Honda X-ADV

Zou ik ook doen Sossa.

Ivm de tractie controle, goed dat er dan een offroad mode komt want anders zou het helemaal moeilijk zijn om onverhard te rijden.

Onverhard heb je nul grip bij het vertrek, je bent verplicht al rollend/ op snelheid te rijden anders sta je terug stil.
Bv. Waar ik met een versnellings bromfiets vanuit stilstand rustig kan vertrekken om een heuveltje op te rijden, lukte dit niet met de xadv. Het achterwiel spint onmiddellijk op onverhard.
Na een plasstop op gras, was het alsof er iets stuk was bleef gewoon staan met maar 5 mm gas geven.

Zolang je rijdt lukt het en persoonlijk, het zou zonde zijn er bruut mee te doen...steenslag

Op de weg hebben de originele banden een super goede grip, alleen tegen dat ze versleten zijn stuurt het zwaarder...
 
Hogere top zal je niet krijgen met die extra 900rpm, ondanks het 1 tand kleinere voor tandwiel op mn Integra kom ik niet in de toerenbegrenzer bij vol gas.
 
@ MTeun-03

Thanks,
het iets langer wachten is uiteindelijk meer geluk als wijsheid.
Was er al een paar maanden mee bezig, ook wat contacten en offertes gedaan, toen besloten om mijn Kymco voorlopig er maar naast te houden in plaats van nu al in te ruilen, daarmee heb ik dan wat extra geld nodig en zodoende besloten niet nu te kopen maar een met 2018 kenteken, zodat ik een paar maanden extra had voor de laatste centjes
En toen kwam van de week voor mij via Jempie waar ik wat spulletjes van heb gekocht het nieuws dat er een upgrade zit aan te komen.
Dat maakt het voor mij nog iets makkelijker om daar dan maar op te wachten.
Nu is het wel zo dat ik er nog even achteraan moet gaan, want ik weet niet of ze hier in NL ook per februari leverbaar zijn.
Dit jaar kwamen ze ook pas los in april/mei terwijl het maart had moeten zijn.
Ik ga wel even met Bruggeman motoren in gesprek om aan te horen wanneer ze hier leverbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet niet wachten want ik koop ieder jaar een nieuwe motor of motorscooter.

Dan zal jij er onderhand vast al de nodige de revue hebben laten passeren.
Welke vond jij dan het fijnste?
 
De tmax was toch een topper. Had nu een vultus maar is puur een showobject. Niet praktisch. Een Bmw c evolution heb ik ook nog gehad en reed zeer goed maar autonomie was minder dan 100 km.
 
inderdaad zul je geen hogere top krijgen in de automaat stand en ook het optrekken zou geen verschil uitmaken in de automaat stand als ze de software er niet op hebben aangepast.
maar ik denk dat de software wel is aangepast aan de tractioncontrol en de rpm.

maar ook al is dat niet zo.
betekend dat altijd nog dat je hem in de manuel meer door kan trekken dus wel degelijk daardoor sneller ben dan de integra zonder die 900 rpm.
bovendien heb je ook kans dat die juist in de manuel ook een hogere top haald doordat je verder kunt doortrekken dan in de automaat stand.

bij auto s zie je dit fenomeen ook wel eens dat die in de automaat binnen de vaste waardes blijft en bijv 200 kpu rijd terwijl die dan in de manuel 210 of 220 gaat.
zo heb je ook trukjes met de begrenzingen in de crouse control bij sommige autos die dan stoppen bij 250 en als je hem in de crouse control zet dan werk je om de software heen en blijkt die 270 te gaan.
maar ja wie rijd er 270 in de crouse control :] :] :]
 
Ik heb het ermax scherm besteld.....satin zwart.

De opties van Barracuda zijn nog in de maak ....nog niet verkrijgbaar.
Het begint hier weer al te jeuken maar we gaan niet overdrijven.
Trop is trop.
 
Hoekjes, gewoon voorzichtig afronden.
Als je nog snel mailtje stuurt doen ze het voor jou. Ik had daar op gereageerd en ze stelden voor een vijl op te sturen of dat ik het scherm zou terugsturen.
 
Hallo,allemaal ik rij nu een bmw gs1200 ,voorheen had ik een t max 500,mooi zwart
Ik wil toch weer terug naar een motorscooter,de bmw gaat weg en ben van plan om de honda xadv te kopen.Dus voor mij ideaal.Wel een uit honda uit dit jaar met korting en topkoffer,plus dat het Btw motor is ..
 
De mijne is bijna klaar.....ook btw motor maar zeker geen koffer. Precies om pizza' s te leveren. Sorry.
 
Hier is hij dan. Foto's zijn wel wat donker. Volgende keer wat foto's buiten.
Het donker ermax scherm en de carbon hugger moeten er nog op....was nog niet binnen.








 
Dank U. IK ben ook wel blij. Twijfelde over het kleur maar dat rood maakt hem wat agressiever , al ben ik zelf wel kalmer. (hmmm ...zegt mijn vrouw)
 
Mooi mooi,
Vind de rode echt mooi, in begin op foto niet zo, maar live wel.

De beugels zou ik zwart spuiten.

Topper, zoals de/je Tmax.

Veel plezier.
 
hoewel ik de standaard uitlaat best mooi vind staat deze hem wel heel goed,ik zou de beugels ook zwart laten coaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan