Den Bosch en omstreken, part 73

Het is erg rustig hier zeg -O- -O- -O-

Ff paar daagjes Eicma gedaan *O*

Nieuwe Duc:
zikihf.jpg


Probleem :X
2iifu3d.jpg


Oplossing _O-
1zd9q3n.jpg


En de nieuwe Ducati flagshipstore aldaar bezocht
ristht.jpg


Dat naast de gebruikelijke italiaanse hapjes en maaltijden, was een geslaagd uitstapje met Mrs. McDuc :Y
 
Schiet het al een beetje op met het sleutelen????
Als het niet lukt dan weet je waar de voorkant naartoe kan war :+ :+ :+

Ik had het er nog over bij de dealer. Het blijven mooie poten, en mocht er ooit wat gebeuren zijn ze al vergeven :+

Maar ze zitten er weer in, remzuigers schoon, nieuwe blokken, nieuwe remolie, nieuwe handvatten en wat doorsteek gegeven.

Ff paar daagjes Eicma gedaan *O*

Nieuwe Duc:
[afbeelding]

Probleem :X
[afbeelding]

Oplossing _O-
[afbeelding]

En de nieuwe Ducati flagshipstore aldaar bezocht
[afbeelding]

Dat naast de gebruikelijke italiaanse hapjes en maaltijden, was een geslaagd uitstapje met Mrs. McDuc :Y

Al was ze nog zo mooi... :X
 
Ziet er gaaf uit
Is er ook nog verschil in gewicht en vermogen???

Minder mcdonalds eten de week ervoor, schewlt meer gewicht :+

Aan alle poetshelden hier, hrt is toch winter. Mijn motor wordt nooit echt schijn. Spaken, achterbruf en alles om de ketting heen blijft vrij vet van de ketting + zand. En de kappen hevben krasjed van takken en in die krassen blijven verkleueingen zitten. Ook zeep maakt dat niet echt schoon. Hoe maak je um nou op en top netjes weer?

Groeten,

Iemand die niet op de plee kan gaan zitten (of er weer af) vanwege spierpijn in de bovenbenen door iets te lang rijden.
 
Minder mcdonalds eten de week ervoor, schewlt meer gewicht :+

Aan alle poetshelden hier, hrt is toch winter. Mijn motor wordt nooit echt schijn. Spaken, achterbruf en alles om de ketting heen blijft vrij vet van de ketting + zand. En de kappen hevben krasjed van takken en in die krassen blijven verkleueingen zitten. Ook zeep maakt dat niet echt schoon. Hoe maak je um nou op en top netjes weer?

Groeten,

Iemand die niet op de plee kan gaan zitten (of er weer af) vanwege spierpijn in de bovenbenen door iets te lang rijden.

ik maakte hem schoon na ieder weekend rijden.
gebruik putoline chain/engine degreaser voor het echte vet-vuil en putoline dirtbike cleaner voor de rest.
zelfs de witte kappen boven de ketting bleven perfect wit tot ik een burnout maakte |(
 
ik maakte hem schoon na ieder weekend rijden.
gebruik putoline chain/engine degreaser voor het echte vet-vuil en putoline dirtbike cleaner voor de rest.
zelfs de witte kappen boven de ketting bleven perfect wit tot ik een burnout maakte |(

Tnx!

Note to self; geen burnout maken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan