Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeet ik bijna de aftelling bij te houden.

images



:)
 
Laatst bewerkt:
Dank je, wilde het net vragen. :+
 
Laatst bewerkt:
Fans, de volgende poging om de rem aan het werk te krijgen staat voor donderdag. Duim voor mij. En de R45.
 
Wat???!!

Is het over 33 dagen al 24 maart? 2017???
 
Laatst bewerkt:
Gezien de vorderingen is het nogal een copieuze lunch geworden. Waarschijnlijk ontaard in uitgebreid natafelen.
Punt vijf zal waarschijnlijk het zwaar uitlopen van het project zijn. Maar dat hebben we vaker gezien bij dienaren van de overheid, het went.
 
Nou, punt een is dat de benziene waarschijnlijk behoorlijk verouderd is en dat de vlotterbakken er weer even onderuit moete. Hij loopt nu namelijk op 1 cilinder, de rechter.

Punt twee is dat de vlotterkamer links in ieder geval niet meer lekt!

Punt drie is dat de rem kneiterhard is! Na enkele minuten was de klus geklaard.

Ik denk dat we gerust kunnen stellen dat we de deadline gaan halen (punt vijf)
 
Vorig jaar had het ding ook wat problemen met ontwaken, maar daarna liep hij loepzuiver stationair en reageerde direct op het gas. Ik ben er van overtuigd dat als de aanloopprobleempjes opgelost zijn (met een flinke snuif remmenreiniger in het luchtfilter) :+ het apparaat weer netjes loopt. Ik ga eens op zoek naar een oldtimer verzekering, en dan gaat de schorsing er af.



De Deputy kan het gevulde speculaas al bijna proeven! :9~ :9~ :9~
 
Het water loopt bij alle meelezers in de mond.

Plus, ik plas van spanning (gezien de deadline) bijna in mijn broek.
 
Vorig jaar had het ding ook wat problemen met ontwaken, maar daarna liep hij loepzuiver stationair en reageerde direct op het gas. Ik ben er van overtuigd dat als de aanloopprobleempjes opgelost zijn (met een flinke snuif remmenreiniger in het luchtfilter) :+ het apparaat weer netjes loopt. Ik ga eens op zoek naar een oldtimer verzekering, en dan gaat de schorsing er af.



De Deputy kan het gevulde speculaas al bijna proeven! :9~ :9~ :9~~
*O*
Ik ga van het weekend spullen halen.
full
 
Ik ga er van uit dat je rechter vlotternaaldje blijft plakken. Ik zou even de vlotterkamer er af wippen en met de vlotter klapperen.
Ik haal na langere stilstand altijd even de vlotterkamers los om door te spoelen.
 
Nee, de rechter loopt. Het is de linker. Eerlijk gezegd heb ik daar ook al aan gedacht. Ga daar binnenkort even naar kijken. Kan nooit veel mis mee zijn.


BMWoman, haast je niet. Ik moet werken in het weekend.
 
Het moet niet gekker worden.... B|

Strakkies doet dat ding het nog voor de kerst. })

Goed bezig mannen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan