KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, maar de leden van dit topic rijden -naar het schijnt - uitsluitend met stomazakken, getooid met HEMA-leesbrilletjes en lullen voornamelijk over hun GPS en de soorten reinigingsproducten van hun "ADVENTURE" LC 8...

De echte Halb-Starken met een LC 8 hebben zich afgescheiden met hun blanke "pi(e)t" en tonen op het nieuwe topic thans voornamelijk Vladimir POETIN-geïnspireerde foto's van hun blote bast op hun respectievelijke SMT's en aanverwante voertuigen... :P :+

moehaaaa! :)
 
Excuus, dan ga ik daar even spammen.

Bonus foto van Putin:

0804_vladimir_putin_ap09080407547_ap_02-1.jpg
 
Klopt, maar de leden van dit topic rijden -naar het schijnt - uitsluitend met stomazakken, getooid met HEMA-leesbrilletjes en lullen voornamelijk over hun GPS en de soorten reinigingsproducten van hun "ADVENTURE" LC 8...

De echte Halb-Starken met een LC 8 hebben zich afgescheiden met hun blanke "pi(e)t" en tonen op het nieuwe topic thans voornamelijk Vladimir POETIN-geïnspireerde foto's van hun blote bast op hun respectievelijke SMT's en aanverwante voertuigen... :P :+


Oh oh........:) O-)
 
Klopt, maar de leden van dit topic rijden -naar het schijnt - uitsluitend met stomazakken, getooid met HEMA-leesbrilletjes en lullen voornamelijk over hun GPS en de soorten reinigingsproducten van hun "ADVENTURE" LC 8...

De echte Halb-Starken met een LC 8 hebben zich afgescheiden met hun blanke "pi(e)t" en tonen op het nieuwe topic thans voornamelijk Vladimir POETIN-geïnspireerde foto's van hun blote bast op hun respectievelijke SMT's en aanverwante voertuigen... :P :+

He Slijkmoto,

Ik weet niet wat je probleem is, maar het zal best groot zijn.
Waarom zoek je altijd weer de confrontatie op met het andere forum.
Is je ooit een LC8 ontzegt door je familie waardoor je zo gefrustreerd bent?
Als dat zo is. Wees een kerel en koop er alsnog 1.
Zo niet hou dan op met je gesar.

Greetz
 
Ach man, ben je nu echt immuun voor een beetje "humor" ?

Moét het hier altijd bloedernstig zijn, met bàkken kommer en kwel ?

Sjonge, wat een sacherijn... hoeveel emoticons moet ik er NOG aan toevoegen ???

De anderen lachen er terecht mee, maar jij moet weer azijn pissen.... waarom toch ?
 
Laatst bewerkt:
Ach man, ben je nu echt immuun voor een beetje "humor" ?

Moét het hier altijd bloedernstig zijn, met bàkken kommer en kwel ?

Sjonge, wat een sacherijn... hoeveel emoticons moet ik er NOG aan toevoegen ???

De anderen lachen er terecht mee, maar jij moet weer azijn pissen.... waarom toch ?


Nou Slijkmoto, een beetje uitlokken cq voeren is je niet vreemd he :)
Kan er niet echt mee zitten maar als je dit vaak doet geeft dit mss wat ergernis ?
Vwb de knip in lc8 oud en nieuw: ik zag er niets in maar snap hem wel iniddels. Met een moderne KTM loop je tegen andere issues aan dan met die van de eerste generatie en daarmee gespreksstof.
Gwn lekker rijden & leven en laten leven zou ik zeggen :]
 
Misschien heb je gelijk... ik laat mijn pogingen tot enige lichte scherts hier voortaan dan maar.

Ik doe nogal veel aan zelfrelativering en heel dat motorgedoe is m.i. toch voornamelijk een hobby van (meestal) gelijkgezinden, maar het is hier soms wel taai werk... .

We vegen dus maar de grijns van ons lelijk gelaat.... :Y
 
Niet nieuw hier op 't forum maar wellicht binnenkort wel de eigenaar van een adventurer 1090. Al pakweg een 25motoren achter de kiezen waaronder ook een Duke 390 en de nieuwste versie van de 690.
Vorig jaar reeds gaan testen met een 1050 maar toch maar financieel voorzichtiger geweest en de Duke 690 gekozen waar ik vrij snel spijt van had.
De 790 Duke of adventurer zullen fantastische motoren zijn maar deze adventurer is al sinds zijn bestaan (eerst in 1190) een gewilde prooi. De 1090 omdat ik nooit geen 150, laat staan de brute kracht van de 1290 zal gebruiken. Gewoon is al gek genoeg en het lijkt me genoeg.
En daarbij hoef ik die franjes als elektronisch instelbare vering en ontelbare rijmodificaties niet echt.
Ik zou enkel de valbeugels en middenbok er nog op laten monteren en dan heb ik alles om er mee rond te rijden.

Kan iemand me vertellen welke toerentallen je draait met de 1090 bij pakweg 120-130km/u

Grtjs
 
Ik heb de 48 l topcase van KTM op mijn 1290 SAS...

Een Roma-gezin kan er comfortabel in wonen, maar mijn vrouw krijgt ietwat moeite om haar been erover te zwaaien (bij oneffen bodem).

Weten jullie of er een kleinere koffer op die bodemplaat past ?

Bij SHAD vind ik alleen nóg gigantischer topcases...

Alvast bedankt...
 
Laatst bewerkt:
Euhw die rechter koffer... zijn daar geen andere oplossingen voor? Givi heeft toch nu zo'n lijn met een hap uit de koffer? Net als Globsescout?

De koffers destijds gekocht voor de 1190 sas.
Nu overgeplaatst op de 1290, maar rij zelden met de koffers. Enkel als ik een lang weekend of week weg ga.
Anders gewoon het rek er weer af 😇
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan