Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Yups helemaal goed. Foto is genomen tijdens ons eerste rondje Europa in mei 2005 waar we ook bij Le Maronnier te gast waren. We zijn toen een dag gaan rijden met de eigenaren (toen nog Nederlanders) die ons de Vercors lieten zien. In diezelfde zomer was de weg afgesloten en de tunnel geopend want in juli toen ik daar op Le camping Moto zat kon ik er niet meer doorheen.

Hier een filmpje (niet van mij) van hoe de weg loopt/liep:
 
Laatst bewerkt:
Heel erg mooi...we hebben hier rondgereden vd zomer...mooi gebied..
Wij zaten bij motorhardfrance heel erg gezellig...
 
Oke mischien te makkelijk voor jullie..hier met mijn eerste Japanner na mijn harley...

Heb zo vlug niks moeilijks..
nSNAp9s.jpg
 
Laatst bewerkt:
"The Meuse Heights" en "Barricourt Heights" refereren volgens Goochel naar de eerste wereldoorlog. Dat (in combinatie met een gebouw dat mij doet denken aan een Amerikaans monument) doet mij vermoeden dat dit in de buurt van Verdun geweest moet zijn.

Aangezien mijn notebookje voorzien is van Windhoos 7 en niet meer fatsoenlijk werkt, kan ik geen Maps meer draaien en al helemaal geen Maps-link creëren.

Edit

Door bovenstaand zal ik geen plaatjes meer kunnen raden, totdat ik een nieuwe laptop heb, helaas.
 
Laatst bewerkt:
Benoem de weg (of een punt punt op sv in de buurt waarop je ziet wat er te zien is)... ;) Wanneer was jouw horizon vakantie?
Ik moest ergens wachten en zat wat op m'n telefoon te pielen. De kick om het gevonden te hebben is het leukste, mogen anderen (lees: Scheurneusje _O- ) lekker doorzoeken.

De sfeer deed me meteen aan de Vercors denken. Er is een tijd geleden ook een docu op tv geweest over bijzondere wegen, daarbij werd de Grand Goulets ook genoemd. Met wat zoeken naar de juiste trefwoorden (want je denkt toch niet dat ik die naam onthouden had) was het toen snel gevonden. Kwam daarbij nog deze fraaie foto tegen. Zo te zien op dezelfde plek genomen, maar nog voordat die bakstenen pilaar er stond.

transportboisGdsGoulets-a.117.jpg
 
@K1100LTse ...
Nou als je juiste gebouw weet te vinden dan vind ik dat ook goed...

Je bent zeer warm overigens...dus..

@Dutch wat een mooie foto..ik had eerst ook pagina met dangerous road kwam ik hem ook tegen.
Maar link werkte niet zo goed dus doorgezocht ...
En ja ik heb nee moet ook het perse gevonden krijgen!!!
Alleen heb ik vaak geen tijd doordat ik op kleinkind let..huishouden en mijn medische dingen etc...
Maar ik kom zo echt geweldige dingen tegen..
Het typische is dat ik er vd zomer gereden geb maar toch aan een vakantie in 2010 moest denken ook zon wegetje ergens in Zwitserland.. maar ging daarna meteen in de vercors zoeken....
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat SV Street View is?
Deze heeft geen echte street view.
Wel een foto gemaakt op die locatie.

Google Maps

Meuse-Argonne American Cemetery and Memorial in Frankrijk

Mocht hij goed zijn, mag ik dan een foto posten? O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat SV Street View is?
Deze heeft geen echte street view.
Wel een foto gemaakt op die locatie.

Google Maps

Meuse-Argonne American Cemetery and Memorial in Frankrijk

Mocht hij goed zijn, mag ik dan een foto posten? O-)


Yep helemaal goed👍 en inderdaad SV is streetvieuw, maar een zeer bekend gebouw mag ook hoor
Ben benieuwd naar jou foto...😁
 
SV is niet alleen street view, maar ook mijn motor *O*

Ik weet niet of overview foto's makkelijk of moeilijk zijn hier.
Maar dit is 1 van de foto's die ik genomen heb tijdens mijn reis met Horizon afgelopen jaar.

Ik probeer mijn foto's altijd met mijn motor te maken, anders zouden mensen kunnen zeggen dat het een foto van internet is :9

Kleine tip: Het was de 75 passen special :P
5000 km in 12 dagen *O*

osg85d.jpg
 
Laatst bewerkt:


Ik moet toegeven ik zie op de gsm het eigenlijk niet zo goed...
Masr volgrns mij grimsel en sustenpas in zwitserland ..
Foto is onze foto van motorvakantie 2010...
 
Jungfraujoch daar staat zelfs een compleet veld.

In ieder geval is het in Zwitserland
Zijn meerdere maar heb nog niet met juiste basketbal net gezien..
 
Terug
Bovenaan Onderaan