Ducati Deel #121 Xmas edition

De specs van de V4 zijn fantastisch... wel een beetje geflatteerd die PK's omdat het geen echte 1000 is, benieuwd hoe de R er uit gaat zien zometeen...

Idd dit is het ultime circuitwapen, lijkt me fantastische fiets!

Denk dat de 1000 straks op het zelfde aantal pk zit, dus sparen maar ;)
 
Als ze natuurlijk die R willen homologeren om te racen, gaat de prijs in principe beperkt moeten blijven, toch?
 
Mooie combi, Duits Italiaans... in 1940 kozen ze ook al vrij oppertunistisch de kant van de Duitsers... achteraf de verkeerde keuze...
 
Mooie combi, Duits Italiaans... in 1940 kozen ze ook al vrij oppertunistisch de kant van de Duitsers... achteraf de verkeerde keuze...

Is het tot nu toe een verkeerde keuze, dan?
Oké, de motoren worden in mijn ogen steeds minder 'eigen'. Het wordt steeds meer eenheidsworst. Maar volgens mij verkoopt het wel aardig.
 
Ben benieuwd of de nieuwe V4 een flinke verkoopboost geeft..... :?

Ik zal aan de verkoop geen bijdrage leveren omdat mijn oude meuk nog prima voldoet. Tenzij de mijne in waarde flink stijgt, dan kan ik nog altijd denken over omruil (en geen bijbetaling)....... _O-
 
Mochten er nog mensen zijn die binnenkort voor hun A2 rijbewijs mogen of je kent iemand die binnenkort voor zijn A2 rijbewijs gaat, heb ik nog een leuke motor in de aanbieding.

Mijn Ducati SuperSport 600 staat sinds kort te koop, een van de weinige A2 'sport' motoren.
Verkoop mijn motor bij voorkeur ook via MF dus als je interesse hebt reageer even op mijn motorshopper :)
Linkje naar advertentie.
 
Mochten er nog mensen zijn die binnenkort voor hun A2 rijbewijs mogen of je kent iemand die binnenkort voor zijn A2 rijbewijs gaat, heb ik nog een leuke motor in de aanbieding.

Mijn Ducati SuperSport 600 staat sinds kort te koop, een van de weinige A2 'sport' motoren.
Verkoop mijn motor bij voorkeur ook via MF dus als je interesse hebt reageer even op mijn motorshopper :)
Linkje naar advertentie.

Suc6. Ik heb nog een mooie complete SL II voor je te koop.
 
Schiet inderdaad niet op hier.... Maar hoop dat ieder goede kerst heeft gehad en wens een ieder alvast een gezond en voortvarend 2018!
 
Mijn Multistrada is total loss, voor de geïnteresseerden heb ik nog een mooi aantal originele onderdelen liggen die niet waren gemonteerd op het moment van het ongeval:

Zijkoffers, tanktas, uitlaat, ECU, luchtfilter, spatborden (V: rood), cilindercovers, luchthappers, tankcover (rood), originele kuipruit.

In het voorjaar plaats ik e.e.a. op de gekende verkoopsites, maar wie interesse heeft kan me uiteraard al iets laten weten ;)

Happy holidays allen :W
 
Is er iemand die gekleurde remleidingen gemonteerd heeft? Ben aan het overwegen om rode remleidingen voor en achter te monteren, maar vraag me af of het achter wel te zien is op een 848.
 
Voor hele bijzondere mensen,
dit gedicht met fijne wensen.
Een goede gezondheid,
en bergen van geluk.
Voorzien van veel gezelligheid,
een heel jaar aan een stuk(gaatie)
Ik wens jullie Ducatisten
het allerbeste voor het nieuwe jaar.
Geluk in grote en in kleine dingen,
Een klein stapje is het van 2017 naar 2018.
365 spiksplinter nieuwe dagen,
om te genieten van mooie dingen,
en veel MF plezier alhier.
Ciao
 
Allereerst een gelukkig en gezond 2018 toegewenst

Te koop: Diverse Ducati Panigale 1299 onderdelen


Subframe
w2in2t.jpg


Kappenset
jghy8p.jpg


Radiateurs up/low
zwn7o1.jpg


Ducati Panigale voor as
npm6pu.jpg


Radiateur koeler
1zx13rd.jpg


Inner V fairing
aw52k1.jpg


Mocht je opzoek zijn naar andere onderdelen of heb je interesse stuur gerust een PB
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan