(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

ca 9.00 uur vanmorgen onder hat Gouwe-aquaduct op de A12 richting Den Haag:

Een grijze Toermotor (Mogelijk een Pan European) met sticker en een berijder met zwarte jas met fluor-gele panelen.

:W
 
ca 9.00 uur vanmorgen onder hat Gouwe-aquaduct op de A12 richting Den Haag:

Een grijze Toermotor (Mogelijk een Pan European) met sticker en een berijder met zwarte jas met fluor-gele panelen.

:W

Dat zal ik zijn geweest. Grijze FJR1300 met zwarte koffers. Reed jij naast me toen je er bij het aquaduct afging? :W
 
Net iemand had mij gespot in een auto! Ergens rondom Amsterdam!
Ik kon het nog net aan liplezen. :P
Ik reed de zwarte Husqvarna Nuda 900
 
Ik word voortaan gespot zonder stickertje...

~[quote uit stickertopic]
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.
[unquote]



Tja...
Ik ben zojuist aangehouden en mocht hem er ter plekke afhalen..
De prent krijg ik nog thuisgestuurd

Voor de snelheid een waarschuwing..

Hoe hoog gaat ie worden?? Dat heb ik nergens kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik word voortaan gespot zonder stickertje...

\[quote uit stickertopic]
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.
[unquote]




Tja...
Ik ben zojuist staande gehouden en mocht hem er ter plekke afhalen..
De prent krijg ik nog thuisgestuurd

Voor de snelheid een waarschuwing..

Hoe hoog gaat ie worden?? Dat heb ik nergens kunnen vinden

Tenzij je naar het bureau bent geweest :+
 
Ik word voortaan gespot zonder stickertje...

\[quote uit stickertopic]
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.
[unquote]



Tja...
Ik ben zojuist aangehouden en mocht hem er ter plekke afhalen..
De prent krijg ik nog thuisgestuurd

Voor de snelheid een waarschuwing..

Hoe hoog gaat ie worden?? Dat heb ik nergens kunnen vinden

Als de prent voor de sticker is bezwaar maken :Y Als die voor een andere overtreding is.. jammer.

De vraag is ook welke feitcode is er gebruikt als het om je sticker gaat. dat je kenteken niet leesbaar was of omdat je kenteken niet conform de voorschriften is?
 
Laatst bewerkt:
Triest van die aanstaandehouding.
Maar dat is wel de reden dat ik de MF sticker tegenwoordig op de topcase heb en niet op de nummerplaat zelf.
wil hier en in allerlei buitenlanden geen gedoe met overijverige agenten.

note to self: grote sticker weer aanvragen, en op spatlap plakken.
 
Triest van die aanstaandehouding.
Maar dat is wel de reden dat ik de MF sticker tegenwoordig op de topcase heb en niet op de nummerplaat zelf.
wil hier en in allerlei buitenlanden geen gedoe met overijverige agenten.

note to self: grote sticker weer aanvragen, en op spatlap plakken.

Ga ik ook doen :+

Alhoewel ik het nu op kenteken heb.
 
Net iemand had mij gespot in een auto! Ergens rondom Amsterdam!
Ik kon het nog net aan liplezen. :P
Ik reed de zwarte Husqvarna Nuda 900

:W Roode VRACHTWAGEN ( ja hij is te heet gewassen dus beetje klein.... -O- _O- ).
Je hebt de beelde vast nog je camera stond aan :W
Was rond 15:15 geloof ik ongeveer :t ( Zal maar niet zeggen wat je aan het doen was _O- :t )

Ook nog gespot Gister ochtend A4 richting Amsterdam rond half 9 Rode Bandit 600.

Ook nog gespot Gister rond 10:45 zwarte Fazer 600 volgmotor( rijlessen rijschool Metro) a4 Bij rijswijk
 
Ik word voortaan gespot zonder stickertje...

\[quote uit stickertopic]
Kan. Ligt aan de agent die je voor je hebt. De ene zegt er niks van, de ander vraagt of je 'm wilt verwijderen en weer een andere geeft een boete. Laatste is echter maar 1 of 2 keer voorgekomen geloof ik.
[unquote]



Tja...
Ik ben zojuist aangehouden en mocht hem er ter plekke afhalen..
De prent krijg ik nog thuisgestuurd

Voor de snelheid een waarschuwing..

Hoe hoog gaat ie worden?? Dat heb ik nergens kunnen vinden


even voor alle duidelijkheid,
in de regeling kentekens geldend vanaf januari 2017 staat het nu duidelijk opgenomen :
artikel 6 lid 2

Regeling kentekens en kentekenplaten
Geldend van 01-01-2017 t/m heden

............

Artikel 6
1 Op de donkerblauwe of groene achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 1.1 tot en met 10.1 van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het Rijkskeurmerk, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder.
Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens de modellen 5.1, 6.1 en 7.1 van de bijlage mogen voorts in witte cijfers op rode achtergrond de laatste twee cijfers van het jaartal voorkomen dat het jaar aangeeft waarin de tenaamstelling in het kentekenregister vervalt.
2 Op de donkerblauwe, groene of gele achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 11.1 tot en met 18.2E van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder. Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens de modellen 13.1 en 14.1 van de bijlage mogen voorts in witte dan wel gele retroflecterende cijfers op rode achtergrond de laatste twee cijfers van het jaartal voorkomen dat het jaar aangeeft waarin de tenaamstelling in het kentekenregister vervalt. Voor zover het betreft een kentekenplaat volgens het model 18.2A tot en met 18.2E van de bijlage met een gele dan wel lichtblauwe achtergrond is deze tevens voorzien van een lamineercode.
3 Op de witte achtergrond van kentekenplaten volgens de modellen 11.1, 12.1, 18.1 en 19.1 tot en met 26.1 mag niets anders voorkomen dan het kenteken en het merk van de fabrikant. Op de achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 27.1A tot en met 27.2H, 27.10A tot en met 27.26E, 27.30A tot en met 27.31E en 30.1 tot en met 30.16 van de bijlage mag niets anders voorkomen dan hetgeen is vermeld in die modellen, alsmede de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder. De kentekenplaten volgens de modellen 27.15A tot en met 27.17E, 30.7 en 30.8 moeten zijn voorzien van een maandaanduiding, die uitsluitend mag bestaan uit het nummer van de lopende of de volgende maand.

...........

en dit mag het kosten :

Feitcode
N010c Artikel 5.*.1 Regeling Voertuigen € 90
De kentekenpla(a)t(en) niet voorzien is/zijn van het goedkeuringsmerk, dan wel niet deugdelijk aan de voor- en/of achterzijde is/zijn bevestigd
(in het transparante folie zit een grijs NL-logo / geheel ontbreken van kentekenplaat)

mK 405 Artikel 5 lid 1 en 3 Kentekenreglement € 140
De kentekenplaat voldoet niet aan de gestelde eisen.
(denk aan formaat/karton of witte aanhangerplaat ipv geel/blauw/groen kentekenplaat / imitatieplaten)

K030a Artikel 40 lid 1 Wegenverkeerswet 1994 €130
Het kenteken niet behoorlijk zichtbaar aanwezig hebben op of aan een motorrijtuig.
(niet achter maar naast of niet recht maar gebogen plaat / te ver gekanteld)
 
Laatst bewerkt:
OK, dus een boete voor het niet hebben van het keurmerk op je kenteken, een boete voor de verkeerde plaat en een boete voor het niet zichtbaar zijn van de plaat. Geen boete voor het afdekken van een deel van het deel van de kentekenplaat waarop niets gedrukt staat... toch? :?
 
OK, dus een boete voor het niet hebben van het keurmerk op je kenteken, een boete voor de verkeerde plaat en een boete voor het niet zichtbaar zijn van de plaat. Geen boete voor het afdekken van een deel van het deel van de kentekenplaat waarop niets gedrukt staat... toch? :?


even in helder Nederlands:

er mag op de gele achtergrond van de kentekenplaat (dat is dus de hele kentekenplaat) niets anders zijn aangebracht dan de genoemde items, en een MF sticker staat daar niet tussen

dus niet voldoen aan de eisen is 140 euro, helder !
zuur geld, maar wel duidelijk !
 
Laatst bewerkt:
:W Roode VRACHTWAGEN ( ja hij is te heet gewassen dus beetje klein.... -O- _O- ).
Je hebt de beelde vast nog je camera stond aan :W
Was rond 15:15 geloof ik ongeveer :t ( Zal maar niet zeggen wat je aan het doen was _O- :t )

Ook nog gespot Gister ochtend A4 richting Amsterdam rond half 9 Rode Bandit 600.

Ook nog gespot Gister rond 10:45 zwarte Fazer 600 volgmotor( rijlessen rijschool Metro) a4 Bij rijswijk


Haha! Piano spelen? Oneeee, MF!
29pp8wn.jpg
 
Vandaag rond 16:00 net na Gouda een rode motor ik dacht dat het kenteken 98-md-gf was.

Op de N207 bij de rotonde van het weegje.

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
"2 Op de donkerblauwe, groene of gele achtergrond van een kentekenplaat volgens de modellen 11.1 tot en met 18.2E van de bijlage mag niets anders voorkomen dan het kenteken, het keurmerk van de erkende of gemachtigde kentekenplaatfabrikant en de waarmerken van de erkende of gemachtigde foliefabrikant en lamineerder."

Dus als IK nu dus MF als foliefabrikant EN lamineerder erken, is er geen vuiltje aan de lucht...

Betekend wel weer dat diegene die de letters lamineerd, dus OOK een foliefabrikant moet zijn, anders zijn de platen ongeldig....
 
Gistermiddag, zo rond 16:40 ofzo.
Bij de voetgangersoversteek bij het VUmc in Amsterdam.
Richting Amstelveenseweg.

Blauwe motor met sticker, je stond voor het verkeerslicht te kletsen
met een motorrijdster naast je (zonder sticker).

Zag de sticker pas toen je langsreed, ik was bezig als voetganger over te steken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan