NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

_O- _O-

He du mal Koen, dein deutsch ist auch nicht mehr so gut, du alter arnheimer bwm sjonnie :+

Bmw is alllaaang weer weg haha.
Afgelopen zaterdag met nieuw speeltje op de bank gestaan.
Nu paar aanpassingen en dan terug en hopen richting 400pk te gaan O-)

360.jpg
 
Ooit was je de man als je GTI 160pk had. Dat is nu al bijna standaard :X
 
Laatst bewerkt:
Wat, een volkswagen _O- jij bent ook zo veranderlijk als het weer.
Maar 400 paardjes klinkt wel lekker :t
Hij klinkt ook lekker O-) .
Achja rijd al wat jaartjes bedrijfsbussen van vw, ook al audi en seat gehad VAG groep.
Tja zou wel weer een dikke bmw willen maar zal meer zeer doen om af te schrijven op de ring :o . Wil er nog wel wat rondes maken :).
 
Dat zal wel niet meer geveuren denk ik 15+ temp.


Eerdaags eens wat stekkers halen om op de motoren en scooter te maken zodat ik de accu laser snel kan koppelen aan een van de accu's.
Zal de vliegen etc er ook maar eens afpoetsen, dan kan ze haar winterslaapje gaan doen.
Op naar het nieuwe seizoen!!!
 
Laatst bewerkt:
Lekker toch!
Genieten van je motor en die mooie witte wereld.
Niks mis mee *D
Ik waag me er zo nu en dan ook aan hoor. Pekel of geen pekel, soms schijnt het zonnetje en dan lijkt het zo mooi, de kriebels hebben dan de overhand. Na een half uurtje ben ik dan weer thuis, dan realiseer ik me dat het toch wel koud is _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik waag me er zo nu en dan ook aan hoor. Pekel of geen pekel, soms schijnt het zonnetje en dan lijkt het zo mooi, de kriebels hebben dan de overhand. Na een half uurtje ben ik dan weer thuis, dan realiseer ik me dat het toch wel koud is _O-


Herkenbaar....
Maar goede kleding, handvatverwarming en handkappen op het stuur scheelt al een hoop.
Nu leent niet elke motor zich voor handkappen, daar heeft mijn Tiger geen last van ;)
 
Herkenbaar....
Maar goede kleding, handvatverwarming en handkappen op het stuur scheelt al een hoop.
Nu leent niet elke motor zich voor handkappen, daar heeft mijn Tiger geen last van ;)

Bij plus 12 graden en droog weer wil ik de brommer ook nog wel pakken voor een uurtje, dan gaat het wel wat rustiger in de bochtjes dan in de zomer ;)
Maar ik heb de kleding er niet echt voor, thermo onder leren pak, regenjack als extra windstopper en winterhandschoenen is de uitrusting voor als het koud is.
Als je in April om 07.00 richting Assen gaat voor de WSBK en de temperatuur is nog rond het vriespunt dan helpt dat nog geen half uurtje en hebben we 3 koffie opwarmstops nodig :+

Ik heb voor het werk een bedrijfsbus dus hoef niet op de motor in de winter; had ik geen auto van de baas dan had ik zeker een off the road pekelfiets gehad voor de winter :)
 
Bij plus 12 graden en droog weer wil ik de brommer ook nog wel pakken voor een uurtje, dan gaat het wel wat rustiger in de bochtjes dan in de zomer ;)
Maar ik heb de kleding er niet echt voor, thermo onder leren pak, regenjack als extra windstopper en winterhandschoenen is de uitrusting voor als het koud is.
Als je in April om 07.00 richting Assen gaat voor de WSBK en de temperatuur is nog rond het vriespunt dan helpt dat nog geen half uurtje en hebben we 3 koffie opwarmstops nodig :+

Ik heb voor het werk een bedrijfsbus dus hoef niet op de motor in de winter; had ik geen auto van de baas dan had ik zeker een off the road pekelfiets gehad voor de winter :)


Voor mij is het een bewuste keuze...
Of een paar motoren of die eruit en een auto erbij.
Paar motoren is de Tiger en een MZ met zijspan. Dat laatste is erg leuk in de sneeuw maar koud want die heeft alleen handkappen en geen handvatverwarming...


full



WInterrijden is echt wel leuk maar net als velen rij ik liever als het rond de 17 graden is. Dan is het prima om een beschermend pak aan te hebben en niet meteen erg warm als je stil staat voor een kruising of zo...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan