Valencia

DOQYaHcX0AAsPSC.jpg:large
 
Toch is het spannend, Marquez moet er wel op blijven zitten. En er rijden allemaal gek geworden italiaantjes mee.

Alleen rijden die gek geworden italiaantjes er mijlenver achteraan. marquez staat gewoon het podium. Met 2 vingers in zn neus. Dovi heeft het kampioenschap weggegooid op pi en misano.
 
Ben zeer benieuwd hoe de MotoGP race gaat verlopen...

MM moet eigenlijk crashen wil Dovi uberhaupt een kans maken, dat weet eigenlijk iedereen. Dus ik vraag me af hoe de andere Italianen in het veld zich gaan "gedragen" mochten ze in de buurt van MM zitten, alsmede Dovi zelf.

En mocht het zo zijn dat MM en Dovi vooraan en dicht bij elkaar zitten, met MM vooraan, tja, hoe ver ga je dan tijdens een inhaalactie?

Moet ff terugdenken aan ene Loris C. destijds in de laatste race vs. Tetsuya Harada....

Dat kon dus echt echt ècht niet vond ik. :N


Hij gebruikte Harada om zelf niet de baan uit te vliegen :o Tetsuya never knew what hit him...
 
Laatst bewerkt:
Zelfs als Marquez uitvalt is het nog geen gegeven dat Dovi wint. Dovi lijkt ook in de Qualificatie geen pace te hebben.
 
Zo te zien wordt het niet echt een ''#93 vs #04''.. Zelfs Pirro (3e MotoGP race van het jaar) start nog voor Dovi. Yikes!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan