Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog geen minuut achter de winnaar. Is gewoon hoog niveau daar maar helemaal niet slecht
 
In de race lange tijd prima mee kunnen strijden. Kan hij uiteindelijk wel tevreden mee zijn. Niveau in de MotoGP is gewoon waanzinnig hoog daar kom je niet zomaar bij.
 
motogp-valencia-gp-2017-vd-mark-dani-pedrosa-repsol-honda-team-6444848.jpg


Rare plek op zijn voorband btw :X

motogp-valencia-gp-2017-michael-van-der-mark-monster-yamaha-tech-3-6444515.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vond het wel mooi dat VdM zei dat 'hij nog niet klaar was' in het WSBK en dat dus eerst goed/succesvol wilde afronden. Slimme uitspraak. Tegelijkertijd denk ik dat het niet realistisch is dat VdM ooit een vast zitje krijgt in de MotoGP. Kijk eens goed wat voor (jong) talent er rond rijdt in het Moto3 en Moto2 kampioenschap. Ik denk dat de kans groter is dat Bo ooit bij een MotoGP team terecht komt...
 
Laatst bewerkt:
Vond het wel mooi dat VdM zei dat 'hij nog niet klaar was' in het WSBK en dat dus eerst goed/succesvol wilde afronden. Slimme uitspraak. Tegelijkertijd denk ik dat het niet realistisch is dat VdM ooit een vast zitje krijgt in de MotoGP. Kijk eens goed wat voor (jong) talent er rond rijdt in het Moto3 en Moto2 kampioenschap. Ik denk dat de kans groter is dat Bo ooit bij een MotoGP team terecht komt...
Maar kijk eens naar Luthi 31 jaar jong en nu al een zitje. :]
 
Waarom niet?
Herve en co. kijken anders naar coureurs als wij stervelingen?
Hij heeft de uitspraak ook in hun media debrief gezet.

Wat kan hij in concreto doen dan voor Michael? De enige manier waarop hij hem kan helpen is door hem een contract aan te bieden. Yamaha gaat echt niet twee extra M1's maken om Michael af en toe een start te geven omdat Poncheral hem wel mag. Dat hebben ze nog nooit gedaan en zie echt niet in waarom ze dat nu voor Michael nu opeens wel zouden gaan doen. Wie gaat dat betalen dan? Bovendien is Michael door Yamaha ingehuurd om namens hen te proberen het WK Superbike binnen te halen, zij hebben er nul belang bij dat dat voor Michael opeens op de tweede plaats komt omdat hij ook een paar starts krijgt in de MotoGP.

De enige manier waarop Michael een kans maakt op een MotoGP zitje is door volgend jaar iedereen op een hoopje te rijden in de SBK. En dat is (laten we eerlijk zijn) niet heel erg waarschijnlijk.

Wild -card met de TT?

Schoot ook door mijn hoofd en qua kalender zou het kunnen, maar tja, wat ik hierboven dus schrijf. Het zou een unicum zijn als dat gebeurt en ik zie niet in waarom yamaha dat nu opeens zou doen. En waar zou zo'n M1 dan vandaan moeten komen? Is niet bepaald iets wat je even uit het rek trekt. En tot slot het belangrijkste: wie zou dat hele feest moeten gaan betalen dan?
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet?
Herve en co. kijken anders naar coureurs als wij stervelingen?
Hij heeft de uitspraak ook in hun media debrief gezet.
https://www.facebook.com/notes/mons...nale-inspired-performance-b/1739511882740385/


ZO werkt het spelletje. Natuurlijk meent hij dat, natuurlijk heeft hij waardering voor de prestatie, en natuurlijk spreek je dat uit.
Maar dat is nog wat anders als straks de zaken weer verdeeld moeten worden.
Ik geloof ook wel oprecht dat het hem gegund wordt. Maar straks komen er ook knikkers bij. Er zijn meer rijders die ook goed zijn. Er zijn ook rijders die beter zijn en er aankomen.
En daar zit her en der ook geld.

Verbrand geen schepen achter je! Blijf netjes, allemaal zaken die er ook bij horen.



Maar het zou fantastisch zijn!
 
ZO werkt het spelletje. Natuurlijk meent hij dat, natuurlijk heeft hij waardering voor de prestatie, en natuurlijk spreek je dat uit.
Maar dat is nog wat anders als straks de zaken weer verdeeld moeten worden.
Ik geloof ook wel oprecht dat het hem gegund wordt. Maar straks komen er ook knikkers bij. Er zijn meer rijders die ook goed zijn. Er zijn ook rijders die beter zijn en er aankomen.
En daar zit her en der ook geld.

Verbrand geen schepen achter je! Blijf netjes, allemaal zaken die er ook bij horen.

Maar het zou fantastisch zijn!

Precies, de woorden van Herve zijn echt wel oprecht, maar ook gewoon beleefdheid en niet meer dan dat. Er vallen geen rechten aan te ontlenen om het zo maar te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Wat kan hij in concreto doen dan voor Michael? De enige manier waarop hij hem kan helpen is door hem een contract aan te bieden. Yamaha gaat echt niet twee extra M1's maken om Michael af en toe een start te geven omdat Poncheral hem wel mag. Dat hebben ze nog nooit gedaan en zie echt niet in waarom ze dat nu voor Michael nu opeens wel zouden gaan doen. Wie gaat dat betalen dan? Bovendien is Michael door Yamaha ingehuurd om namens hen te proberen het WK Superbike binnen te halen, zij hebben er nul belang bij dat dat voor Michael opeens op de tweede plaats komt omdat hij ook een paar starts krijgt in de MotoGP.

De enige manier waarop Michael een kans maakt op een MotoGP zitje is door volgend jaar iedereen op een hoopje te rijden in de SBK. En dat is (laten we eerlijk zijn) niet heel erg waarschijnlijk.Schoot ook door mijn hoofd en qua kalender zou het kunnen, maar tja, wat ik hierboven dus schrijf. Het zou een unicum zijn als dat gebeurt en ik zie niet in waarom yamaha dat nu opeens zou doen. En waar zou zo'n M1 dan vandaan moeten komen? Is niet bepaald iets wat je even uit het rek trekt. En tot slot het belangrijkste: wie zou dat hele feest moeten gaan betalen dan?

Met Spies deed Yamaha het wel in 2009 :P
 
Herve sprak vandaag uitgebreidt over de toekomst. Zarco gaan ze verliezen, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat Yamaha de voorkeur gaat geven aan VR46 als Rossi stopt als coureur. Dan gaan ze dus op zoek naar een andere fabrikant. De kans dat Michael via Yamaha in de MotoGP uit gaat komen acht ik daarom niet erg groot. Er komen dan alleen nog italianen op de VR46 Yamaha’s.
Er gaat veel gebeuren in 2018!
Mijn voorspelling is dat Marquez op de KTM zit in 2019 en Mir op de Repsol Honda. Zarco natuurlijk op de fabrieks Yamaha.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan