KTM SuperDuke 990 Deel 14

Haha herkenbaar. Achterste bouten maar weer los, voorste erin en dan de achterste doen (zit achter wat meer speling op).
 
Haha herkenbaar. Achterste bouten maar weer los, voorste erin en dan de achterste doen (zit achter wat meer speling op).

Idd... eerst de voorste vast met een paar gangen. Daarna die achterste erin wurmen. Vervolgens de hele zooi op spanning vast :')
 
nee lompje die kleine blauwe die je in je onderbroek duwt bij een feesje hahahah ;p

En je foto is inderdaad zeer herkenbaar..... :( hahaha
 
goed dat je het even vertaald hebt voor ons niet limburgers :+

Ik kwam dit nog tegen op youtube
Zelfde dijkweggetje (halverwege de film) als tijdens de meeting van dit jaar.
Krijg ik toch wel kippevel hoor van zo'n 1290
 
teveel power? :p
Zo extreem gek doet hij niet ofwel?

Eerste keer dat ik op een duizend klom, dacht ik alleen wauwww :P

z'n 990 heeft ook al genoeg power om je rijbewijs te verliezen!
 
Laatst bewerkt:
Flogger gewoon ff weg denken :+

Komend seizoen en misschien ook nog wel het seizoen er na, blijf ik nog wel op de 990 rijden, heb net een gel zadel op de kop kunnen tikken van marktplaats.
Volgend jaar eens kijken hoe dat bevalt, eerst zorgen dat ik em weer thuis krijg.
Morgen maar even achteraan bellen, het geeft me geen goed gevoel dat ze niet op de mail gereageerd hebben.
 
Flogger gewoon ff weg denken :+

Komend seizoen en misschien ook nog wel het seizoen er na, blijf ik nog wel op de 990 rijden, heb net een gel zadel op de kop kunnen tikken van marktplaats.
Volgend jaar eens kijken hoe dat bevalt, eerst zorgen dat ik em weer thuis krijg.
Morgen maar even achteraan bellen, het geeft me geen goed gevoel dat ze niet op de mail gereageerd hebben.

Dat is wel erg slecht. We zijn inmiddels 2 dagen verder, als je maandag niet mee rekent.

Ik rij ook nog wel een seizoen op de sdr. Staat een gave mod op het programma...
zodra mn hok is verkocht, gaat ie in de verkoop en komt er een dikke allroad. Tiger 1200, africa twin , dat soort :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel erg slecht. We zijn inmiddels 2 dagen verder, als je maandag niet mee rekent.

Ik rij ook nog wel een seizoen op de sdr. Staat een gave mod op het programma...
zodra mn hok is verkocht, gaat ie in de verkoop en komt er een dikke allroad. Tiger 1200, africa twin , dat soort :)

Vertel vertel! :9

Flogger gewoon ff weg denken :+

Komend seizoen en misschien ook nog wel het seizoen er na, blijf ik nog wel op de 990 rijden, heb net een gel zadel op de kop kunnen tikken van marktplaats.
Volgend jaar eens kijken hoe dat bevalt, eerst zorgen dat ik em weer thuis krijg.
Morgen maar even achteraan bellen, het geeft me geen goed gevoel dat ze niet op de mail gereageerd hebben.

Ik vroeg me al af of hij naar iemand van het forum gegaan was :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vertel het als ie erop zit. Komt van aliexpress namelijk :o _O-

Nice, een Turbokit? :+


Tansky-Turbo-kits-Mini-Electric-Turbo-Supercharger-Kit-Air-Filter-Intake-for-all-car-Motorcycle-TK.jpg_640x640.jpg

:+
 
Waarom een 1290 als je er ook voor $25 een turbo op kan schroeven 8-)

Ik ben benieuwd naar de resultaten :+
 
fackkkk wie schroeft dat nou op zijn superduke :P

Bij die elektrische turbo dacht ik al.... maar dit ziet er nog cheaper uit :O
 
Terug
Bovenaan Onderaan