*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde; 's zomers heb ik andere leuke dingen te doen en in de winter begint het te kriebelen.

Nu dus weer verder met de 9; de kroonplaat spuiten.
Eerst de primer en dan in laagjes de zwarte lak.

full
 
Wat betreft de uitlaat ik vind zelf de originele qua lijn met de motor ook mooier staan dan de laser , die ging qua hoek meer omhoog , ook mooi , maar ik vind de originele mooier , ik ben er happy mee

met de laser
[afbeelding]

de originele
[afbeelding]

Dit vind ik juist mooier staan bij een motor (niet teveel verschil dan hè, maar zoals bij Laser vind ik 't gaaf, Pajic doet 't ook vaak zo. Had vroegah ook een hotcam op m'n 9)
 
Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde; 's zomers heb ik andere leuke dingen te doen en in de winter begint het te kriebelen.

Nu dus weer verder met de 9; de kroonplaat spuiten.
Eerst de primer en dan in laagjes de zwarte lak.

[afbeelding]
Dit is toch niet jou kroonplaat?? Zo wel, krijg je geen last met je contactslot straks door de verf? Of heb je binnen in iets gedaan waardoor de verf niet IN je slot komt?

Was ècht een gaaf ding Rene! 8-) :9~~
Thanks, was er ook erg blij mee :Y. Maar nu ook nog steeds blij met mijn 10 hoor, rij daar nu ook al 7 jaar mee rond :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding,?
Het rekje voor is eraf dus vraag ik me af hoe het vast zit. ;)
Ook onbekende kroonplaat (mijne is van 2001)

hallo ik ben Jelke ik kom uit Joure(FR)
na jaren meelezen op dit forum wil ik mij graag even voorstellen
veel mooie niners voorbij zien komen en wil ook graag mijn ZX9 laten zien
[afbeelding]
ZX9R 98
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, van welk jaar?
Het rekje voor is eraf dus vraag ik me af hoe het vast zit. ;)
Ook onbekende kroonplaat (mijne is van 2001)
Rekje voor voorkuip zijn orginele te bestellen van het 2002/3 model👍

Wat een drukte hier👍👍 heb kort geleden op een Z1000sx proefgereden 👍 ook nie verkeerd😉
 
Dit is toch niet jou kroonplaat?? Zo wel, krijg je geen last met je contactslot straks door de verf? Of heb je binnen in iets gedaan waardoor de verf niet IN je slot komt?

Volgens mij heeft hij het contact wel afgeplakt oid ;)
Heb zelf de kroonplaat ook op de planning staan voor dee winter, evenals de kuipsteunen.. maar eerst moet de bak er nog onder weg en gemaakt worden :(
 
Denk ut wel maar weet nie zeker! Wel past een zitje van model 98 op een 2001👍
 
Ik zie dat Jelke ook die handvaten voor de passagier eraf gehaald heeft, heb ik ook gedaan.
Alleen die gaten die overblijven heb ik nog niet lekker afgewerkt. ;(
Klusje voor de volgende zomer.
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch niet jou kroonplaat?? Zo wel, krijg je geen last met je contactslot straks door de verf? Of heb je binnen in iets gedaan waardoor de verf niet IN je slot komt?
De gaten waar vorkpoten en stuurpen doorheen gaan zijn afgeplakt. Daarnaast het embleem en een klein rond stukje tape op het contactslot.

Rij jij met dit weer???
Ja, maar ik ben wel op zoek naar een 'winter' motor. Want deze ZX-10R is echt veel te mooi om door de regen te rijden.
Valt trouwens nog niet mee om iets leuks tweede hands te vinden. De advertenties zijn wel mooi maar als je dan gaat kijken kom je toch veroestte troep tegen.

heb kort geleden op een Z1000sx proefgereden 👍 ook nie verkeerd😉
Mooi ding inderdaad. Behalve die rare uitlaten dan.

full


Vandaag een nieuwe helm gekocht. Met een vizier dat 's morgens niet beslaat. En hopelijk ook een stuk stiller dan de oude.
 
Laatst bewerkt:
De gaten waar vorkpoten en stuurpen doorheen gaan zijn afgeplakt. Daarnaast het embleem en een klein rond stukje tape op het contactslot.Ja, maar ik ben wel op zoek naar een 'winter' motor. Want deze ZX-10R is echt veel te mooi om door de regen te rijden.
Valt trouwens nog niet mee om iets leuks tweede hands te vinden. De advertenties zijn wel mooi maar als je dan gaat kijken kom je toch veroestte troep tegen.Mooi ding inderdaad. Behalve die rare uitlaten dan.

[afbeelding]

Vandaag een nieuwe helm gekocht. Met een vizier dat 's morgens niet beslaat. En hopelijk ook een stuk stiller dan de oude.
Heb nog wel een zx9 zonder roest. Er staat op mp een zx9 groen van 2004 die ik voor 1800 kom op halen van Rahman in Limburg
 
Heb nog wel een zx9 zonder roest. Er staat op mp een zx9 groen van 2004 die ik voor 1800 kom op halen van Rahman in Limburg
Die komt mij bekend voor; zit al weken mp & speurders te scannen. ;)

Maar in eerste instantie zoek ik een motor met injectie. Ik heb in het verleden te vaak stil gestaan in de winter vanwege carb problemen. Al weet ik natuurlijk wel dat de 2002/2003 modellen speciale carb verwarming hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan