Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meesten hebben toch niet de reflex om de achterrem te gebruiken mocht het mis gaan. En daarbij, de Tuono heeft genoeg motorrem als je het gas dicht gooit. Niks aan het handje ;)

Toch even posen O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Help....

Wie weet waar de versnelling sensor zit op een 2nd gen rsv? Heb een storing. Motor blijft, wanneer hij loopt, denken dat ie in de versnelling staat. Neutraal lamp brandt niet, 3 hoekige indicator van SB blijft branden en de motor slaat uit zodra ik de jiffy uitklap. Neutraal lamp brandt wel kortstondig wanneer de motor op contact wordt gezet. Ik gok op een draad breuk of defecte sensor. Maar, waar zit dat ding?
 
Ik heb een set originele luchthappers voor de oer, mogen voor €75 weg.

De helften lijken los omdat de boutjes er niet in zitten, ze zijn echter 100% en verder heel netjes. PM bij interesse.

$_86.JPG
 
Help....

Wie weet waar de versnelling sensor zit op een 2nd gen rsv? Heb een storing. Motor blijft, wanneer hij loopt, denken dat ie in de versnelling staat. Neutraal lamp brandt niet, 3 hoekige indicator van SB blijft branden en de motor slaat uit zodra ik de jiffy uitklap. Neutraal lamp brandt wel kortstondig wanneer de motor op contact wordt gezet. Ik gok op een draad breuk of defecte sensor. Maar, waar zit dat ding?

Opgelost. 1 of andere beunhaas heeft bij het terugplaatsen van stekker b op de ecu 2 pinnetjes platgedrukt. :') |(
 
Ah, en ik heb nog een Sachs Achtershock over: de gouden body met gele veer. Zat als extra bij de mille die ik pas heb gekocht.

Volgens de vorige eigenaar is deze shock nieuw. Ik heb em niet getest of gemonteerd gehad.

Gen 1, dus RSV bj 2000-2003 en Tuono Gen 1 2002-2005 (Oer).

Versturen kan, ophalen in Hardinxveld ook.
Prijs:?? Doe maar een bod via PM oid.
 
Ja, hallo. Is dit een verkooptopic, of een info topic? Dat er af en toe wat te koop wordt aangeboden vind ik geen punt. Maar zo onderhand wordt het me me te dol.

Ik ben niet de enige, want ik heb nog niet gemekkerd bij de modjes. Maar het jeukt inmiddels wel.
 
Ja, hallo. Is dit een verkooptopic, of een info topic? Dat er af en toe wat te koop wordt aangeboden vind ik geen punt. Maar zo onderhand wordt het me me te dol.

Ik ben niet de enige, want ik heb nog niet gemekkerd bij de modjes. Maar het jeukt inmiddels wel.

:^

Ik snap dat sommigen het irritant vinden. Anderzijds begrijp ik de aanbieders ook wel. Je hebt wat liggen en voordat je het op marktplaats zet wil je het tuono-topic 'eerste keus' geven.
Wellicht een idee om, zoals Bolski zei, een topic aan te maken in te koop aangeboden en dan hier alleen even een korte omschrijving plus (MF) link te plaatsen i.p.v. beschrijving, foto's en vraagprijs?
 
:^

Ik snap dat sommigen het irritant vinden. Anderzijds begrijp ik de aanbieders ook wel. Je hebt wat liggen en voordat je het op marktplaats zet wil je het tuono-topic 'eerste keus' geven.
Wellicht een idee om, zoals Bolski zei, een topic aan te maken in te koop aangeboden en dan hier alleen even een korte omschrijving plus (MF) link te plaatsen i.p.v. beschrijving, foto's en vraagprijs?

1x wat pluggen is geen probleem, om de 3 berichten je hele handel met vol formaat foto's dumpen is wel vervelend :')

Maar om dan zelf het goede voorbeeld te geven:

De Tuono 1100 kan vanaf komend modeljaar 500 toeren meer draaien :9
 
:^

Ik snap dat sommigen het irritant vinden. Anderzijds begrijp ik de aanbieders ook wel. Je hebt wat liggen en voordat je het op marktplaats zet wil je het tuono-topic 'eerste keus' geven.
Wellicht een idee om, zoals Bolski zei, een topic aan te maken in te koop aangeboden en dan hier alleen even een korte omschrijving plus (MF) link te plaatsen i.p.v. beschrijving, foto's en vraagprijs?

jep, daar ben ik het ook mee eens en vaak zie je hier toch de betere spullen voorbij komen.
dus voor mijn mogen de linkjes blijven komen maar dan wel via het voorgeschreven MF reglement
 
jep, daar ben ik het ook mee eens en vaak zie je hier toch de betere spullen voorbij komen.
dus voor mijn mogen de linkjes blijven komen maar dan wel via het voorgeschreven MF reglement

Op die manier is het ook geen probleem :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan