Silly Season 2018

Sorry dat het zo overkomt, maar had geeen tijd om te nuanceren, maar de drang om te reageren was te groot om te wachten.
'(

Geen probleem ;) Kreeg gewoon het gevoel dat je een beetje de "pik "op me had.. aangezien dit niet de eerste keer was dat je zo op een post van mij reageerde.


TC mag er van mij helemaal van af, ze rijden nu ook al een deel van de race met zeer beperkte TC begreep ik uit een intervieuw met Dovi ( dacht ik ) omdat ze zelf beter kunnen managen dan de TC.. dan denk ik op mn beurt dat ze het er beter af kunnen gooien
 
Highsiders zijn niet altijd te vermijden ondanks de TC weet ik helaas uit recente ervaring. Goede TC is juist een vooruitgang omdat je ook daadwerkelijk sneller van gaat rijden i.c.m. Datalogging. Die gasten in de WSBK en vooral MotoGP zijn echt wel de beste mannen van de wereld en kunnen echt wel rijden zónder TC.
Bij racen hoort ook afstellen van een motorfiets, niet alleen maar hersenloos gasgeven.
Punt is dat de betere teams dit beter afstellen, waardoor de verschillen groter worden. Wil je WSBK weer wat spannender maken kan dit een van de oplossingen zijn.
 
Geen probleem ;) Kreeg gewoon het gevoel dat je een beetje de "pik "op me had.. aangezien dit niet de eerste keer was dat je zo op een post van mij reageerde.


TC mag er van mij helemaal van af, ze rijden nu ook al een deel van de race met zeer beperkte TC begreep ik uit een intervieuw met Dovi ( dacht ik ) omdat ze zelf beter kunnen managen dan de TC.. dan denk ik op mn beurt dat ze het er beter af kunnen gooien

Zou niet weten waarom. Daarbij ken ik je niet, dus dat zou raar zijn.
Er is op internet veel te vinden over tc en datalogging. Ik vind het zelf wel interessant en het voegt een beetje extra wetenschap en technologie toe aan het racen. Daar kan ik wel van genieten.
 
Zou niet weten waarom. Daarbij ken ik je niet, dus dat zou raar zijn.
Er is op internet veel te vinden over tc en datalogging. Ik vind het zelf wel interessant en het voegt een beetje extra wetenschap en technologie toe aan het racen. Daar kan ik wel van genieten.


Zoals ik al aangaf ; was niet de eerste keer dat je vrij kort door de bocht richting mij reageerde ;) Maar no offense hoor :t

Ik vind de technologie en dergelijke ontwikkelingen ook heel belangrijk voor de sport, moet alleen niet te veel op de F1 gaan lijken met al die electronische poespas
 
Jordi Torres bevestigd bij MV Agusta.
Pucetti 1 rijder met Toprak R.
Volgens MCN.
Loris Baz naar Althea BMW en Jake Gagne naar Red Bull Honda
 
Jake Gagne?! Serieus?!

Ik denk dat werkelijk geen ene toprijder z'n vingers wilt branden aan zo'n inferieure Honda.

Waar is toch de TKR glorietijd gebleven '(
 
Laatst bewerkt:
Jake Gagne?! Serieus?!
Yamaha Red Bull protegé schat ik. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Goed voor de poen eh, een 'Muricaan op een RedBull fiets.. wat is daar geen big-ass sponsordeal aan?
 
Hij rijdt er nu ook al, en doet nauwelijks onder voor het gebrek aan prestaties van de andere coureurs die er dit jaar mee gereden hebben. Hopelijk gooien ze er snel de juiste electronica op en komen ze weer mee.

Klopt, maar had toch eerder een Takahasi (hrc sponsoring), Guigliano of Baz erop gezien :)

Heeft West niet voor volgend jaar een vast zitje in de SS600 weten te bemachtigen?
Dacht dat vdValk dat afgelopen weekend zei..
 
Hier zegt Ant West op 5 november dat ie als die mee wilt strijden toch echt een vast plekje nodig heeft, en dus ga ik er vanuit dat ie dat nog niet heeft.
 
36+ jaar oud en geen dikke sponsor mee. :)

Klopt ! en zn zogenaamde drugsverleden helpt hem ook niet.. maar wat een (st)rijder is dat !!

Voor zover ik weet nog steeds nergens onder de pannen tot nu toe, ik denk dat hij het kenan moeilijk kan maken op dezelfde fiets
 
Gokje voor de kampioenen voor volgend seizoen ?!

moto 3 : Di giantonio
moto 2 : Oliviera
Moto gp : Rossi
 
Gokje voor de kampioenen voor volgend seizoen ?!

moto 3 : Di giantonio
moto 2 : Oliviera
Moto gp : Rossi

:^
Alleen Rossi zie ik niet snel kampioen meer worden. Ik ga er vanuit dat Yamaha er alles aan doet om weer constant te presteren en denk dat Vinales aan het langste einde trekt.
In de Moto2 wordt het een spannende strijd. Ik denk dat, naast Oliveira, Binder en Mir daar voor spektakel gaan zorgen.
 
Was ook meer mn grote hoop pippen ;) Die man verdiend die 10de titel !!

Realistisch gezien denk ik gewoon MM, Ducati boys en Vinales. Waarbij Rossi, Zarco en pedrosa er af en toe is met een zege van door gaan.

Moto2 beloofd idd spektakel maar ik heb veel "vertrouwen"in Oliveira omdat het mij een slimme/ verstandige rijder lijkt.
Binder gaan we zeker ook meer voorin zien als hij blessure vrij kan starten, Mir heb ik voor mezelf nog niet echt een duidelijk gevoel / idee over, het is natuurlijk wel een ongekend talent in de moto 3 o.a. maar zo zijn er al meer geweest.
 
Was ook meer mn grote hoop pippen ;) Die man verdiend die 10de titel !!

Realistisch gezien denk ik gewoon MM, Ducati boys en Vinales. Waarbij Rossi, Zarco en pedrosa er af en toe is met een zege van door gaan.

Moto2 beloofd idd spektakel maar ik heb veel "vertrouwen"in Oliveira omdat het mij een slimme/ verstandige rijder lijkt.
Binder gaan we zeker ook meer voorin zien als hij blessure vrij kan starten, Mir heb ik voor mezelf nog niet echt een duidelijk gevoel / idee over, het is natuurlijk wel een ongekend talent in de moto 3 o.a. maar zo zijn er al meer geweest.

En waarom dan ....op een gegeven moment gaat het niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan