(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gistermiddag, zo rond 16:40 ofzo.
Bij de voetgangersoversteek bij het VUmc in Amsterdam.
Richting Amstelveenseweg.

Blauwe motor met sticker, je stond voor het verkeerslicht te kletsen
met een motorrijdster naast je (zonder sticker).

Zag de sticker pas toen je langsreed, ik was bezig als voetganger over te steken.

That what me!! Moet bij Inholland zijn voor school eens in de zoveel tijd. Was wel echt klote weer om te rijden, maar zo blij met al die files weer!!
 
Zo slecht was het toch niet?
Maar inderdaad met het fileleed is het zooo fijn op de motor.

Klopt, maar daar blijft natuurlijk wel een zeker risico aan kleven.

Vandaag was het bijijijijna raak, zat net naast een auto en die begon ineens naar rechts te sturen terwijl ie z'n knipper aandeed (weet niet eens waarom, zat wel een gat, maar beide stroken reden met dezelfde snelheid), gelukkig zag de bestuurder het net nog op tijd en corrigeerde.

Niet meer gespot door Hjerteknuser of wie dan ook trouwens de laatste 5 weken... :P

Had wel iets meer verwacht op dit traject...

Ach lekker belangrijk, gespot worden... :+
 
Gister in de file op de A4 tussen Nieuw-Vennep en Den Haag.

Kenteken 64-MG-**

Ik zie je daar regelmatig rijden (terwijl ik in de auto stilsta) maar had nog niet eerder gepost.

:W
 
Klopt, maar daar blijft natuurlijk wel een zeker risico aan kleven.

Vandaag was het bijijijijna raak, zat net naast een auto en die begon ineens naar rechts te sturen terwijl ie z'n knipper aandeed (weet niet eens waarom, zat wel een gat, maar beide stroken reden met dezelfde snelheid), gelukkig zag de bestuurder het net nog op tijd en corrigeerde.

Niet meer gespot door Hjerteknuser of wie dan ook trouwens de laatste 5 weken... :P

Had wel iets meer verwacht op dit traject...

Ach lekker belangrijk, gespot worden... :+
Ja, ik heb vrij dus de kansen zijn vrij laag :+
Volgende week weer te werk!
 
Vanochtend op de A28 vanaf Leusden-Zuid tot aan de Uithof waar ik eraf moest. Een zilveren FJR1300 van een nieuw type geloof ik (gezien de achterlampen)? Kan het mis hebben... Even ernaast gereden en gewezen op de kentekenplaat :P Maar sorry, ikzelf ben stickerloos ;)
 
Vanochtend op de A28 vanaf Leusden-Zuid tot aan de Uithof waar ik eraf moest. Een zilveren FJR1300 van een nieuw type geloof ik (gezien de achterlampen)? Kan het mis hebben... Even ernaast gereden en gewezen op de kentekenplaat :P Maar sorry, ikzelf ben stickerloos ;)

Dat was ik. Model 2016 inderdaad. Leuke spot! Ik vermoedde al dat je een 'undercover' MF'er was :W
 
Vanavond werd ik rond kwart voor 8 op de A20 richting Gouda tussen afrit Capelle en het BP-tankstation ingehaald door een MF-er met een gele helm.
Ik zelf reed op dat moment op een onbestickerde zwarte eencylinder van een wat ouder model op de rechter baan in een aanzienlijk lager tempo. Je groette nog even met een voet tijdens het inhalen.
Door het snelheidsverschil heb ik helaas niet meer details kunnen zien.

Wie het ook was: :W :]
 
Laatst bewerkt:
Zojuist in Amsterdam op de Sarphatistraat een witte eencilinder. Berijder droeg een overwegend witte Arai en haalde (keurig netjes en rustig) in via het fietspad terwijl ik in mijn werkbus wachtte op een groen lampje.

Even eerder vandaag een gele GS uit Beieren. Op de Nieuwe Achtergracht.

:W
 
Zojuist in Amsterdam op de Sarphatistraat een witte eencilinder. Berijder droeg een overwegend witte Arai en haalde (keurig netjes en rustig) in via het fietspad terwijl ik in mijn werkbus wachtte op een groen lampje.

Even eerder vandaag een gele GS uit Beieren. Op de Nieuwe Achtergracht.

:W

:W vlammen waar kan en respect waar het hoort
 
Net gespot om 10:48 uur op de Huiswaarderweg, motor met dubbele seatpipe, bestuurder met rode Revitjas, sloeg af richting het Total tankstation. :W

Wie oh wie?

Ik toeterde nog vanuit de roomwitte Toyota Aurius, maar je reageerde totaal niet. -O- :+ ;)
 
vanmorgen rond 8.30 bij Waardenburg op de A2 ri het zuiden een bepakte en bezakte en op het oog wat oudere brommer met sticker gespot. Je reed volgens mij samen met iemand zonder sticker. :W
 
Vanmiddag bij het legermuseum in Soest een zwarte kawasaki zx12r gespot. Ik stond naast je geparkeerd.
 
Zojuist rond 18 uur een spotje op de A16 parallelbaan vanaf Terbregseplein richting de van Brienenoordbrug. Een allroad met zo snel ik kon zien 24 in het kenteken. Jij ging tussen de file door en ik reed je via de afrit Capelle voorbij en claxonneerde nog :W
 
Sandberg vanmorgen rond half 12 gespot op ring Alkmaar voor de huiswaarderbrug :W
ik stond gesorteerd voor linksaf en zat te seinen maar denk niet dat je het zag..

Bikkel :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan