Cagiva Mito ONLY Part 3!

Ben ik weer even, iemand die weet welke banden goed bij die RGV250 van mij passen.
Suggesties? dan hoor ik het graag.
MM
 
Ja was wel leuk ja.inmiddels ook weer n jaar of 4/5geleden :+
Zag dat er nog een schade sps op marktplaats stond.(ik kijk nog wel rond O-) )

Ja die had ik ook gezien. Ding stond nog zonder schade, tk een jaar geleden net voor import vlg mij. Maar feit dat er een trilling in zit nu kan aangeven dat er meer aan mankt dan alleen dat voorscherm. Misschien ook wel velg/vork.
Plaatwerk vd sp is ook niet zo dik gezaaid.
Maar ik had hem ook zien staan ja. Vond E2000 wel kittigveul, maar was/ben wel benieuwd of die ook onderin wat inhoud. Vond frieslan echter te ver om dat ff te gaan proberen ;)
Die meet is al langer dan 4/5 jr geleden zelfs. Ik ben alweer bijna 5jr gescheiden; die meet was daarvóór nog. Toen had ik net die gele. Denk 6jr geleden.
 
Haha Friesland is niet ver hoor ik rij hiervandaan in 1 uur naar Zaandam. Maar SP doet onderin weinig op toeren bovenin doet die van mij juist heel veel (lees boven de 7500rpm).
Ja die witte SP had ik ook al een tijdje zien staan, maar die schade met trilling is wat mij tegenhoud. Zo ik het zie minimaal een balhoofd probleem maar erger kan ook nl. een frame probleem. En ja die prijs van 2K is veel te hoog voor de gok (vind Ik). Haal dan maar een uit België.Dank je voor de tip THS.
 
Tis maar net waar je woont. Ik zou er ruim 3u over doen naar frieslan
ik vond E2000 idd ook te veel
maar de verkoper is wel eerlijk dattie de trilling vermeld
nee klopt sp doet weinig onderin maar das met de ev net zo, maar dan hoeftie nog niet in te houden onderin dat doen de evs ook niet ;)
daar was ik benieuwd naar
mijn 1e indruk is dat de sp voelt als een ev2. Die stopt eerder of nouja, heeft geen eindspurt rond het rooie gebied wat de ev1 wel heeft
 
Ah zo bedoel je dat. Nee inhouden doet mijn SP absoluut niet, loopt mooi weg op lage toeren alleen zijn de PK"s niet beschikbaar onder de 7000RPM. En inderdaad het klopt dat de SP aanvoelt als een EV2, zelf voel ik helemaal geen verschil. Een EV1 heb ik nog nooit op gereden dus weet ik niet. Zelf ben ik van plan een programmeerbare CDI te kopen en dat eens proberen, heb iemand gevonden met een programma hiervoor. Ja 3u rijden is wel erg ver, dan moet wel zo ongeveer in zeeland wonen. Ik woon in Dokkum het hoogste puntje van Friesland.
Oh ja probeer nog altijd een foto toe te voegen maar dat lukt me absoluut niet. Iemand met een eenvoudige uitleg (zonder computer taal) aanwezig??? gr. MM
 
aanmelden bij vb postimg of andere fotohost, foto daar uploaden, link kopieren en hier posten
mijne houdt dus wel iets in; vind maar eens waar dat aan ligt; niemand met verstand van SPs in nl...
 
Zal eens proberen. Weet je die sp van mij ging veel beter rijden met andere benzine. Gebruik nu alleen nog octaan gehalte 102, kun je ook eens proberen ben je meteen verlost van die eindeloze carb problemen. Is wel duurder maar met mijn kilometers maakt dat niet uit.Kan ook van de PV komen die blijft hangen, had ik vorig jaar, ging niet meer geheel naar 0 stand.
 
Zal eens proberen. Weet je die sp van mij ging veel beter rijden met andere benzine. Gebruik nu alleen nog octaan gehalte 102, kun je ook eens proberen ben je meteen verlost van die eindeloze carb problemen. Is wel duurder maar met mijn kilometers maakt dat niet uit.Kan ook van de PV komen die blijft hangen, had ik vorig jaar, ging niet meer geheel naar 0 stand.
102 zit er al in en de uitslag/positie van de pv hebben we ook al gecontroleerd.;-)

Grtz,fRank
 
De EVs rijden nu op 102 maar hebben jaren gereden op VPower/98/Ultimate gereden zonder inhouden.
De PV controle bij contact aan werkt niet bij de SP maar hij staat wel dicht. (en gaat op toeren open).
Zal óf carb afstelling óf CDI zijn
 
Zal eens proberen. Weet je die sp van mij ging veel beter rijden met andere benzine. Gebruik nu alleen nog octaan gehalte 102, kun je ook eens proberen ben je meteen verlost van die eindeloze carb problemen. Is wel duurder maar met mijn kilometers maakt dat niet uit.Kan ook van de PV komen die blijft hangen, had ik vorig jaar, ging niet meer geheel naar 0 stand.

Als je weinig kms maakt kan je er inderdaad maar beter de beste benzine ingooien.
 
Ik op wat hoger octaanspul!

p806.jpg
 
Man wat lijkt me dat lekker waar koop je dat spul, hier niet te koop. Sinterklaas was er nog wel even bij ons in Dokkum. Heb je gezien hoe we die anti demonstratie hebben geklopt??
Maar evn serieus heb nog een RS125 op de kop kunnen tikken, met een frame dat ietwat ingevreten vochtplekken heeft. Waarmee kun je dit het beste uitpoetsen? het zo"n glimmend gepolijst frame. gr. mm
 
Dat koop je bij ons gewoon in de supermarkt. Ja die actie is goed gelukt!
Dat wegpoetsen wordt denk ik lastig maar je zou het voorzichtig kunnen proberen met Belgom alu. Meestal zit er een laklaag op zo'n frame en dan moet je hem om het mooi te krijgen eigenlijk helemaal polijsten.
 
Is dat een dure operatie? Motor was niet al te duur en heeft maar 6000km eerste eigenaar.
Hij heeft er weinig op gereden. En YES goeie actie die blokkade haha kon er enorm om lachen. Maar ok zit nu een beetje te dubben hoe en met poets middel ik dit kan oplossen.
Zal eens Belgom Alu proberen. Dat bier bij jullie, zeker in Drenthe waar alles rustig is.
 
Die sjoefjes zijn hier onder de rivieren ook gewoon bij Appie te koop hoor :)

En ze smaken best goed, maar van alle speciaal biertjes kom ik toch altijd weer terug naar een Duveltje :P

oh shit, dit is eigenlijk iets voor het biertopic :+
 
Die sjoefjes zijn hier onder de rivieren ook gewoon bij Appie te koop hoor :)

En ze smaken best goed, maar van alle speciaal biertjes kom ik toch altijd weer terug naar een Duveltje :P

oh shit, dit is eigenlijk iets voor het biertopic :+
Corsendonk Agnus! *O*

Grtz,fRank
 
Belgom alu ging prima, frame weer top. Wat mij wel opvalt: een RS125 en een mito525 hebben dezefde carb. alleen de mito start ronduit slect en de RS is starte lopen. Vreemd misschien toch een CDI probleem, moet er wel bij zeggen dat de RS in de CDI is vrijgesteld en de mito niet. Heb dat bier ook gevonden smaakte prima.
 
Welke carb is het? Dellorto of mikuni?
De Dellorto hier start idd belabberd (EV2) de mikuni als een zonnetje (EV1)
De SP zit ertussenin, ondanks zn dellorto.
Alle 3 zijn vol open kwa vermogen.
Kan ook aan de combinatie met olie liggen. Is de RS mengsmering of pompgesmeerd?
Na lang stilstaan is er alleen nog olie over. Daarop starten...niet echt zeg maar ;)
Welke benzine erin zit maakt evt ook uit.(en hoe oud).
 
Allebeide Dellorto, beide pomp gesmeerd. Toch vreemd dat de RS gewoon starten lopen is en de Mito ronduit slecht start. Zit misschien toch in de CDI.
 
Belgom alu ging prima, frame weer top. Wat mij wel opvalt: een RS125 en een mito525 hebben dezefde carb. alleen de mito start ronduit slect en de RS is starte lopen. Vreemd misschien toch een CDI probleem, moet er wel bij zeggen dat de RS in de CDI is vrijgesteld en de mito niet. Heb dat bier ook gevonden smaakte prima.

Hahaha bier gevonden en frame weer top, mooi man!
Misschien is de carb niet goed schoon, sproeier verstopt??
Moet je bij de mito de benzinekraan ook echt dicht doen als hij stilstaat? Ik heb bij de RG's gehad dat de benzinekraan lekte en daardoor ging starten erg moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan