Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



:} :} :}
 
Door de twee uitsparingen in het huis (en waarschijnlijk een perspassing als montage) creëer je een zwak punt, waar de bus makkelijker naar buiten wil/kan dan elders. Zodra hij iets onrond wordt passen de tanden van de verdringer niet meer en druk je hem definitief stuk.
Maar goed, dit zal ontstaan zijn door iets wat in de olie zat maar daar niet hoorde lijkt me?
 
Door de twee uitsparingen in het huis (en waarschijnlijk een perspassing als montage) creëer je een zwak punt, waar de bus makkelijker naar buiten wil/kan dan elders. Zodra hij iets onrond wordt passen de tanden van de verdringer niet meer en druk je hem definitief stuk.
Maar goed, dit zal ontstaan zijn door iets wat in de olie zat maar daar niet hoorde lijkt me?

Geen idee hoe de schade ontstaan is foto komt van internet,
Oliepomp schijnt met behulp van paspennen gecentreerd gemonteerd te moeten worden wellicht is daar iets mis gegaan ?
 
Spatbordje gemaakt , tenminste de beugeltjes
Hoort eigenlijk spatbord loos maar ik wil ook rijden als de weg nat is :Y
[afbeelding]
Wat moet er dan aan het spatbordje zelf nog gebeuren? Eventueel buiten een kleurtje.

De gehele fiets ziet er op de foto netjes uit. Als ik,het goed heb jij je er in de winter ook af en toe op. Maak je dan regelmatig schoon?
 
Laatst bewerkt:
Ben niet zo van het poetsen als het te gek wordt even wat dasty er over en dan afspuiten
Meeste dingen zijn van aluminium of RvS dus qua roesten bang het wel mee
, spatbordje is van aluminium beugeltjes RvS
Dus ik vind het goed zo
 
Ik ben eigenlijk niet eens zo van: "al het moderne en nieuwe is k#t " en "de laatste echte Harley was een Shovel" (of desnoods Evo), maar waar ze nu mee bezig zijn met die M8?
De primary kast moest nu zo smal mogelijk (minder uitstekend) om de kortbenigen meer ruimte te geven.

Die uitstekende kast is nou juist een van de belangrijkste en onderscheidende kenmerken van het door ons allen geliefde Harley blok, daar ga je toch niet dat soort richting eenheidsworst gaande concessies aan doen? :(
 
Hoe kortbenig willen ze eigenlijk wel niet tegemoet komen? Als je met een zithoogte van slechts 65cm (!!) nog moeite hebt om bij de grond te komen? :?

Voor de rest niet eens onaardig die Sport Glide

maxresdefault.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan