Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

de 21 zal meer waard worden dan de 22.
zal vermoedelijk hetzelfde zijn als met de KR1 en KR1S : er zijn meer S'en, mensen willen liever een S en dus zijn er veel KR1 die omgebouwd zijn naar S specs. wat maakt dat komplete originele KR1 moeilijk te vinden zijn en dus uiteindelijk veel zeldzamer zullen worden.
 
op lange termijn is er maar 1 ding dat prijzen bepaald : zeldzaamheid. prestaties, uiterlijk, betere technologie, ... betekenen dan niets meer.
 
Hallo,
Thx!
Leuk!
Ik had niet zoveel reacties verwacht!
Inderdaad, de toekomst zal het uitwijzen....wat er ook van mag zijn.
Ik ben een gelukkige eigenaar van de vj21,
Heb ook nog een andere 2 takt raket...nl. Yamaha TDR250 die is veel bruikbaarder op straat, maar die mist dan weer de snelheid van de rs/rgv.
Keep on smoking!
Grtjes.
 
op lange termijn is er maar 1 ding dat prijzen bepaald : zeldzaamheid. prestaties, uiterlijk, betere technologie, ... betekenen dan niets meer.

In dat geval zou de vj21 nu al meer waard moeten zijn...
Dat is niet zo en gaat ook niet gebeuren.
 
In dat geval zou de vj21 nu al meer waard moeten zijn...
Dat is niet zo en gaat ook niet gebeuren.

Als ik op autoscout en mobilen.de rondkijk dan zijn de vraagprijzen voor een mooie 22 gelijk aan die voor een mooie 21. Blijven natuurlijk vraagprijzen maar ik ga ervan uit dat ze zo'n beetje evenveel waard zijn.
 
Als ik op autoscout en mobilen.de rondkijk dan zijn de vraagprijzen voor een mooie 22 gelijk aan die voor een mooie 21. Blijven natuurlijk vraagprijzen maar ik ga ervan uit dat ze zo'n beetje evenveel waard zijn.

Moet je ook even kijken hoe lang de gemiddelde VJ21 te koop blijft staan. Voorbeeld: Die Pepsi met imitatiekuipen die hier ook is aangeboden.
 
niet om de diskussie nodeloos te rekken, maar het ging over "op lange termijn", niet over wat ze nu waard zijn.
 
Zeker frontaal niet, maar met wat old scool mk2 kuipwerk van de aprilia.... :}
Had van ktm ook al iets voorbij zien komen met n 300 cc injectie, maar dat was volgens n ktm dealer een hersenspinsel.
 
Technisch gezien heeft ie wel leuke dingen, carbonfiber monocoque frame, BMW achtige voorvork en 90 graden Vtwin met elektronische injectie.
 
Piaggio/Aprilia komt aankomend jaar ook met een 2 takt injectie op de RS/RX50 modellen. Euro 4 dus...
 
Bedankt voor de tekening! Ik ben nog wel van plan om de standaard anders te maken, meer zoals die van Gert. Maar ik ben wel weer een paar maten verder :)

Is het nog gelukt met de stand? En indien ja, zou je bereid zijn er nog 1 te maken? Of misschien is er iemand hier die er tegen een vergoeding een wil maken voor mij?
 
Is het nog gelukt met de stand? En indien ja, zou je bereid zijn er nog 1 te maken? Of misschien is er iemand hier die er tegen een vergoeding een wil maken voor mij?

Deze week ben ik begonnen mijn motor uit elkaar te halen. Waarschijnlijk van het weekend mijn motorblok eruit. Dan nog de rest van de maten opmeten. Als ik deze heb, kan ik de steun afmaken. Het was mooier geweest als ik de maten al had.

Op mijn werk wordt een hoop weg gegooit, waar je nog best wat van kan maken. Dus het wordt een zelf knutsel bok. Het wordt dan ook lastig om er nog 1 te maken.
 

Ja dat dacht ik ook! Echter blijkt deze link van de Thaise Tyga vestiging te zijn met een prijs van E 46,- Echter als je dan contact op neemt met Tyga Europe die vanuit huis in Staphorst werken, blijkt exact hetzelfde product ineens E78,- te zijn. Bij navraag wordt dan beweert dat het om "een ander bedrijf" gaat. Terwijl de Nederlandse vestiging gewoon als dealer op de Thaise site genoemd wordt :X
 
Laatst bewerkt:
Oh lekker.. :(

Ik snap wel dat er wat importheffingen/BTW dingen spelen, maar dan is het verschil nog steeds groot.
 
Laatst bewerkt:
Oh lekker.. :(

Ik snap wel dat er wat importheffingen/BTW dingen spelen, maar dan is het verschil nog steeds groot.

Precies: Als me verteld was dat het met import-, handlings-, transportkosten, etc te maken had, dan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen. Maar er is me echt verteld: "Het produkt is wel gelijk, de onderneming niet" En ze konden hem hier echt niet goedkoper leveren. Dat er prijsverschillen zijn, snap ik. Maar een verschil van E 30,- voor 4 aan elkaar gelaste buisjes, snap ik dan weer niet zo goed. Of het nu Tyga-performance.com heet of TygaEurope.com, maakt voor mij niet uit. Tyga is Tyga.

Misschien dat ik hem alsnog bestel, maar vind het twijfelachtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan