Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na jaren op mij oude getrouwe gsxr600k4 gereden te hebben op circuit, ben ik op zoek naar iets recenter. Ik volg het al even niet meer, maar wat zijn zo de evoluties in de gsxr600 modellen? Op gebied van vermogen, remmen, stuurgedrag, vering,...
Kan er iemand kort en bondig verwoorden? :)


Bij deze ook even een paar links naar mijn 600 en 750k7 die ik te koop heb staan. :]
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/overige-merken/suzuki-gsxr-600-2004-circuit-380499269.html
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/gsxr-750-k7-circuit-379712685.html
 
Klinkt bekend of nie? :+

Wa jonge :+

Marten alhier is ouder })

Deze 27 jarige rijdt alleen met een slip on mrt killer erin, kunnen de buren en de rest van de wijk om half 7 wel waarderen. :+

Schijt aan de buren die houden ook geen rekening met mij :X

Daarover trouwens, morgen voor het eerst weer eens met de auto weg, wordt mij toch iets te gierig dit weer. :P

Kachel aan heeeerlijk *D
 
Heb de Gixxer750 een nieuw pijpje laten aanmeten.[afbeelding]
Knap man!
niks mis met die k4/5jes eh.

full
 
Ik wil niet lullig zijn, maar zal vast wel zo overkomen
maar die slangenklemmen doen een enorme afbreuk aan de waarneembare kwaliteit van het geheel
Met die dingen bevestig ik m'n Gardena tuinslang aan de kraan

Dat mag jij vinden en is ook niet de mooiste oplossing maar het stort mij niet echt. Misschien dat ik dat nog laat oplossen door moertjes op de pijp te laten lassen.
 
Wa jonge :+

Marten alhier is ouder

Dat voel ik ook elke werkdag,wie bedenkt zoiets door werken tot 67 jaar.
Oke,weet nog steeds niet of er nu een nieuwe 750 komt,deze heeft nu haast 60d gedraaid kan dus nog een paar jaar mee gelukkig,sparen dus maar dat valt niet mee als timmerman ruchhouwer.....Kachel aan heeeerlijk *D
 
Dat voel ik ook elke werkdag,wie bedenkt zoiets door werken tot 67 jaar.
Oke,weet nog steeds niet of er nu een nieuwe 750 komt,deze heeft nu haast 60d gedraaid kan dus nog een paar jaar mee gelukkig,sparen dus maar dat valt niet mee als timmerman ruchhouwer.....


Een gixxer kan gewoon 180.000 km mee Marten :t Ik ben ook wat extra aan het sparen *D
 
Een gixxer kan gewoon 180.000 km mee Marten :t Ik ben ook wat extra aan het sparen *D

Ben het met Willem eens Martens. Zo'n 750 kan veel hebben dus 60k is nog langggg niet het einde ;).

Ben ook alvast een potje aan het vullen voor 2019, hopelijk komt dan de nieuwe gsxr 750 al merk ik dat ik steeds meer loer naar de 2017 gsxr1000
 
Voor mij schiet dat niet op, veel te klein allemaal. :/

Ik tik dit jaar waarschijnlijk de 50dkm net niet aan, 49dkm gaat wel snel nog gebeuren. Dan heb ik 20dkm gemaakt dit jaar. :P
 
~
Een gixxer kan gewoon 180.000 km mee Marten :t Ik ben ook wat extra aan het sparen *D[/quote
Heb dit voorjaar toen dat rode ss verhaal niet doorging het klepdeksel gelicht en de speling van de kleppen gemeten,daar was nix mis mee,het ding loopt als een zonnetje dus er kan nog wel een jaartje bij,voor de handel is ie niet veel meer waard maar voor mij wel
ik rij er maar mooi op door dan maar es kijken of er dan volgend jaar wat anders komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan