Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het wel. Zodra ik dat weet, hoor je het van mij.

Overigens, ik heb vanmiddag een verzekering geregeld. Kost mij, inclusief assurantiebelasting, maar liefst 34 euro per jaar! Gaat in op 1 december, dus dat is mooi binnen de deadline, nietwaar, Bosso?
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel. Zodra ik dat weet, hoor je het van mij.

Overigens, ik heb vanmiddag een verzekering geregeld. Kost mij, inclusief assurantiebelasting, maar liefst 34 euro per jaar! Gaat in op 1 december, dus dat is mooi binnen de deadline, nietwaar, Bosso?

Tjonge jij maakt ineens stappen. Ken jij Bosso persoonlijk, ik ken je niet als een bange poepert. :P ;)
 
Ik ben ook niet bang..... houd alleen mijn projectmanager aan het werk.
 
Denk het wel. Zodra ik dat weet, hoor je het van mij.

Overigens, ik heb vanmiddag een verzekering geregeld. Kost mij, inclusief assurantiebelasting, maar liefst 34 euro per jaar! Gaat in op 1 december, dus dat is mooi binnen de deadline, nietwaar, Bosso?
En je zit in het kwart tarief van de wegenbelasting? _O-
 
Nee, denk dat ik gewoon in het voltarief ga. Kan ik het ding als pekelfiets gebruiken.
 
Jij hebt dus duidelijk geen vertrouwen in mijn motorbeheersing. :(
 
Sneeuw, glad enz. Natuurkundige wetten hebben geen effect op jou? *D

De banden zijn ook uit de vorige eeuw toch,..niet al te veel grip. ;)

Nou, met echte gladheid neem ik de bus wel. En die banden....ja, die moeten echt wel even vervangen worden.
 
Tjonge jij maakt ineens stappen. Ken jij Bosso persoonlijk, ik ken je niet als een bange poepert. :P ;)

image-CAVEMAN_1196.jpg



Denk het wel. Zodra ik dat weet, hoor je het van mij.

Overigens, ik heb vanmiddag een verzekering geregeld. Kost mij, inclusief assurantiebelasting, maar liefst 34 euro per jaar! Gaat in op 1 december, dus dat is mooi binnen de deadline, nietwaar, Bosso?

:t

1353501435_a857532188_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
:+




Net even de linker carburateur eraf gehaald. Ja, ik weet het, je trekt die vlotterbak zo los, maar ik wilde de pakking niet beschadigen bij het monteren. De vlotter gaat soepeltjes op en neer, en er zat benzine in de vlotterbak. Naaldje werkt zoals het hoort. Bougie eruit, wat remmenreiniger in het gat gespoten als starthulp en.......lopen!

Totdat de remmenreiniger verbrand is, dan stort het ding weer in. De rechter cilinder wil wel, maar kan het niet alleen af. Kortom, links krijgt geen brandstof. Daar moet ik toch op mijn gemak even naar kijken.
 
Laatst bewerkt:
Er schijnt in een holte opzij van de vlotterbak een chokesproeier te zitten die heel makkelijk verstopt raakt met oude of vuile benzine.

Ik zal er op letten als ik de carburateur loshaal.


En de heer Vijs weigert te sleutelen aan een viertakt, tenzij het een Engelse stamper is van voor 1970. En zelfs dan is hij nog zeer selectief.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar eenmaal gestart zou hij op de stationair sproeier moeten blijven lopen. Het lijkt er nu op dat de stationairsproeier verstopt zit.
 
Vraag anders je projectmanager even, die heeft ervaring met verstopte carburateurs.
Ohnee, dat was juist een overlopende carburateur.
Ik heb de benzine sokken zojuist weggegooid...
 
Vraag anders je projectmanager even, die heeft ervaring met verstopte carburateurs.
Ohnee, dat was juist een overlopende carburateur.
Ik heb de benzine sokken zojuist weggegooid...

Wie mijn benzinesokken versmaad, verricht een snode daad. B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan