Motovlog?

Elke man ziet toch liever een leuke vrouw in een filmpje op een motor ipv een andere vent.
Sure, sommige uitgezonderd en daar is niets mis mee, maar het gros zie toch echt liever het andere geslacht. Helemaal als die dan ook nog iets leuks motorgerelateerd brengt.

Nergens voor nodig om daar om heen te lullen. ;)


Men rule the world. Women own it.

Ah, fijn, dat je even voor mij bepaalt waarom ik naar TWAAP kijk *O*. Ik kijk ook naar The Kleb omdat die gast knetter gestoord is. Daar hou ik van. Gewoon gek doen, van het leven genieten en andere amuseren. Of daar nou een stokje tussen de broek hangt of een metro ingang kan mij geen hol boeien. Enige motorvloggers die ik volg zijn ook TWAAP, RJ en The Kleb. De rest kan mij niet meer boeien.
 
Enige motorvloggers die ik volg zijn ook TWAAP, RJ en The Kleb. De rest kan mij niet meer boeien.


Nu zal ik die alledrie niet direct als motovlogger definieren, gezien het gebrek aan vloggen.

maar als motor content creators snap ik wat je bedoelt ja.


Vroeger keek ik ook liever naar Ghost Rider (als voorbeeld).
 
Ik heb een keer geprobeerd te praten tijdens het rijden! Maar toen besefte ik dat er alleen maar onzin uit kwam. En als ik mijn gedachtes deel, dan is daar voor een ieder geen touw aan vast te knopen! Lekker chaotisch! :')

En als ik motor rijd, wil ik altijd volgas! Dan ben ik vet gefocust op het rijden. Praten wordt dan m'n dood! ;(

Dit weer trouwens ook! WOOOJOOOOO! Die regen! ;(
Ik mis de zomer zo hard!
 
Hmmm ja, motovloggen vind ik in feite ook wel een beetje een dom woord.
Motor content creators zoals Meifesto zegt is beter gezegd :)

Vind het nogal ghey om zo in de camera te praten, ik maak toch bijna niets mee omdat het een commute is. Af en toe ga ik wel eens op stap, maar daar maak ik weinig filmpjes van omdat het vooral rechtdoor gaat :/ (Er zijn hier in de buurt geen leuke weggetjes :'))

Voorbeeld: rijden in Brussel centrum. Dat is een hel, maar ook erg saai om te bekijken.
6 rijen auto's naast elkaar. Kilometers lange tunnels met weinig plaats ertussen, en toch met een (vrij snelle) gang erdoor knallen :') Niet echt interessant en boeiend voor de huidige YT kijker
 
Hmmm ja, motovloggen vind ik in feite ook wel een beetje een dom woord.
Motor content creators zoals Meifesto zegt is beter gezegd :)


Filteren is leuk.
Alhoewel soms iets minder leuk om te kijken, want het kan snel langdradig worden.

Filteren en vloggen is lastig, zoals Twaap al aan gaf, soms kan je beter vet gefocust blijven.
Maar het levert wel weer interessante vlogs op.


Video rond deze tijd van het jaar hebben al snel de neiging wat saaier te worden, omdat een gros in het donker gefilmd wordt. Op zo moment vervalt de beleving voor een gedeelte en zal er dus meer gevraagd worden van de audio.
Zowel voor de vloggers als de Motor content creators (die houden we erin) is dat een stukje lastiger dan.


En toch merk je vaak meer views, omdat mensen niet zelf rijden?
Of omdat mensen niet zelf content maken en editen. En dus tijd over hebben.
 
Sow Twaap! Gefeliciteerd met je 10k subs, van 6 naar 10 in 4 dagen, dat snowball effect heeft wel geholpen *D
 
Heerlijk al die gasten die twaap volgen en beweren dat t niet om t vrouwtje met een lekkere kont op een motor gaat... Ik open net even haar youtube pagina. Zo goed als iedere thumbnail is een kont of een heel strak broekje met een naveltruitje te zien. Meh dan ben ik al klaar. Aandachttrekkerij. Zo bijzonder is de content niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een action cam gekozen heb. De ThiEYE T5e. Maar er mankeert aan allemaal wel wat.

ThiEYE T5e: De behuizing zit in de weg van de externe microfoon 3.5mm jack aansluiting. Dus je moet de behuizing eromheen eruit snijden wil je externe microfoon goed werken.
Op zich wel te doen, en geen mini USB adapter nodig om de microfoon aan te sluiten... Dus ja deze heeft nog wel de voorkeur, want qua beeld en stabilisatie doet deze het wel redelijk.

Hawkeye FireFly 8s: Beeldstabilisatie/vervorming correctie of combinatie van de 2 doet iets raars met het beeld. Soms lijkt die ook frames te skippen. Als ik zelf te lang naar filmpjes kijk die met deze cam gemaakt zijn, word ik zelfs een beetje misselijk. Motion sickness o.i.d. Hetzelfde heb ik ook met CoD spellen. Battlefield daarentegen heb ik dan weer geen last van. Maar goed, ik dwaal af..

SJCam SJ6 Legend: Slecht in low light. Beeld kwaliteit ook niet optimaal/scherp. Beeld stabilisatie is ook niet zo goed
SJCam SJ7 Star: Heeft geen beeldstabilisatie in 4k. Is ook niet echt veel beter dan de SJ6, maar wel een stuk duurder.


Dus.. ThiEYE T5e!!? :/
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk al die gasten die twaap volgen en beweren dat t niet om t vrouwtje met een lekkere kont op een motor gaat... Ik open net even haar youtube pagina. Zo goed als iedere thumbnail is een kont of een heel strak broekje met een naveltruitje te zien. Meh dan ben ik al klaar. Aandachttrekkerij. Zo bijzonder is de content niet.
Zit je nou naar m'n kont te kijken?
You naughty boy!!!!

Beter check je m'n wheelies, kneedownsssss, technische skills en slidessssss 😎
 
Laatst bewerkt:
@TWAAP: Heb je misschien een andere helm dan Schaaf m.b.t. microfoon installatie? Staan de ventilatie roosters open?

Dit topic heeft het over halsbeschermers, maar daarin wordt ook een "helmet skirt" genoemd welke volgens de beschrijving aan noise reduction doet. Misschien dat dat een uitkomst biedt?
 
Laatst bewerkt:
Doe je nog stuntrijden!?
RWP is niet meer? '(
Ik heb m'n motortje nog, maar die is in eh... wederopbouw :P

RWP is inderdaad nagenoeg klaar en over. Verschoven interesses, familiezaken, gezondheid en eenvoudig gebrek aan ruimte, dan krijg je dat. Ik wil wel weer eens wat oefenen als m'n motortje het weer doet, maar dat zal ook maar minimaal blijven.
 
@TWAAP: Heb je misschien een andere helm dan Schaaf m.b.t. microfoon installatie? Staan de ventilatie roosters open?

Dit topic heeft het over halsbeschermers, maar daarin wordt ook een "helmet skirt" genoemd welke volgens de beschrijving aan noise reduction doet. Misschien dat dat een uitkomst biedt?
Schaaf heeft zijn microfoon in zijn tas! Misschien heeft het te maken ook met de houding op de motor?
En om mijn kleine rug slaat de wind misschien nog om. :')

In mijn helm zal ik denk nooit een goede microfoon kunnen gebruiken. Arai is de meest gehorige helm die er is denk? :')
Maar die halsbeschermer ziet er wel goed uit! Dat kan ik ook wel overwegen als ik de mic ook in mijn helm wil.
Ik heb nu alleen een halsbeschermingsstukje bij m'n kin.
Dankjewel!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m'n motortje nog, maar die is in eh... wederopbouw :P

RWP is inderdaad nagenoeg klaar en over. Verschoven interesses, familiezaken, gezondheid en eenvoudig gebrek aan ruimte, dan krijg je dat. Ik wil wel weer eens wat oefenen als m'n motortje het weer doet, maar dat zal ook maar minimaal blijven.
Wederopbouw! Aight! Crashed?

Tja....aan alles komt een eind helaas. Maar gewoon af en toe en beetje stunten nog is ook leuk toch! *O*
Haha, wel mooi hoor! Die RWP tijd van jullie!
 
Schaaf heeft zijn microfoon in zijn tas! Misschien heeft het te maken ook met de houding op de motor?
En om mijn kleine rug slaat de wind misschien nog om. :')

In mijn helm zal ik denk nooit een goede microfoon kunnen gebruiken. Arai is de meest gehorige helm die er is denk? :')
Maar die halsbeschermer ziet er wel goed uit! Dat kan ik ook wel overwegen als ik de mic ook in mijn helm wil.
Ik heb nu alleen een halsbeschermingsstukje bij m'n kin.
Dankjewel!

Geen probleem!

Heb je dan ook zo'n Zoom H1 ding? Die zouden het goed moeten doen begreep ik.
 
Voor degenen die een guide zoeken:
Van YammieNoob, heb ook een DR-05 gehad. Waanzinnig geluid, maar de gain moet eerst aangepast worden alsook het beeld en geluid moeten gesynct worden.

Wou een AIO pakketje met goed geluid, en daaruit kwam de AS300 met Philips LFH91740

Is nogal vervelend elke keer voor het vertrekken gain instellen, klappen, en dan alles in premiere nog samenvoegen :')

Over helmgeluid heb ik ook een paar tips:
Zoek een helm met een kinlapje, en gooi op de mic zeker zo'n microfoonpluisje. Heb je een stereo microfoon (zoals die philips) plak je één kant dicht + windmuff, en de andere alléén met windmuff.
In premiere dan fill left with right of omgekeerd.
Werkt perfect :)
Dan heb je keuze tussen motorgeluid en spreekgeluid :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan