Ducati Multistrada 1200 Topic

Vraagje, ik ben aan het orienteren voor de 950 Multistrada. Zijn er naast de originele koffer binnentassen ook binnentassen van een ander merk die goed passen?
Graag jullie ervaring.

Groet,

Vlegel
 
vandaag iets raars ervaren met de benzine indicator...

I was bijna leeg, en heb ze volgetankt (beetje teveel), en zoals ik wel veel tegenkom bij elke tankbeurt, duurt het even voor de groene bar op maximum komen.
Heb de moto zelfs 2x moeten uitzetten...de 2e keer was die ineens naar vol gesprongen.
Daarvoor volstond het om effe te schudden met de moto en dan zag ik de groene balk stijgen (weet niet of dit komt door het schudden)
Maar nu dus niet, maar moest ik de moto 2x herstarten.

Tot zover het normale, hier komt het rare: de range indicator toont aan dat ik nog 160km kan rijden.
Hoewel die bij een volle tank altijd 360km toont.
Maar nu blijft hij steken op 160km, en dit terwijl de balk vol groen aanduid. :/

Donderdag moet ik weer effe rijden voor de koelvloeistofslang recall en ik ben benieuwd of de range indicator ineens de correcte afstand toont....zoniet ga ik dit melden bij de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Mijn elektronisch stuurslot gedraagt zich rebels. :)

1e situatie: ik rol de moto in een niet verlichte garagebox, zeg maar donker. Het stuurslot werkt niet, ik krijg wel de melding maar er gebeurt niets. En ik krijg de moto ook niet eens aan.

2e situatie: ik rol de moto naar een meer verlicht deel, moto krijg ik aan en stuurslot werkt ook perfect.

Net vandaag gebeurd (na recall koelvloeistofslang). Ik reed ook voor het eerst voor lange periode aan temperaturen van +/- 4°C.
Of heeft het mss iets te maken met de lichtsensor?
De Multi heeft dat aangezien de dash ook automatisch wijzigt naargelang dag/nacht.

Het werkt dus uiteindelijk wel, maar afhankelijk vd omstandigheden blijkbaar, wat raar is, want voorheen deed em dat niet.
Herkent iemand dit? Thx
 
Mijn elektronisch stuurslot gedraagt zich rebels. :)

1e situatie: ik rol de moto in een niet verlichte garagebox, zeg maar donker. Het stuurslot werkt niet, ik krijg wel de melding maar er gebeurt niets. En ik krijg de moto ook niet eens aan.

2e situatie: ik rol de moto naar een meer verlicht deel, moto krijg ik aan en stuurslot werkt ook perfect.

Net vandaag gebeurd (na recall koelvloeistofslang). Ik reed ook voor het eerst voor lange periode aan temperaturen van +/- 4°C.
Of heeft het mss iets te maken met de lichtsensor?
De Multi heeft dat aangezien de dash ook automatisch wijzigt naargelang dag/nacht.

Het werkt dus uiteindelijk wel, maar afhankelijk vd omstandigheden blijkbaar, wat raar is, want voorheen deed em dat niet.
Herkent iemand dit? Thx

Schakel eens automatische backlight uit en zet die op day ge weet nooit.

Bye the way moet ook nog eens naar hautekiet voor recall koelvloeistofslang
Doen ze dit terwijl je wacht en duurt het lang
 
mijn automatische bakklight is al sinds ik de moto had uitgeschakeld en standaard op night gezet...dus daar ligt het niet aan

en idd, bij hautekiet geweest (zelfs filmke gemaakt terwijl dak wachtte, staat op de Dutch fb groep ;) )

Ze hadden op voorhand gezegd dat het 2u ging duren, dus idd gewoon gewacht daar.
Mij boven gezet naast de Scramblers, boekskes gelezen, cappuccino gedronken en speculaaskoekje gegeten.
Ik had ook een probleem met mijn slot op 1 vd zijkoffers, wou de koppelingsvloeistof vervangen én ze stelden een nieuwe achterband voor.
Alles gedaan op 2u. Om iets voor 9u toegekomen en rond iets voor 11u al vertrokken.
 
Laatst bewerkt:
mijn automatische bakklight is al sinds ik de moto had uitgeschakeld en standaard op night gezet...dus daar ligt het niet aan

en idd, bij hautekiet geweest (zelfs filmke gemaakt terwijl dak wachtte, staat op de Dutch fb groep ;) )

Ze hadden op voorhand gezegd dat het 2u ging duren, dus idd gewoon gewacht daar.
Mij boven gezet naast de Scramblers, boekskes gelezen, cappuccino gedronken en speculaaskoekje gegeten.
Ik had ook een probleem met mijn slot op 1 vd zijkoffers, wou de koppelingsvloeistof vervangen én ze stelden een nieuwe achterband voor.
Alles gedaan op 2u. Om iets voor 9u toegekomen en rond iets voor 11u al vertrokken.
Zal hem maar in de camionette steken en daar afzetten , ik haat wachten
Eerst effe afspraakje maken
 
over mijn elektronisch slot, khad een rare link gemaakt met de sensor voor de backlight.
Da werkt natuurlijk enkel als de moto al aanstaat :)

Dus het stuurslot kan niet anders dan via de keyfob vergrendeld en ontgrendelt worden LOL.
Dus ik hoop gewoon op een bijna lege batterij in de key fob, maar niet leeg genoeg om het te tonen op de dash...
Als ik nogmaals probeer de moto IN de garagebox aan te zetten met de PINCODE, zal het wss aan de keyfob liggen.
 
over mijn elektronisch slot, khad een rare link gemaakt met de sensor voor de backlight.
Da werkt natuurlijk enkel als de moto al aanstaat :)

Dus het stuurslot kan niet anders dan via de keyfob vergrendeld en ontgrendelt worden LOL.
Dus ik hoop gewoon op een bijna lege batterij in de key fob, maar niet leeg genoeg om het te tonen op de dash...
Als ik nogmaals probeer de moto IN de garagebox aan te zetten met de PINCODE, zal het wss aan de keyfob liggen.
Of eens in stuurslot te zetten met je pincode
 
ja, maar ja, je hebt een multistrada...waarom ineens toegeefelijk gaan doen?

die functie is er, je mag verwachten dat je moto werkt zoals bedoelt

als ik een keyless systeem heb, met een elektronisch stuurslot dat via 1 knop te bedienen valt, dan mag je ook verwachten dat je het op die manier mag verwachten

pincode is in geval van nood (batterij leeg, sleutel vergeten of verloren) niet ingeval dat ducati onderdelen beginnen te falen

als ik dat stuurslot wil gebruiken, is het niet de bedoeling dat je de cover afhaalt en begint te prutsen met je pincode etc, het moet werken, punt
 
Ik deel jouw mening E-riko.
Alles moet gewoon functioneren.
Ducati kost de hoofdprijs dus ook ik neem geen genoegen met iets wat niet goed werkt.
 
Ducati Multistrada 1260....

http://www.ducatipress.com/downloadFile.html?id=5918

Het nieuwe DVT motorblok levert 85% van zijn koppel al bij 3500tpm en claimt dat het koppel bij 5500tpm 18% hoger is dan van het huidige model.
Ducati claimt dat de Multistrada 1260 het hoogste koppel in zijn klasse heeft bij 4000tpm


ok, veel updates eigenlijk, maar ik onthoud vooral 2 dingen, verbeterd koppel in bepaald toerentalgebied én Ducati Quick Shift...DQS!!!
 
Mijn Multistrada is total loss, voor de geïnteresseerden heb ik nog een mooi aantal originele onderdelen liggen die niet waren gemonteerd op het moment van het ongeval:

Zijkoffers, tanktas, uitlaat, ECU, luchtfilter, spatborden (V: rood), cilindercovers, luchthappers, tankcover (rood), originele kuipruit.

In het voorjaar plaats ik e.e.a. op de gekende verkoopsites, maar wie interesse heeft kan me uiteraard al iets laten weten ;)
 
Mijn Multistrada is total loss, voor de geïnteresseerden heb ik nog een mooi aantal originele onderdelen liggen die niet waren gemonteerd op het moment van het ongeval:

Zijkoffers, tanktas, uitlaat, ECU, luchtfilter, spatborden (V: rood), cilindercovers, luchthappers, tankcover (rood), originele kuipruit.

In het voorjaar plaats ik e.e.a. op de gekende verkoopsites, maar wie interesse heeft kan me uiteraard al iets laten weten ;)
Misschien bouwjaar er even bij zetten?
 
TE KOOP: originele onderdelen voor een Multistrada 1200 modeljaar 2010:

Zijkoffers, tanktas, uitlaat, ECU, luchtfilter, spatborden (V: rood), cilindercovers, luchthappers, tankcover (rood), originele kuipruit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan