het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen mannen en vrouwen.

Ik ben in de race voor een rode 2012.
In 2011 heb ik al een oranje se gehad.
Als het zover is laat ik een mooi plaatje zien
Als ik tenminste de foto's er op krijg
Heb nu photobucket maar dat werkt niet meer
iemand een idee wat ook goede is om foto's te bewaren
 
Goedemorgen mannen en vrouwen.

Ik ben in de race voor een rode 2012.
In 2011 heb ik al een oranje se gehad.
Als het zover is laat ik een mooi plaatje zien
Als ik tenminste de foto's er op krijg
Heb nu photobucket maar dat werkt niet meer
iemand een idee wat ook goede is om foto's te bewaren


Gewoon op je eigen harde schijf en eventueel een backup?

:+
 
Voor de liefhebber :

Ik heb een tijd geleden een complete kappenset incl. tank gekocht in de kleur zwart.
Maar doe ze toch weg. B| :Y
Alles is echt als nieuw. :Y :t

VERKOCHT

Hans
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal

Vandaag mijn tiger 1050 opgehaald, matzwart met grijs is de 2013 SE versie
Staat 27.000 km op

Leuke fiets! Heb alleen het idee dat de remmen wat sponzig aanvoelen en de koppeling snel aangrijpt ( zo te zijn is de koppeling hendel niet orgineel)
Vorige eigenaar heeft er een hoop aan verspijkerd: ding komt uit belgie
 
Hallo allemaal

Vandaag mijn tiger 1050 opgehaald, matzwart met grijs is de 2013 SE versie
Staat 27.000 km op

Leuke fiets! Heb alleen het idee dat de remmen wat sponzig aanvoelen en de koppeling snel aangrijpt ( zo te zijn is de koppeling hendel niet orgineel)
Vorige eigenaar heeft er een hoop aan verspijkerd: ding komt uit belgie
Gefeliciteerd en veel plezier er mee
 
Zondag herfstrit mee gereden met de tiger met de vriendin achterop.
Eerste keer dat ze +-250km mee reed.
Valt me toch elke keer op, hoe soepel de tiger blijft rijden met passagier op.
 
Hallo,

Ik ga mijn Tiger verkopen, weten jullie misschien nog iemand die er één zoekt?
Zal zsm advertenties link plaatsen.
Betreft 1050 van 2007. Met veel extra's.
 
De mijne witte Tiger1050 staat ook te koop :Y
Met veel opties, o.a. Hyperpro vering en nog veel meer

Ik kan, als hij verkocht is natuurlijk, een '13 Sport van een bekende voor een redelijke prijs overnemen, uhh over kopen

Hij STOND op Marktplaats, maar nog wel op Motorshopper.nl
 
Laatst bewerkt:
Hier wat foto's van de nieuwe explorer;
full
 
5
Hij zou 11 kilo lichter zijn, wat ik zo spot is andere crashbars, ander tft dash(helaas geen full color,navi,bluetooth zo op het oog) ze hebben het over een verbeterde zithouding, en kleinere mistlampen...


Helaas(of gelukkig, net hoe je het bekijkt) geen enorme verschillen en voor mij niet genoeg redenen om hem te kopen voor de optische veranderingen. Zelf led lampjes erin en rox risers en een andere uitlaat en je hebt de meeste veranderingen al gedaan *D
full
 
En dat vind ik toch jammer van Triumph. Ze zijn relatief duurder dan zeg maar de Japanse merken waar je vaak meer krijgt voor minder geld. Ik ben al een paar mensen tegen gekomen die daarom toch geswitcht zijn van merk :')

En ja, ik ben nog steeds Triumph fan maar ook al jaren van Kawasaki. Beide een beetje eigenzinnig merk :+
 
Enfin,

ik ga de (i3 1050) motor voor het eerst opbergen voor de winter.

In het boekje staat oa. dat je de bougies eruit moet plukken, wat motorolie in de cilinders moet doen. De startmotor een enkel keertje laten overslaan zodat de zuiger de cilinderwand coat met olie.

Overigens rept het boekje dan weer geen woord over hoe je de tank, luchtfilter behuizing en al het kapwerk etc. eraf plukt om dat te bewerkstelligen. Ben ook niet super happig om dit te doen.

Hoe nodig is dit alles als die in een verwarmde, droge garage staat?
 
Laatst bewerkt:
En dat vind ik toch jammer van Triumph. Ze zijn relatief duurder dan zeg maar de Japanse merken waar je vaak meer krijgt voor minder geld. Ik ben al een paar mensen tegen gekomen die daarom toch geswitcht zijn van merk :')

En ja, ik ben nog steeds Triumph fan maar ook al jaren van Kawasaki. Beide een beetje eigenzinnig merk :+

Is dat zo?

Ik heb het idee dat de TS, voor ongeveer dezelfde prijs als de Versys toch goed waar biedt voor je geld?
 
BTW "Explorer" is in naam afgevoerd. Wordt officieel de "Tiger 1200".
Ga er zaterdag toch eens van dichtbij naar kijken. waarschijnlijk een waardige (?) opvolger in 2018 voor mijn 800MY2014. Op voorwaarde dat het 114 pk model tijdig beschikbaar is,het gewicht nu wel meevalt en wat optionele onderdelen van de 800 overdraagbaar zijn naar de 1200.
Spijtig dat hij nog maar Euro4 is.
 
Laatst bewerkt:
In het boekje staat oa. dat je de bougies eruit moet plukken, wat motorolie in de cilinders moet doen. De startmotor een enkel keertje laten overslaan zodat de zuiger de cilinderwand coat met olie.
Dan zouden heel wat mensen dat na elk ritje kunnen doen :o

Ik zou me er niet druk over maken, voor die paar maanden. Als je nu van plan was om 'm een paar jaar stil te zetten ....

Zou wel de tank volgooien, liefst met Super (ivm geen/minder ethanol dan in Euro 95) en de bandjes ietsje harder oppompen dan normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan