Maverick Vinales

Ik ben vooral fan van de sport en heb wel favoriete rijders maar fan vind ik altijd een groot woord. Je zult mij ook nooit zien met een petje of shirt van een bepaalde coureur.
En juist die populaire mannekes die met een plastic kipje zwaaien of met een lollie in de mond op het podium staan heb ik nu weer niks, respect en waardering als ze subliem hebben gereden maar zit dan niet te juichen en had ik toch liever iemand anders voor ze gezien.

Maverick hoort tot mijn favorieten maar zijn gevoel voor humor interesseert me geen bal ;)

Hij heeft overigens wel een leuke vriendin waar die samen mee traint en die dit jaar "toevallig" ook op yamaha rijdt en al 4 keer wereldkampioen is :)


sluit ik me helemaal bij aan!
 
Ik ben vooral fan van de sport en heb wel favoriete rijders maar fan vind ik altijd een groot woord. Je zult mij ook nooit zien met een petje of shirt van een bepaalde coureur.
En juist die populaire mannekes die met een plastic kipje zwaaien of met een lollie in de mond op het podium staan heb ik nu weer niks, respect en waardering als ze subliem hebben gereden maar zit dan niet te juichen en had ik toch liever iemand anders voor ze gezien.

Maverick hoort tot mijn favorieten maar zijn gevoel voor humor interesseert me geen bal ;)

Hij heeft overigens wel een leuke vriendin waar die samen mee traint en die dit jaar "toevallig" ook op yamaha rijdt en al 4 keer wereldkampioen is :)

Kiara Fontanesi, daar heeft hij mee gebroken om zich te kunnen concentreren op MotoGP... ala zijn teammaat.
 
DOi_Al1XcAEuNqE
 
Ze kan altijd nog iets met Zarco beginnen, haalt ze een echte topper binnen :+
 
Was gaaf hoor !

Laat ie volgend jaar maar komen en zn vriendin meenemen en wat mij betreft die iwema ook
 
Huidige vriendin van Viñales (ja we zouden bijna vergeten dat dit topic toch echt over hem gaat) vind ik een veel leuker meisje dan die vorige.
 
Laatst bewerkt:
Huidige vriendin van Viñales (ja we zouden bijna vergeten dat dit topic toch echt over hem gaat) vind ik een veel leuker meisje dan die vorige.
Goodbye Kiara. _O-

Hello Cristina Llovera. ;)
Cristina’s country is the perfect scenario for the discipline she specializes in; after all, she is an Olympic sprinter; she competed in the Women’s 100 meters at the 2012 Summer Olympics in London.

Het is duidelijk komkommernieuws. :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, wat is er met Vinales gebeurd? Van Marc Marquez mark 2 naar sparringpartner voor MvdM in 1 seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Ja had ook een beetje het "veni, vidi, foetsie" gevoel ervan.
Maar dat komt natuurlijk grotendeels door de combinatie Yamaha / Michelins.
 
Ja had ook een beetje het "veni, vidi, foetsie" gevoel ervan.
Maar dat komt natuurlijk grotendeels door de combinatie Yamaha / Michelins.

Dat is wat Wilco Zeelenberg aangaf.

Nieuwe type voorband na de 5e race en daarmee zijn zij nooit vrienden geworden ("beide" Yamaha factory teams niet).

Zelfs de laatste race waren zij nog aan het "testen \ zoeken" naar een goede afstelling. Kortom, ze hebben het niet voor elkaar gekregen dit seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Ja had ook een beetje het "veni, vidi, foetsie" gevoel ervan.
Maar dat komt natuurlijk grotendeels door de combinatie Yamaha / Michelins.

Maar dan kon Rossi daar blijkbaar beter mee omgaan, die viel minder terug. Terwijl juist hij op Le Mans (6de race?) nog op raadselachtige wijze onderuit ging over de achterkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan