog geen echte "mooie" foto's maar deze zijn wel oke:
1k0.jpg

1k0.jpg


Hopelijk kan ik hier blijven hangen voor vragen/upgrades over/voor de Blade en natuurlijk voor gewone gezellige praat en slap ouwe h@eren. :+
 
Goedenavond!
Ik wil me bij deze even voorstellen.
Ik ben Richard,40 jaar jong en kom uit Beverwijk en heb na 2 jaar een 954 gereden te hebben een 1000RR aangeschaft.
De 954 vond ik mooi maar de 1000RR met de uitlaat onder de kont is echt mijn droom motor.
Moet nog even het "vertrouwen" krijgen in de Blade maar wat een beest van een motor. *O* :]
Plaatje bij het praatje:

Tijdens het ophalen:
[afbeelding]

Gezellig samen met de 954.
[afbeelding]

Nog geen echte "mooie" foto's maar deze zijn wel oke:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hopelijk kan ik hier blijven hangen voor vragen/upgrades over/voor de Blade en natuurlijk voor gewone gezellige praat en slap ouwe h@eren. :+


Welkom :] *O* en veel plezier met de blade.groeten uit zelfde regio.
 
Goedenavond!
Ik wil me bij deze even voorstellen.
Ik ben Richard,40 jaar jong en kom uit Beverwijk en heb na 2 jaar een 954 gereden te hebben een 1000RR aangeschaft.
De 954 vond ik mooi maar de 1000RR met de uitlaat onder de kont is echt mijn droom motor.
Moet nog even het "vertrouwen" krijgen in de Blade maar wat een beest van een motor. *O* :]
Plaatje bij het praatje:

Tijdens het ophalen:
[afbeelding]

Gezellig samen met de 954.
[afbeelding]

Nog geen echte "mooie" foto's maar deze zijn wel oke:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hopelijk kan ik hier blijven hangen voor vragen/upgrades over/voor de Blade en natuurlijk voor gewone gezellige praat en slap ouwe h@eren. :+

Welkom, mooie Blade en de 954RR is en blijft natuurlijk ook een top machine!!! :t

Zelf ook jaren een 954RR gereden, rood/zwart maar de 1000RR is in vele opzichten toch een verbetering *D
 
Goedenavond!
Ik wil me bij deze even voorstellen.
Ik ben Richard,40 jaar jong en kom uit Beverwijk en heb na 2 jaar een 954 gereden te hebben een 1000RR aangeschaft.
De 954 vond ik mooi maar de 1000RR met de uitlaat onder de kont is echt mijn droom motor.
Moet nog even het "vertrouwen" krijgen in de Blade maar wat een beest van een motor. *O* :]
Plaatje bij het praatje:

Tijdens het ophalen:
[afbeelding]

Gezellig samen met de 954.
[afbeelding]

Nog geen echte "mooie" foto's maar deze zijn wel oke:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hopelijk kan ik hier blijven hangen voor vragen/upgrades over/voor de Blade en natuurlijk voor gewone gezellige praat en slap ouwe h@eren. :+

Mooie fiets :] welkom :t !
 
Mogguhhhhh!! :W

Iedereen MotoGP kijken zeker?! :+

Zekers!! Eerst vanmorgen even 25km door de blubber gefietst, nu nog even lekker warm achter de Xbox met assassins breed origins en dan zo de GP kijken *O*

@dr_insane: mooie fiets! Heb er ook zo een, ook in repsol kleurtjes!
 
Laatst bewerkt:
Zekers!! Eerst vanmorgen even 25km door de blubber gefietst, nu nog even lekker warm achter de Xbox met assassins breed origins en dan zo de GP kijken *O*

@dr_insane: mooie fiets! Heb er ook zo een, ook in repsol kleurtjes!


Goed bezig geweest! :t

Ja Repsol is de mooiste. :Y :9~
 
Vraagje want ik kom hier niet goed uit met wat er in het start topic over staat,

Kunnen velgen van een 2012 type over gezet worden in een 2007?

Ik weet dat de remschijven verschillen in diameter maar zijn er nog meer verschillen waar je dan rekening mee moet houden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan