Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog iemand die zijn Speed wil verkopen??
Tussen ca. 2000 t/m 2003 en dan in opvallende kleur.


Gevraagd Triumph Speed Triple

https://www.autoscout24.nl/aanbod/triumph-speed-triple-955i-benzine-rood-90347a5a-ae1f-6167-e053-e350040afbf2

Opvallend kleurtje ook

Mocht het niet duidelijk zijn...........ik post alleen een bericht door van iemand die hier op MF zoekende is.

Ik ben zelf niet zoekende. ;)

Maar idd, mooi rood is niet lelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel weer eens toe aan een iets ander achterbandje, vanochtend vroeg in de zeikende regen naar Nieuwegein moeten rijden, maar het was meer glibberen dan rijden. Nou ben ik van vorige motoren ook iets andere banden gewend (T30, MPR etc.) dus misschien ligt het daar ook aan, maar ik had in ieder geval geen relaxte rit. :/
 
Ik ga toch mijn Speed verkopen..... Om hem nu weer een winter te laten staan (en ook al deze zomer te weinig gebruikt te hebben) is jammer. Daarbij moet hij een grote beurt hebben en om die uit te voeren en vervolgens in de zomer weer te verkopen is een deel van het geld weggooien.

Dus mocht iemand nog een speed triple zoeken, met veel opties en twee rechterhanden hebben (om goedkoop een beurt uit te voeren) Dan is dit je kans ;-) :
Te koop: Speed triple 1050 bj 2005 Zwart - Motor-Forum
 
Ik ga toch mijn Speed verkopen..... Om hem nu weer een winter te laten staan (en ook al deze zomer te weinig gebruikt te hebben) is jammer. Daarbij moet hij een grote beurt hebben en om die uit te voeren en vervolgens in de zomer weer te verkopen is een deel van het geld weggooien.

Dus mocht iemand nog een speed triple zoeken, met veel opties en twee rechterhanden hebben (om goedkoop een beurt uit te voeren) Dan is dit je kans ;-) :
Te koop: Speed triple 1050 bj 2005 Zwart - Motor-Forum
Een koopje :Y
 
Hoi

mijn remschijven zijn krom... (zo als bij de meeste triples)
nu wil ik andere rem schijven (wave disks) waar hebben jullie goede ervaring mee?

grt Bart
 
Tja zonde maar te begrijpen. Komt niets anders voor terug? Supermoto alleen?

:W

Wil (in)ruilen tegen een Dorsoduro 750 of KTM SM-t (R) 950 - 990.
Heb er nog een honda XR 600 bij voor de blubber dus voor korte ritjes gebruik ik die lekker in de winter :]

Ik merk dat ik meer rij op dat soort motoren dan dat ik een rit maak op de speed. Ik zoekt toch wat meer "uitdaging" in een motor :+ _O- *D (de speed geeft me die zeker wel hoor :Y :Y :Y *O* ) maar wil diversiteit 8-) . Speed is me zeker goed bevallen de afgelopen jaren!! maar met een supermoto heb ik meer schik. Wil dus een lange afstand supermoto proberen (iets meer snelweg/ dijkjes en vakanties in Duitsland, stukje zand-bospad, lekker raggen in de stad).
 
Wil (in)ruilen tegen een Dorsoduro 750 of KTM SM-t (R) 950 - 990.
Heb er nog een honda XR 600 bij voor de blubber dus voor korte ritjes gebruik ik die lekker in de winter :]

Ik merk dat ik meer rij op dat soort motoren dan dat ik een rit maak op de speed. Ik zoekt toch wat meer "uitdaging" in een motor :+ _O- *D (de speed geeft me die zeker wel hoor :Y :Y :Y *O* ) maar wil diversiteit 8-) . Speed is me zeker goed bevallen de afgelopen jaren!! maar met een supermoto heb ik meer schik. Wil dus een lange afstand supermoto proberen (iets meer snelweg/ dijkjes en vakanties in Duitsland, stukje zand-bospad, lekker raggen in de stad).
Ongeveer hetzelfde als waar ik naar op zoek ben gegaan. Alleen had ik dan ook nog de vereiste erbij dat een passagier comfortabel mee moet kunnen plus bagage. Zodoende bij de KTM SDGT uitgekomen :)
 
Bedankt voor het onder de aanbracht brengen van mijn "zoektocht"
Die rode had ik van de week ook gezien maar vind het (misschien ligt het aan de foto) niet zo'n mooie kleur en mijn Fazer die ik laatst heb verkocht was ook al rood.
Inmiddels heb ik contact met iemand die een groen exemplaar te koop aanbied uit 2003. Mocht dit hem worden of als ik een andere Speed triple heb gevonden dan kom ik mij hier netjes voorstellen. Groeten, Gerard

Mocht het niet duidelijk zijn...........ik post alleen een bericht door van iemand die hier op MF zoekende is.

Ik ben zelf niet zoekende. ;)

Maar idd, mooi rood is niet lelijk.
 
Hoi

mijn remschijven zijn krom... (zo als bij de meeste triples)
nu wil ik andere rem schijven (wave disks) waar hebben jullie goede ervaring mee?

grt Bart

Ok, dit is nieuw voor mij... ik heb ook vorig jaar mijn schijven moeten laten vervangen omdat ze krom waren. Nu heeft een maatje van mij vorige week ook een triple gekocht en deze trilt ook bij het remmen, dus wss ook kromme schijven...
Ik heb op mijn triple de originele Brembo’s laten zetten, dus de kans is groot dat ze weer krom worden blijkbaar. En iedere keer een nieuw setje kopen is ook niet te doen, mis al een paar ribben...

Is hier iets aan te doen, klacht melden oid bij Triumph?!?
Zijn er nog meer die hier kast van hebben?!?
 
Ok, dit is nieuw voor mij... ik heb ook vorig jaar mijn schijven moeten laten vervangen omdat ze krom waren. Nu heeft een maatje van mij vorige week ook een triple gekocht en deze trilt ook bij het remmen, dus wss ook kromme schijven...
Ik heb op mijn triple de originele Brembo’s laten zetten, dus de kans is groot dat ze weer krom worden blijkbaar. En iedere keer een nieuw setje kopen is ook niet te doen, mis al een paar ribben...

Is hier iets aan te doen, klacht melden oid bij Triumph?!?
Zijn er nog meer die hier kast van hebben?!?
Als je geen garantie hebt doen ze er niks aan
Zijn gewoon kut schijven
Heb ze op alle brommers krom gehad
Gewoon t-drives erop 8-)
 
In de 5 jaar tijd dat ik mijn Speed 08 had (van 2012 t/m 2017) heb ik gelukkig geen kromme schijven gehad. Ik heb echter geen flauw idee of de vorige eigenaar dat wel heeft gehad.

Misschien dat je anders een anker kunt meenemen? En voor extra zekerheid een parachute dragen? :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan