KTM SuperDuke 990 Deel 14

Yep, ik heb mij er ook bij neergelegd en bij de hoge kosten ook.

Tegenover de hoge kosten staat ook dat ie van top-tot-teen is nagekeken en weer in het ktm-onderhouds-register staat.
Dus even een middagje uithuilen, snel het geld overmaken, een half krat bier achterover lebberen en dan ben ik het morgen alweer vergeten _O-

Zelfde gehad hoor... 400 km na aankoop, dacht breng em voor een grote beurt.

“Oh meneer. Ik zie dat uw voetpakking lek is”

En ja hoor.

Kon ff 92 kratjes hertog jan aftikken.

Als ik er aan terugdenk schieten nog de tranen in mn portomonnee
 
Yep, ik heb mij er ook bij neergelegd en bij de hoge kosten ook.

Tegenover de hoge kosten staat ook dat ie van top-tot-teen is nagekeken en weer in het ktm-onderhouds-register staat.
Dus even een middagje uithuilen, snel het geld overmaken, een half krat bier achterover lebberen en dan ben ik het morgen alweer vergeten _O-

:}
 
Dat is het Folkmar, je kan er volgend seizoen fris en fruitig tegen aan, dan ben je dit allang vergeten! :]
 
kom man, vertel eens wat het kost :P

nieuwe ketting + spanner? (kleppen stellen meteen erbij ?)

en hoeveel ervaring (km's) heeft je duke erop staan?
 
Laatst bewerkt:
kom man, vertel eens wat het kost :P

nieuwe ketting + spanner? (kleppen stellen meteen erbij ?)

en hoeveel ervaring (km's) heeft je duke erop staan?

Geen nieuwe ketting geloof ik, alleen nieuwe spanners, die spanners zelf kosten nog geen €35 per stuk.
Vooral dat uurloon zal aardig optellen.
 
Laatst bewerkt:
maaaaar dan hoef ik er tot aan het nieuwe seizoen niet meer naar te kijken en kan hij aankomende vrijdag op de bok en onder het doek.

Alleen in het voorjaar een setje nieuwe banden nog.

Giovanni heeft z'n SD ook te koop staan op marktplaats.
Als het maar niet komt doordat de meeting hem een beetje is tegengevallen :N
 
maaaaar dan hoef ik er tot aan het nieuwe seizoen niet meer naar te kijken en kan hij aankomende vrijdag op de bok en onder het doek.

Alleen in het voorjaar een setje nieuwe banden nog.

Giovanni heeft z'n SD ook te koop staan op marktplaats.
Als het maar niet komt doordat de meeting hem een beetje is tegengevallen :N

Zag hem ook voorbij komen idd.


Welke banden ga je voor Folkmar? Of ben je daar nog over in dubio?
 
Ik ga volgend jaar voor de S21

Alhoewel ik de laatste paar ritten zo ontzettend veel vertrouwen in de Metzelers heb gekregen, dat ik ze helemaal tot op de rand heb gebruikt en zelfs dan geven ze geen enkele krimp, zelfs op heel belabberde dijkwegen en die zijn er rondom Gouda veel.
 
Ja ik ga weer voor de m7rr, bevalt me uitstekend, ruim voldoende grip voor mij. Ik vind vooral het directe vertrouwen vanaf koud fantastisch. En voorzover ik uit de recensies en testen kan opmaken heeft geen andere band dat zo direct als de metzelers.
 
koude start is bij m7 erg goed volgens de testen idd geen andere band die dat heeft. Heb altijd een beetje voorkeur gehad voor Bridgestone. Ga de s21 proberen en de levensduur is iets korter geloof ik dan de m7 dus langer dan 2 seizoenen ga er dan toch niet mee doen.
 
Mijn s21’s zijn na 2 seizoenen idd wel op. Moest deze beduidend meer warm rijden dan MPP2, niet heel vervelend maar wel merkbaar. Begin nu ook wel geïnteresseerd te raken in de m7rr
 
Dit weekend de knoop doorgehakt. Vrijdag ophalen en dan behoor ik ook weer tot de ktm-clan :] *D

full
 
Ik zie het al, staat bij dipi :+
Mooie motor hoor en zal idd wel de laatste zijn .

Zit ik een paar maand geleden nog naar te zoeken zo iets :(
 
Ik zie het al, staat bij dipi :+
Mooie motor hoor en zal idd wel de laatste zijn .

Zit ik een paar maand geleden nog naar te zoeken zo iets :(
Er staat er ook 1 in Venlo te koop. Wel iets ouder en meer kilometers maar ook mooi.En bij Dipi ook nog een in special paint uitvoering, zeer gaaf👍
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan