Sylvia stelt zich voor

Sylvia fb

MF'er
10 mrt 2017
86
37
westmaas
Na een poosje meegelezen te hebben, wordt het wel eens tijd om me voor te stellen. Sylvia, bouwjaar 1964, getrouwd, 3 niet-motorrijdende zoons (foutje in de opvoeding?) en sinds een paar maanden bezitter van de mooiste dragstar in Nederland. Begonnen op een Suzuki GSX 400e en na bijna 28 jaar geen motor gereden te hebben ben ik er nu niet meer vanaf te slaan. Zodra ik weet hoe ik een avatar moet plaatsen kunnen jullie mijn trots bewonderen :-)
 
Welkom op MF :)
Wacht maar tot je zoons het ook leuk gaan vinden, als hun ma lekker in de zomer aan het toeren is en zij in hun koekblik zitten te zweten, misschien trekt het wel bij. Zo niet, so be it.
Wel goed dat je het motorrijden weer opgepikt hebt :}
Over je motorfoto, die kun je ook via je PC uploaden hier via de documentenlijst op MF, die vind je als je het meest rechtse boven aan de pagina aanklikt,in die balk, (meer).
Of klik het linkje aan dat Sloopkogel je gaat geven binnenkort, voor je avatar. Die reageert op iedere nieuwe MF-er.
Veel plezier op MF, en lekker rijden maar :]

Groeten, Coert :W
 
:W Sylvia
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Beginnen op een GSX400 e, zo ben ik ook begonnen. Goed dat je het weer oppikt. :]
 
Bedankt sloopkogel, ik ga het even vragen.

Heb er pas nog één gezien in nagenoeg originele staat ijzervreter, en ik vind het nog steeds een leuk ding
 
Bedankt sloopkogel, ik ga het even vragen.

Heb er pas nog één gezien in nagenoeg originele staat ijzervreter, en ik vind het nog steeds een leuk ding
 
Bedankt sloopkogel, ik ga het even vragen.

Heb er pas nog één gezien in nagenoeg originele staat ijzervreter, en ik vind het nog steeds een leuk ding
 
Ook ik toevallig als eerste motor begonnen met een Suzuki GS400E.
Helaas liep me daar het blokje van kapot, maar het was een fijne beginners motor.
Wat goed zeg dat jij weer bent begonnen met rijden.
Het is en blijft een heerlijke bezigheid.
Wens ik jou veel prettige en veilige kilometers toe.
Vr gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan