Honda X-ADV

Ondertussen:
-Topkoffer en houder zijn verkocht.

Nog beschikbaar:

-Termignoni demper (Max 1500km)Nieuwstaat

-Volledig originele collector +-300km gebruikt.

- origineel scherm met flip-up schermpje op van puig. Nieuwstaat

-Termignoni Up-Map ecu module. Nog niet geregistreerd. Mappen komen pas op beurs Italië.
 
Ondertussen:
-Topkoffer en houder zijn verkocht.

Nog beschikbaar:

-Termignoni demper (Max 1500km)Nieuwstaat

-Volledig originele collector +-300km gebruikt.

- origineel scherm met flip-up schermpje op van puig. Nieuwstaat

-Termignoni Up-Map ecu module. Nog niet geregistreerd. Mappen komen pas op beurs Italië.

Hoi wat wil je voor dat orgineel scherm hebben
 
Ik heb n jaar gereden met n bmw 1200 gs 2010, maar die trillingen zijn al killing.
Het standaard zadel is rommel waar ik mn hond nog niet op laat zitten, want de pijn in je kont begint al na 30 minuten.
Die nieuwe zullen betere zadels hebben.

Het gewicht is zo fors en ook topzwaar, dat wil jij niet weten.
Ik ben zelf niet zo sterk, maar ik kreeg m in mn eentje met heel veel moeite uit mn tuinhuis.
Steppend terwijl je erop zit? Lukte mij nooit.

Neen, op mn aprilia 300 heb ik wel s ritten gedaan van 650 km. Goede windbescherming en geweldig zadel.
Op mn bmw was ik dan helemaal kapot.
Met motorfietsen werkt het niet zoals bij kleding dat je, los van de pasvorm, exact hetzelfde model in verschillende maten kunt krijgen. Ook al vind je een bepaald model nog zo mooi, als het echt je maat niet is kun je hem beter in de winkel laten staan.
 
Heb mijn Honda x adv gisteren besteld met volgende opties :

- voetsteunpanelen
- mistlichten
- windgeleiders been en voet
- ermax windscherm zwart satin
- rode fluo wheelstripes
- uitlaat :
LEOVINCE FACTORY S
CARBON FIBER | SLIP-ON

Kleur: viktory rood. Ik ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn Honda x adv gisteren besteld met volgende opties :

- voetsteunpanelen
- mistlichten
- windgeleiders been en voet
- ermax windscherm zwart satin
- rode fluo wheelstripes
- uitlaat :
LEOVINCE FACTORY S
CARBON FIBER | SLIP-ON

Kleur: viktory rood. Ik ben benieuwd

Mooi hoor, veel veilige km ermee. Top. Mooi ding. :t
 
Dank U.

Hij wordt dus zoals op de foto maar dan in het rood en met mat zwart ermax scherm.

1c7.jpg
 
Gefeliciteerd Linus62
Heb zelf net de eerste spullen (van Jempie gekocht) binnen voor mijn a.s. X-ADV
Maar ik wacht nog even tot februari 2018 want ik wil graag dat nieuwe model met tractie-control en 900 tpm meer.
Ben eigenlijk wel blij dat ik hem niet nu al heb gekocht want dat was eerst wel de bedoeling.
Maar omdat ik heb besloten mijn huidige scooter uiteindelijk niet in te ruilen heb ik iets meer geld/tijd nodig, dus wacht ik maar op het nieuwe model.

Topkoffer en achterdrager heb ik dus al van Jempie en dan wil ik het "City pakket" er op laten zetten dat is handvat verwarming/kuipbeugel/windgeleiders(voet)
Zal ongetwijfeld later ook nog eens wat anders kopen zoals mistlampen en uitlaat maar eerst maar eens gaan rijden

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde niet wachten want die tractie control interesseert mij toch niet en die 900 tpm nog minder.
Waar mag je nu nog rap rijden. 50,70 en hier en daar 90 km per uur.

Handverwarming heb ik nog gehad op vorige motoren en vind dat totaal niks.
Waar je echt aan koud kan hebben is aan je pink en je uiteinden van je vingers en die worden niet verwarmd door deze handvat verwarming.
 
En weet je wat er ook nog interessant was.

Stockverkoop tot het einde van het jaar ...._ 10 % op de aankoopsom van de X-adv.

Model 2018 zal nog duurder zijn dan model 2017. (volgens mijn dealer)
 
Machtig mooi product.
Daar ga jij flink van genieten volgend jaar.
Vind het ook 1 van de mooiste motorfietsen die er tegenwoordig rondrijdt in die klasse.
Vind het zelf alleen heel erg jammer dat het een door ketting aangedreven fiets is.
Uiteraard helemaal persoonlijk, maar als het er ene met snaar aandrijving was geweest, dan had ik zekers interesse gehad.
Ik wens jou voor straks in elk geval heel veel plezier met je mooie fiets.
Vr gr
 
Ik wilde niet wachten want die tractie control interesseert mij toch niet en die 900 tpm nog minder.
Waar mag je nu nog rap rijden. 50,70 en hier en daar 90 km per uur.

Overal kun je hier rap rijden, ik woon in de randstad nabij Amsterdam Schiphol en rij gewoon vlot tussen alle mobiele en/of vaste flitsers door.
Als het even kan geef ik gewoon gas.
Snelweg hier om de hoek is 4 baans daar kan ook gelijk de gaskraan open, de 900tpm zal meehelpen aan een extra beleving voor mij.
Mijn Kymco Xciting is nog veel hoger in tpm en dat vindt ik persoonlijk gewoon geinig.

Dat model 2018 duurder wordt kun je op je klompen aanvoelen, het kost allemaal toch al geld dus dat beetje extra moet er dan maar bij.
Je ziet ze idd. hier en daar al met redelijke korting staan, en bij jullie zijn ze sowieso al goedkoper als in NL.
De handvat verwarming is onderdeel van het city pakket, en op de pakket prijs krijg je nog een beetje korting, daarnaast is de handvat verwarming afleesbaar in het display en dat vindt ik persoonlijk wel een leuk extraatje.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ik kon hem kopen zonder opties aan 10484,00 euro.

Het city pakket is inderdaad interessant als je die koffer kan gebruiken.
 
Het zal allemaal wel goed gegaan zijn met de Vultus want je was weinig tot niet online de laatse tijd ;)
Maar je gaat hem dus inruilen.
Ik zie ook dat je een nieuwe account hebt.


Ik zelf had ook offertes voor inruil van mijn Xciting maar kan hem net zo goed zelf houden daar heb ik denk ik meer lol van dan van het geld.
Dat ding is helemaal perfect en doet het erg goed dus laat ik hem voorlopig wel staan en misschien een andere keer verkopen?

De topkoffer en achterdrager zit niet in het "City pakket"
Er zijn 2 pakketten je hebt het Comfort pakket en dus het City pakket.

De topkoffer en achterdrager zit in geen van beide pakketten.
Vindt persoonlijk een scooter zonder koffer niks dus moet ik altijd wel een koffer hebben, daarnaast past mijn helm (Shark Evoline 3 series) niet onder de buddy van de X-ADV.
Past trouwens ook maar net aan in de 35Liter Honda koffer die ik heb gekocht.

Mvg. Jan
 
Touring pakket heb ik nog niet gezien, in het boekje maar dat betekend niet dat het hier in NL niet bestaan.
Duurste pakket hier kost 1300 en dan krijg je pakketkorting van een hondertje of tweeënhalf.
 
Ik wilde niet wachten want die tractie control interesseert mij toch niet en die 900 tpm nog minder.
Waar mag je nu nog rap rijden. 50,70 en hier en daar 90 km per uur.

Handverwarming heb ik nog gehad op vorige motoren en vind dat totaal niks.
Waar je echt aan koud kan hebben is aan je pink en je uiteinden van je vingers en die worden niet verwarmd door deze handvat verwarming.

Ik heb gisteren namiddag en avond nog een trip van twee uur gemaakt (heen en terug) met temperaturen rond de 10°C. De handvat verwarming was meer dan welkom! Voor mij is dat geen overbodige luxe, ik rij elke dag en ook in de winter . Uiteraard worden de vingertoppen wat kouder, maar door de positie van je vingers wat te veranderen kun je ze toch wel een beetje verwarmen. Voor mij is handvat verwarming een absolute must.
 
Leuk die x-adv,

Begin hem al te missen...

Hier nog enkele foto's.

Ook van min custom hitte-schild, wat de uitlaat veel beter doet uitkomen.

De uitlaat en collector zijn nog te koop. (de rest is weg)

OOK nog een nog niet geregistreerde up-map van Termignoni , nog niet geregistreerd omdat de tunings mappen nog niet beschikbaar waren.

image.php


image.php


image.php


image.php
 
Laatst bewerkt:
Dag Linus 62,

Welkom terug, heb je mooie Tmax destijds nog gevolgd en was mede een reden om een tmax aan te schaffen.

Heb je al test gereden met de x-adv? Je zal merken een pak heftiger dan je vultus.

grt
 
mooi hoor.
2 dingen.
persoonlijk zou ik zeker op die 900ropm gewacht hebben .
trekt inderdaad nog vlotter door en ook weer een hogere top.
met die oude zou ik zowiso een manier gezocht hebben om die rpm omhoog te krijgen.
en nu hebben ze dit uitzichzelf gedaan helemaal mooi dus.

2 als je toch extra opties erbij doet en je hebt geld over maar dat ben ik maar.
dan zou ik bij de opties ook een extra setjes banden doen.
noppen banden wel te verstaan.
mocht je toch een keer een uitstapje willen maken kun je met die banden wel degelijk optimaal genieten op het open terein.

voor de rest helemaal top ik vind die scooter echt helemaal top en uiterlijk ook heerlijk om naar te kijken.
moet zeggen dat ik ook erg blij ben dat die dct nu ook in de 1800 goldwing komt.
ik heb gedult en nog meer gedult haha tot de dct er op de supersport komt of honda een echte maxiscooot maakt met de dct.
 
Terug
Bovenaan Onderaan