KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Fout het is Portugees :+

Verder erg fijne helm. Al is de bouwkwaliteit dubieus.
Eerste die ik binnen kreeg was kapot.

Tsja blijkt maar weer, manuals doorlezen is niet mijn sterkste kant 8-)

Maar ik zag dat de voering er makkelijk uit te halen is, heel belangrijk. Na de afgelopen reis zat er meer zand in mijn helm dan dat er op het strand van Hoek van Holland ligt. :')
 
Laatst bewerkt:
Pirelli diablo corso rosso heeft o.a. mijn voorkeur, ik hoor nog een pirelli vaak.. angel ?
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik voor de Pirelli gaan. Vond die oude MPP altijd fijne bandjes maar die 2CT niet zo.
Vind zelf de Pirelli Angel GT de beste keuze (onder m'n SMT) is wat meer geschikt voor koudere/natte omstandigheden dan Diablo Corsa
 
de angel Gt heeft ook op mn twijfel lijst gestaan....

en inderdaad het is vaker koud in nederland als dat het warm is...

denk dat de angel gt nu toch boven aan de lijst staan
 
2017-11-29_15.45.30.jpg


5 jaar, voorop de 701 en dan alleen maar harder willen en zelf gas geven...
Ruwe bolster, blanke pit indeed! :] :]
 
Gisterenavond heb ik het Superdukeblok onder de SE gezet: 19:30 begonnen en om 23:00 zat e.e.a. er voor 90% onder, viel niks tegen.
Blok is alleen beetje zwaarder dan van een Honda MT :)
Anyhow: Op het kleppendeksel van de voorste cylinder van een Superduke zitten 2 aansluitingen voor olie tegen 1 stuks bij de SE. Nu zijn er ook wel wat verschillen in plaatsing van het oliereservoir.
Weet iemand of de oliepomp van een SD anders is dan van een SE?
Heb voor nu het kleppendeksel overgezet en denk dat het wel losloopt: Liever heb ik wat meer zekerheid hieromtrent.

Verder zit er nogal wat zut in de ribbels van de radiator: Heeft iemand tips hoe je dit goed kan schoonmaken zonder de boel te beschadigen? Borstelen? Laten weken?
 
Zit er aan te denken om deze winter maar de remblokken (voorzijde) te vervangen, zijn meerdere merken voor te krijgen, iemand ervaring met bepaalde merken?

Las ergens dit:

"De originele voorremblokken zijn bij de dealer 110 euro per tang, das 220 voor alleen blokjes voor de voorkant. Dan moeten ze er nog in..."

Originele als in Brembo blokken?
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond heb ik het Superdukeblok onder de SE gezet: 19:30 begonnen en om 23:00 zat e.e.a. er voor 90% onder, viel niks tegen.
Blok is alleen beetje zwaarder dan van een Honda MT :)
Anyhow: Op het kleppendeksel van de voorste cylinder van een Superduke zitten 2 aansluitingen voor olie tegen 1 stuks bij de SE. Nu zijn er ook wel wat verschillen in plaatsing van het oliereservoir.
Weet iemand of de oliepomp van een SD anders is dan van een SE?
Heb voor nu het kleppendeksel overgezet en denk dat het wel losloopt: Liever heb ik wat meer zekerheid hieromtrent.

Verder zit er nogal wat zut in de ribbels van de radiator: Heeft iemand tips hoe je dit goed kan schoonmaken zonder de boel te beschadigen? Borstelen? Laten weken?

De radiator zou ik iig ineen kuip warm water met gewone allesreiniger een nacht laten weken, daarna vanaf de achterkant uitblazen met perslucht...lijkt me...
 
jijmiquel schreef op 06 december 2017 @ 21:55:
Zit er aan te denken om deze winter maar de remblokken (voorzijde) te vervangen, zijn meerdere merken voor te krijgen, iemand ervaring met bepaalde merken?

Las ergens dit:

"De originele voorremblokken zijn bij de dealer 110 euro per tang, das 220 voor alleen blokjes voor de voorkant. Dan moeten ze er nog in..."

Originele als in Brembo blokken?
Met de r1 had ik altijd gesinterde blokken van ebc, op de ktm 640 brembo. Sowieso via Internet kopen, scheelt zeker 40 euro gok ik. Als je ze er toch zelf in gaat stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of Mr Bean nog actief is op het LC8 forum? Denk dat de benzinepomp van mijn "nieuwe" 950 SMR (oude was gestolen) het binnenkort gaat begeven...

Enne...
Heeft iemand misschien nog een oud setje oranje frame protectors liggen (om krassen door je laarzen te voorkomen) e/o as sliders...?
 
Oh ja...
Ik heb een kortingsbon van de winteractie (eur 50 korting bij besteding van EUR 250) aan powerparts, maar ik kom niet aan 250 eur. Iemand met hetzelfde probleem? Kunnen we misschien samen een bestelling doen en de korting delen...
 
Weet iemand of Mr Bean nog actief is op het LC8 forum? Denk dat de benzinepomp van mijn "nieuwe" 950 SMR (oude was gestolen) het binnenkort gaat begeven...

Enne...
Heeft iemand misschien nog een oud setje oranje frame protectors liggen (om krassen door je laarzen te voorkomen) e/o as sliders...?

Ik heb misschien wel protectors liggen nog.. ff zoeken vanavond
 
Weet iemand of Mr Bean nog actief is op het LC8 forum? Denk dat de benzinepomp van mijn "nieuwe" 950 SMR (oude was gestolen) het binnenkort gaat begeven...

Enne...
Heeft iemand misschien nog een oud setje oranje frame protectors liggen (om krassen door je laarzen te voorkomen) e/o as sliders...?

Yep...
 
Oh ja...
Ik heb een kortingsbon van de winteractie (eur 50 korting bij besteding van EUR 250) aan powerparts, maar ik kom niet aan 250 eur. Iemand met hetzelfde probleem? Kunnen we misschien samen een bestelling doen en de korting delen...
Hoeveel kom je tekort, ik moet nog 2 spiegels
 
@TokTok: Dat zal me leren 2 (of eigenlijk 3) vragen in één keer te sturen... ;)

Yes op...
1) Is Mr Bean nog actief op het LC8 forum ivm een benzinepompmod?
2) Heeft iemand misschien nog een oud setje oranje frame protectors liggen (om krassen door je laarzen te voorkomen)...?
3) Heeft iemand misschien nog een oud setje as sliders liggen...?

Die zou ik dan graag over willen nemen! :9
 
@TokTok: Dat zal me leren 2 (of eigenlijk 3) vragen in één keer te sturen... ;)

Yes op...
1) Is Mr Bean nog actief op het LC8 forum ivm een benzinepompmod?
2) Heeft iemand misschien nog een oud setje oranje frame protectors liggen (om krassen door je laarzen te voorkomen)...?
3) Heeft iemand misschien nog een oud setje as sliders liggen...?

Die zou ik dan graag over willen nemen! :9

Hij maakt toch dikgedrukt op wat hij antwoord geeft? })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan