Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
2:03, nette tijd hoor! 190/55 of een 180/60 achterop? Ik zit helaas dankzij mijn 16-inch voorwiel niet zo ruim in de bandenkeuze. De vorige keer reed ik op Battlax S20, maar die glijden en gummen toch redelijk snel. Ik wou dan ook graag de Racetec RR's of Supercorsa's een keertje proberen zodra ik een 17-incher voorop heb zitten. Heb er namelijk veel goede dingen over gehoord.

Bij mij ligt er 190/55 op achter maar ik weet nog niet wat ik bij de volgende set banden ga doen.

De diablo supercorsa's zijn er in die maar alleen maar in SC2 compound en als ik de gegevens van Pirelli moet geloven zou het met de temperaturen hier in Nederland eigenlijk een SC1 moeten zijn.

Ik heb ook nog wel diverse 180/60 bandjes liggen en moet die maar eens monteren om te kijken hoe dat rijd.
 
Bij mij ligt er 190/55 op achter maar ik weet nog niet wat ik bij de volgende set banden ga doen.

De diablo supercorsa's zijn er in die maar alleen maar in SC2 compound en als ik de gegevens van Pirelli moet geloven zou het met de temperaturen hier in Nederland eigenlijk een SC1 moeten zijn.

Ik heb ook nog wel diverse 180/60 bandjes liggen en moet die maar eens monteren om te kijken hoe dat rijd.
Voor de 16"inch zijn de pirelli Diablo's topbandjes... Smelten niet zomaar weg! (Inkoppertjûh)

:')
 
Blijft een bijzonder fietsje. :} :Y
Ja! En dan te bedenken dat ik haar niet in die kleur heb laten spuiten..dat heeft die kerel voor mij gedaan..
Bijzonder...bijzonder _O-
Net of hij wist dat ze de mijne zou worden...
Heb ik weleens verteld hoe...Bladidblaebla diebla _O- ik houd mn waffeltje al..ik hoor jullie alweer zuchten..
 
Ik heb eindelijk weer een foto voor in de OP:

full
 
Verwerkt :t

Nog 3 topicmembers te gaan voor een nieuwe OP foto :)

- Acura Scott
- Justbeingawesome
- Thomas_D
 
Laatst bewerkt:
Ja! En dan te bedenken dat ik haar niet in die kleur heb laten spuiten..dat heeft die kerel voor mij gedaan..
Bijzonder...bijzonder _O-
Net of hij wist dat ze de mijne zou worden...
Heb ik weleens verteld hoe...Bladidblaebla diebla _O- ik houd mn waffeltje al..ik hoor jullie alweer zuchten..
Ken het verhaal ja maar kan er best nog weleens een paar keer naar luisteren hoor. :Y
Ennuh, jij je waffeltje houden? :N Als je aan het eten bent bept dat nog door.
*O* *O* :t
 
niet zeggen in een topic waar GB en ik huizen ;) :+
Zo, motor heerlijk gepoetst en in de warme garage gestald.
Ga met dit pisweer niet rijden want anders weer poetsen.
Vraag mij trouwens af of anderen ook na het rijden hun fiets poetsen.
En of ze hun Blade ook gepoetst wegzetten om het volgend jaar weer blinkend tevoorschijn te halen.

Zo genoeg gekletst. Ik poets voor even de plaat. :W
 
Zo, motor heerlijk gepoetst en in de warme garage gestald.
Ga met dit pisweer niet rijden want anders weer poetsen.
Vraag mij trouwens af of anderen ook na het rijden hun fiets poetsen.
En of ze hun Blade ook gepoetst wegzetten om het volgend jaar weer blinkend tevoorschijn te halen.

Zo genoeg gekletst. Ik poets voor even de plaat. :W

Zeker weten :)
Zelfs als hij onder het kleedje vandaan komt loop ik hem nog even na.
 
de 954 die ik nu heb is beestachtig goor. Ik heb bijna moeten bikken 30 minuten lang om een 3mm dikke koek van pekel, vet,olie, vuil en metaalsnippers van de velg te poetsen.
velg was bruin en nu weer zwart...

ben niet echt een poetser maar dit sloeg alles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan