Wintertesten 2018

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
11.968
10.990
Tavullia
Ja dames en heren de races zijn voorbij.
We gaan weer starten met de wintertesten vanaf 14-11-2017 2 dagen Valencia voor de MotoGP
Vervolgens 2 dagen moto2 en moto3.
Dit topic en voor al het wel en wee van de testen van alle klassen en kampioenschappen.
 
.
full
 
Benieuwd of Lowes het nog heeft in de Moto2. De twee sterkste gaan weg maar de KTM mannen zijn denk ik wel favoriet volgend jaar.
 
Iwan vd Valk gaf in zn commentaar nog wel aan dat het wel op de eurosportplayer te zien is, maar dan zonder commentaar
 
Yamaha factory dus toch verder met de 2016 frames. Die zitten morgen zo weer op het oude niveau van vorig jaar. Heb het idee dat Suzuki ook weer een stapje gemaakt heeft na Valencia. We zullen zien.

Ik denk
Rossi 1
Vinales 2
Zarco 3
 
Iwan vd Valk gaf in zn commentaar nog wel aan dat het wel op de eurosportplayer te zien is, maar dan zonder commentaar
O kijk! Ga ik zo eens ff checken.
Als het goed is gaan de Factory Yamaha's de komende dagen het 2016 chassis rijden/testen.
 
Heerlijk die foto's :}

#72 is Aoyama toch? Zal hij de honneurs waarnemen voor de geblesseerde Luthi?

En Redding? Krijgt hij dezelfde inferieure zooi als Lowes of zijn de machines voor 2018 wél geheel identiek?
 
Mooi, net voor een schandalige €1,09 een livetiming pass gekocht... ondersteunt m'n iPhone de app niet (gooit me er gelijk weer vanaf) :?
 
Suzuki have confirmed both their riders are sick with a stomach virus and will not test today. They hope it's just a 24 hour virus and that Iannone and Rins can ride tomorrow.
 
Terug
Bovenaan Onderaan