Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Jaaa een goede hoes ga ik sowieso voor wel kijken!

Soezm, dank voor het meezoeken!

Ik hoop zaterdag meer te kunnen vertellen want voor dan heb ik 2 proefritten gepland staan..

Ik hoop op de Bandit, ik vind die echt veeel mooier, maar de Honda wil ik eigenlijk vooral rijden omdat dat een motor is die ik nu veel tegenkom en ik meteen weet wat ik daar van vind..

https://www.marktplaats.nl/a/motore...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
https://www.marktplaats.nl/a/motore...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Verder heb ik nog wel het een en ander aan links opgeslagen waarnaar ik dan verder wil kijken, maar morgen eerst mijn pasje ophalen :D!
 
Laatst bewerkt:
........

Een dagkaart 10 euro... 3 maanden 120 euro. Druk dagje gehad?

are-you-talking-to-men-memesacom-17945176.png
 
Niet het beste weer gehad vandaag, maar ik ben in het bezit van een motor! De Bandit :) en heb hem ook veilig thuis gebracht, dus zit steeds verliefd naar buiten te kijken.

Wel nog op zoek naar nieuwe spiegels (ik heb er nu maar eentje), een goede hoes en tzt een andere uitlaat omdat deze best lelijk is, maar dat is niet het belangrijkste xD.

Morgen hopen op beter weer *D.
 
Niet het beste weer gehad vandaag, maar ik ben in het bezit van een motor! De Bandit :) en heb hem ook veilig thuis gebracht, dus zit steeds verliefd naar buiten te kijken.

Wel nog op zoek naar nieuwe spiegels (ik heb er nu maar eentje), een goede hoes en tzt een andere uitlaat omdat deze best lelijk is, maar dat is niet het belangrijkste xD.

Morgen hopen op beter weer *D.


Dat is snel! Gefeliciteerd!

Van Marktplaats?

Fotooke?
 
Een tweede spiegel had ie nog wel kunnen bestellen, maar ik dacht dat komt wel goed en het is niet naast de deur dus elders om nieuwe spiegel gaan leek me makkelijker, of zelf bestellen en eropzetten zou degene die met mij mee was ook zo gedaan hebben zei die.

Dus nu ben ik blij mijn eerste echte kilometers aan het maken😎. Heerlijk!
 
Een tweede spiegel had ie nog wel kunnen bestellen, maar ik dacht dat komt wel goed en het is niet naast de deur dus elders om nieuwe spiegel gaan leek me makkelijker, of zelf bestellen en eropzetten zou degene die met mij mee was ook zo gedaan hebben zei die.

Dus nu ben ik blij mijn eerste echte kilometers aan het maken😎. Heerlijk!

Gefeliciteerd! Veel veilige en fijne kilometers gewenst!

Ik heb eventueel een setje zwarte bar-end spiegels liggen die alleen maar stof happen.
 
Laatst bewerkt:
Niet het beste weer gehad vandaag, maar ik ben in het bezit van een motor! De Bandit :) en heb hem ook veilig thuis gebracht, dus zit steeds verliefd naar buiten te kijken.

Wel nog op zoek naar nieuwe spiegels (ik heb er nu maar eentje), een goede hoes en tzt een andere uitlaat omdat deze best lelijk is, maar dat is niet het belangrijkste xD.

Morgen hopen op beter weer *D.

Gefeliciteerd! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan