Kawasaki versys 650 deel 4

Beugels zitten erop!! Zeer tevreden over de hepco&becker valbeugels.. ik heb wel foto's genomen maar geen idee hoe ik die moet uploaden hierzo.. is nooit echt mijn sterkste punt geweest in de afgelopen 8 jaar ofzo. ;)

Aangezien ik wel nieuwsgierig ben:

Afbeelding Uploaden en dan de url van je plaatje hier tussen plakken:
 
Bij sommige foto's staan nog niet alle accesoires erop.hierbij de lijst.
Hij was helemaal standaart kaal.

Kuipruit.
Navi beugel.
12v aansluiting.
Handkappen.
Topkoffer drager.
Led lampen.
Tankpad.
Valbeugels.
Bobbins.
Voorvorkprotector.
Givi quiklock tankring(tasje had ik al)
 
Hahahaha. Ja idd maartenp.

Handvaatjes komen mischien ooit. Eerst weer ff beunen om het potje opnieuw te vullen. Al die accesoires tikken toch aardig aan.
 
Hallo, zojuist mezelf geregistreerd op dit forum aangezien ik eergisteren de import van een Versys 650 uit 2016 afgerond heb. Dit is mijn eerste motor en ik heb nog aardig wat te leren echter zijn de eerste kilometers zijn inmiddels gemaakt. Nadat ik deze kilometers in de vroege morgen gemaakt had waren mijn vingers behoorlijk gekoeld.
Mijn vraag dan ook, gebruiken jullie Oxford handvatverwarming? Zoja, de touring of adventure versie?

Heb zelf een 2014 model en ook de handvat verwarming van Oxford klaar liggen. Heb de adventure variant gepakt, deze kan ik nog iets inkorten.

Dit weekend er maar eens op monteren, moet ook de tomtom laadkabel losknippen en opnieuw solderen dus dit is een uitlezen moment om de rest ook te doen.
 
Mooie fiets Michael, die valbeugels vallen nauwelijk op. Ik zoek nog steeds een iets 'grotere' variant die met de orginele mistlampen kunnen en de onderkant van de motor iets beter beschermen.
 
Thanx

Deze beugels zijn het grofst om het zo maar te zeggen. Die van givi is nog iets strakker. Deze heeft iets grotere vlakken zeg maar. En deze hebben zich al bewezen bij een rijschool in de buurt. Die heeft dezelfde versys int wit als volgmotor. Was uitgegleden door olie op de weg. Valbeugel iets verbogen maar nauwelijks zichtbaar. En handkapje kapot. Meer niet. Vandaar dat ii voor deze heb gekozen.
 
Leuk geschreven verhaal. Zonde van de pech.
Ik zou met de motor ook niet snel E10 tanken.
Als er geen gewone 95 is dan gooi ik er ook 98 in.
 
Tof verhaal en trip joh!!flinke stap om alleen en zo'n eind te gaan rijden.
Maar wel heel gaaf! Idd erg balen van het gezeur met de versys.

Ik heb 2 jaar geleden ook geprobeerd zoiets te doen. Alleen helemaal geen voorbereidingen kwa route. Plan was om via duitsland Oostenrijk zwisterland Italië te gaan.. gewoon via via punten en snelweg vermijden. Helaas alles gepakt en nog ff tanken voordat de tassen erop gaan. Olieproblemen. Geïmplodeerd oliefilter en hydrolische klepstellers naar de klere.. einde rit dus...

Maargoed.
Heb je het wel een stuk goedkoper kunnen laten maken? Het einde heb ik niet helemaal goed kunnen lezen i.v.m einde schaft :(
 
Mijn Franse BMW- én KTM-dealers raden me al jaren resoluut af 95 octaan te tanken...omwille van het vele gesjoemel met én de te hoge ethanolgehaltes in dit type van brandstof...

Bij mijn brommers gaat er uitsluitend 98 octaan in... totnogtoe volledig probleemloos...
 
Laatst bewerkt:
Mijn Franse BMW- én KTM-dealers raden me al jaren resoluut af 95 octaan te tanken...omwille van het vele gesjoemel met én de te hoge methanolgehaltes in dit type van brandstof...

Bij mijn brommers gaat er uitsluitend 98 octaan in... totnogtoe volledig probleemloos...

Misschien is het in Frankrijk en België anders, maar ik tank uitsluitend 95 en heb nog nooit problemen gehad :)
Wel veel getest een aantal jaren geleden met andere soorten benzine, 98, excellium en weet ik hoe ze allemaal heten.
Geen noemenswaardige verschillen in prestaties en verbruik, wel in prijs ;)
 
Idd met echte 95 zal je geen problemen krijgen. Er wordt alleen steeds meer E10/95 verkocht.

E10/95 daar zit 10% bio-ethanol in en in gewone 95 max 2-3%.
Als je voor langere tijd je fiets stil gaat wegzetten dan kan je beter 98 of zelf 102 tanken.
Benzine kan bederven maar 98 en zeker 102 doet dat minder snel.
 
Weet iemand hier of het verlaagde comfort gelzadel van de 2015 versie ook op een 2014 model past?
Kawasaki zelf is nogal traag met het verstrekken van info.
 
Idd met echte 95 zal je geen problemen krijgen. Er wordt alleen steeds meer E10/95 verkocht.

E10/95 daar zit 10% bio-ethanol in en in gewone 95 max 2-3%.
Als je voor langere tijd je fiets stil gaat wegzetten dan kan je beter 98 of zelf 102 tanken.
Benzine kan bederven maar 98 en zeker 102 doet dat minder snel.

Ja, maar dat geldt dus voor degenen die hun motor weinig gebruiken of in de winterstalling zetten.
Bij dagelijks gebruik zou je weinig problemen moeten krijgen.
 
Weet iemand hier of het verlaagde comfort gelzadel van de 2015 versie ook op een 2014 model past?
Kawasaki zelf is nogal traag met het verstrekken van info.

De GEWONE zadels passen alleszins op álle modellen vanaf 2007... alleen moeten de 2 haken er vanaf modeljaar 2015 afgeschroefd worden.

Die haken blijken dus overbodig te zijn vanaf 2015 en ze passen trouwens niet op de dikkere buizen van het kader.

Ik weet dit met zekerheid, nadat ik er wat rel heb over moeten schoppen n.a.v. de aanpassing mijn zadel door een zadelmaker.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan