MF-ers in Ede Deel 18

Het is inderdaad schitterend weer voor een rondje! We vieren alleen vandaag de verjaardag van onze zoon, dus dat gaat niet lukken. Wel jammer, de spontane ritjes komen zo niet echt op gang.

Gefeliciteerd *O*
De kans dat je de loterij wint is groter dan dat je het hier voor elkaar krijgt een spontaan ritje aan de gang te krijgen _O-
 
Het was wel gezellig maar ff toeren was ook leuk geweest, zeker met mijn nieuwe kleinere tandwiel voor. 😈
 
Hallo Allemaal.

Het is wel even geleden dat op het Ede topic heb bewogen (sinds deel 2 of 3 denk ik).

Maar goed, om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik zoek iemand die kan lassen
om een eenwiel aanhangertje te maken. Het hele verhaal is te vinden via deze link.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/428608/Opdracht-eenwiel-aanhanger-maken-1.html

De koffers heb ik al, nu de rest nog ;)


LEuk project!! waar komt t achter? reed jij toen niet een TL1000R?
 
Als ik nu naar buiten kijk denk ik niet dat het morgen lekker weer wordt :( Mocht een van jullie dit weekend trouwens een paar mensen in hesjes zien lopen ergens in Gelderland laat het dan even weten! Die zoeken wij namelijk :)
 
Je moet ook niet nu naar buiten kijken om het weer van morgen te zien :+

trouwens gele of oranje hesjes :P
 
Beide kleuren :) meestal in groepjes van 2-4 mensen.

Is een grote vossenjacht aan de gang in Gelderland. En aangezien motorrijden veelal over de binnenwegen rijden kunnen jullie ze nog wel eens tegenkomen
 
ALS ik morgen ga en ik zie er wat dan laat ik het gelijk weten inclusief foto :t
 
Nee, had een gele TL1000S met onderkuip en custom uitlaat onder de kont.

In 2005 ingeruild voor een gsxr 1000, en die heb ik inmiddels al 12 jaar, en bevalt nog steeds.

Dit was 'm (uit de oude fotodoos) :
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb morgen een sleutelcursus bij Erik van Lent. Nu ik een garage heb wil ik wat meer zelf aan onderhoud gaan doen. Wel op de motor en Erik zit in een mooie omgeving, dus ik ga wel een rondje om.
 
Grappig, die foto had ik nog niet eens gezien! Het was een leuke en vooral voor mij leerzame dag!
 
Ja opzich wel. Wat voor eentje is het en wat wil je ervoor? Ik ben net begonnen met rijden en heb een szr dus niet heel veel mogelijkheden voor navigatie.
 
Ja opzich wel. Wat voor eentje is het en wat wil je ervoor? Ik ben net begonnen met rijden en heb een szr dus niet heel veel mogelijkheden voor navigatie.


Een zumo 660 je moet alleen zelf een zwevende zekering in de motorsteun zetten die heb ik gebruikt voor de tomtom.
Voor 150 euro mag je hem ophalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan