Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Iemand hier toevallig nog een kuipruit en/of een voorspatbord liggen?

Ik heb nog een kuipruit, maar.... Het is een originele en ik heb gepoogd hem krasvrij te polijsten wat du niet gelukt is. Als dat voor jou allemaal geen issue is en je zelf wel genoeg kennis van polijsten hebt mag je em zo hebben.
 
Bedankt voor het aanbod de nieuwe is gisteren binnen gekomen :) Ook direct maar een spatbord van sebimoto besteld staat ie er weer netjes op.

Vorige week een setje wielen opgehaald voor een regenset te maken. Daar eerst nog een set remschijven en regenbanden voorkomen en dan ben ik klaar om het nieuwe seizoen als soes rijder te beginnen O-)
 
Bedankt voor het aanbod de nieuwe is gisteren binnen gekomen :) Ook direct maar een spatbord van sebimoto besteld staat ie er weer netjes op.

Vorige week een setje wielen opgehaald voor een regenset te maken. Daar eerst nog een set remschijven en regenbanden voorkomen en dan ben ik klaar om het nieuwe seizoen als soes rijder te beginnen O-)

Hmm, laat ik nou ook nog een setje originele remschijven over hebben, maarrrr... ;)

Ik ervaar wat trillingen onder het remmen en daarom ga ik deze winter mijn huidige schijven en de schijven van mijn regenset (beiden wave braking) en ook direct de originele schijven laten nameten bij een meetbedrijf. Denk niet dat het daar aan ligt, maar dan kan ik kromme schijven in elk geval uitsluiten. Dus als je niet teveel haast hebt heb ik wellicht een nagemeten setje originele schijven ter overname :)
 
Ja interesse altijd, welke wave schijven heb jij? Ben aan het overwegen om de originele schijven op de regenset te zetten en nieuwe wave schijven aan te schaven. Maar ik twijfel of ik wel hard genoeg rijdt voor deze investering (met mijn oude r6 1.52 op zolder en 1.15 op mettet) . Vind ook nogal veel prijsverschil tussen de merken zitten. Bijvoorbeeld ebc is een stuk goedkoper dan moto master en al helemaal als brembo. Maar op de r6 met carbon blokken had ik nooit problemen met de originele schijven.
 
Misschien wel geinig om te zien voor de forummers, wat er met Willem zijn oude SRAD gebeurt. Momenteel maak ik hem klaar voor een vol circuitseizoen. We trappen 18 januari al af in Almeria voor 4 dagen. En in maart 3 dagen Jerez.

Vorige week mee naar Mad Racing geweest om hem af te laten stellen op een bank.

Aanpassingen aan motor:

Leo Vince titanium SBK systeem van een gsxr 1000 k4.
Healtech Quickshifter
Power Commander
K&N luchtfilter

Het resultaat is in de video te zien;)

 
Laatst bewerkt:
Hallo :W .

Zal me hier ook even melden. Ik heb de afgelopen jaren op een ZX6R de circuits onveilig gemaakt, maar maak nu de overstap naar een GSXR 1000 uit 2006. De bedoeling is om met deze fiets mijn racelicentie te halen en dan een paar OWC-races mee te doen.

Heb nog geen foto's kunnen maken, dus even een foto van de verkoper voor het idee :+ .

Groeten,
Ruben
full
 
Misschien wel geinig om te zien voor de forummers, wat er met Willem zijn oude SRAD gebeurt. Momenteel maak ik hem klaar voor een vol circuitseizoen. We trappen 18 januari al af in Almeria voor 4 dagen. En in maart 3 dagen Jerez.

Vorige week mee naar Mad Racing geweest om hem af te laten stellen op een bank.

Aanpassingen aan motor:

Leo Vince titanium SBK systeem van een gsxr 1000 k4.
Healtech Quickshifter
Power Commander
K&N luchtfilter

Het resultaat is in de video te zien;)



Fijne motor is het Pim.
:+ Loop dagelijks in de garage hem te zoeken '(
Die powercommander erop heeft hem goed gedaan.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
En hopelijk komen we elkaar weer eens tegen op Assen kunnen we :]
 
Nog geen meter gereden op de soes maar ondertussen het kuipwerk wat op gelapt. En toch maar een rcs 19 gekocht had geen vertrouwen in de originele 14 jaar oude rempomp. Nu nog nieuwe vloeistoffen en ik ben klaar voor het voorjaar. *O* .
 
Inmiddels staat de Soes op vers rubber, voldoet ze aan het reglement en worden de kuipen langzaamaan een beetje opgeknapt!

Vraagje: er zat een AIM laptimer op toen ik hem kocht. Deze heb ik een paar keer aan en uit gezet, dus hij werkte. Merkte eergisteren dat hij het niet meer deed, voor de zekerheid nieuwe batterijen gekocht, maar het ding geeft nog geen teken van leven.. Ik heb de batterijen op verschillende manieren geprobeerd, doet het nog steeds niet. Iemand enig idee hoe ik deze laptimer kan reanimeren?

Deze zit er op:
mycronlight.jpg
 
Gister avond een Aliexpress gear indicator erop gezet onder het motto het zal wel niet werken. Maar voor 30 euro wil ik het wel proberen werkt dat ding beter dan de gipro die ik op mijn yamaha had _O-
 
Wel de goeie batterijen en goed erin?
Persoonlijk zou ik lekker voor een gps laptimer gaan, geen baken meer nodig.

Blijkbaar wel, gisteren ging hij weer aan!.... Alleen kreeg ik hem niet meer uit _O-

Zo'n GPS laptimer ziet er ook goed uit, maar een keer voor kijken als m'n rekening het toelaat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan