The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hey al die triton containers in die kleur mee het registratie nummer ttnu hebben een no forklift erop staan. Ze lijken wel op de container waar DKP stond. Zelfde bedrijf, zelfde kleur, zelfde stickers, zelfde registratie reeks...
_O-

@DKP flauw hé...

@DKP. Zag laatst tijden TRG (V8 scania badge) ook dat mijn achterlampje stuk was. Maar ben toch blij dat ik er 2 heb als ik je verhaal zo lees.
 
Laatst bewerkt:
Hey al die triton containers in die kleur mee het registratie nummer ttnu hebben een no forklift erop staan. Ze lijken wel op de container waar DKP stond. Zelfde bedrijf, zelfde kleur, zelfde stickers, zelfde registratie reeks...
_O-

@DKP flauw hé...
Nee hoor, helemaal niet flauw ... verschrikkelijk gewoon!!! Ik zie nu ook al die gelijkenissen. Ik ga er nu gewoon van uit dat er op de zijkant "no forklift" stond ...
... daar heb ik dan een leuke foto gemaakt, schuin achter de trailer, terwijl het zo goed als zeker op de zijkant wél stond |(
Dit is gewoon nog 1000 keer erger dan tweede zijn bij het posten van foto's in dezelfde minuut :')
@DKP. Zag laatst tijden TRG (V8 scania badge) ook dat mijn achterlampje stuk was. Maar ben toch blij dat ik er 2 heb als ik je verhaal zo lees.
Een achterlicht met 2 lampjes is idd veel beter. De kans dat ze samen kapot gaan is heel klein.
 
Ik kwam er ook bij een opdracht (2 auto’s met overeenkomst kenteken) achter dat 1 van mijn achterlichten stuk was haha
Was toen wel blij met dubbele verlichting
 
636.jpg
 
Je motor pal bij een pletwals
Als in er mag geen ander voertuig tussen kunnen.
Is een beetje uitdaging aan als ze aannhet werk zijn *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien goed nieuwe opdracht:

Je motor bij een voertuig waarvan de band hoger is dan je motor


Dus even goed fotograferen. Het hoogste punt van je motor telt.
 
Indien goed: Je motor bij een vrachtwagentrailer welke gebruikt wordt als school/bieb/bloedbank/..

Dus niet voor transport
 
Indien goed

Je motor bij een auto driewieler met dak....

Geen mp3
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan