Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn voorwiel weer terug naar nieuwstaat *D *D *D gebracht. Met behulp van een doodeenvoudig keuken schuursponsje. :t :t :t Een beetje nat maken flink wat metal cleaner erop en de roest vliegt weg. Vervolgens een nabehandeling met chroom polish en een geweldig resultaat. :} :} :} Iets meer dan een uurtje werk en klaar is Jantje. Vraagje: tappen jullie de carburateurs af :? :? :? .
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn voorwiel weer terug naar nieuwstaat *D *D *D gebracht. Met behulp van een doodeenvoudig keuken schuursponsje. :t :t :t Een beetje nat maken flink wat metal cleaner erop en de roest vliegt weg. Vervolgens een nabehandeling met chroom polish en een geweldig resultaat. :} :} :} Iets meer dan een uurtje werk en klaar is Jantje. Vraagje: tappen jullie de carburateurs af :? :? :? .
Groet Jan :W
Zo word je :Z :Z :z rijk Jan :} :Y _O- Goed om het te horen, dat je gelukt is Jan :t :t :t
Ja ik tap ze altijd als ik motor langer dan 2 of 3 weken niet :] :] :] , en voor de winter zo en zo

Groeten Iwan
 
Laatst bewerkt:
Zo word je :Z :Z :z rijk Jan :} :Y _O- Goed om het te horen, dat je gelukt is Jan :t :t :t
Ja ik tap ze altijd als ik motor langer dan 2 of 3 weken niet :] :] :] , en voor de winter zo en zo

Groeten Iwan
Ik ben al rijk Iwan want ik ben nog steeds redelijk gezond. Ik tap mijn carburateurs alleen tijdens de winterslaap af maar ik tank hem wel helemaal vol met V power dus dat doe ik nu ook maar weer.
Groet Jan :W
 
Ja , even een stabilizer toevoegen aan een volle tank :t en dan de accu eruit en de carbs leeg *O* *O*
:W
De accu laat ik er mooi in staan want ik vind dat een behoorlijk gepiel B| B| B| om dat ding er uit te halen en weer terug te plaatsen. Met V power in de tank zou een stabilizer niet :N :N :N nodig zijn maar ik gooi het er toch maar :Y :Y :Y in, baat het niet dan schaad het niet :t
Groet Jan :W
 
Idem hier, maar laat de accu ook zitten. Maar momenteel rijd ik nog, als het kouder dan 10° wordt gaat ie naar binnen. :] :Z
 
Jan , als ik het zo besnuffel ;) , bekruipt mij de gedachte dat het mooi weer rijden een beetje leeftijd gerelateerd is . :} :} :}
Hoe hoger de leeftijd *O* *O* *O* *O* (en inherent de wijsheid )hoe hoger de temperatuur moet zijn ! 8-) 8-) 8-)
:W
 
Jan , als ik het zo besnuffel ;) , bekruipt mij de gedachte dat het mooi weer rijden een beetje leeftijd gerelateerd is . :} :} :}
Hoe hoger de leeftijd *O* *O* *O* *O* (en inherent de wijsheid )hoe hoger de temperatuur moet zijn ! 8-) 8-) 8-)
:W
Klopt Eddy, mooi verwoord, en deze wijsheden O-) O-) O-) zijn altijd waarheden :Y :Y :Y
Groet van een oude, wijze mooi weer :] :] :] rijder. :W
 
Jan , als ik het zo besnuffel ;) , bekruipt mij de gedachte dat het mooi weer rijden een beetje leeftijd gerelateerd is . :} :} :}
Hoe hoger de leeftijd *O* *O* *O* *O* (en inherent de wijsheid )hoe hoger de temperatuur moet zijn ! 8-) 8-) 8-)
:W

Vandaag nog effen :] :] :] maar het was :o koud en nat, maar motor bijgetankt, banden op spanning en zal waarschijnlijk :Z :z worden :Z dus jongens :W :W :W tot de lente :z
Groeten van Iwan
 
Laatst bewerkt:
full


Tis herfst !
 
Ik vind het leuk om het uiterlijk van mijn W650 te veranderen zonder de hele boel te verbouwen. Vorige winter de tank laten spuiten. Nu de buddy aangepast; iets hoger en comfortabeler gemaakt en met rode bies afgewerkt.
full
 

He Peter is jou tankdop nou zo verroest :$ :$ :$ Dan moet je toch eens snel gaan poetsen.
Ik heb vandaag mijn carburateurs afgetapt en nog een en ander gepoetst. De poets hieronder in de link is werkelijk geweldig spul jongens *D *D *D . Met een enigszins vochtig huishoud sponsje ( de milde versie) het spul aanbrengen, poetsen en met een schone doek opwrijven. Werkt perfect :t :t :t op chroom en aluminium. Roest verdwijnt als sneeuw voor de zon :( :( :( . en aluminium glanst als chroom. Ik wil nooit anders meer.

https://www.amazon.de/STARGLANZ-Met...eme-Metallcreme-Reinigungscreme/dp/B00VK143WO

Morgen alles even afwerken en dan in het voorjaar nog even olie verversen en we kunnen weer een jaar :] :] :] :] :] :]
Groet Jan :W
 
Ik vind het leuk om het uiterlijk van mijn W650 te veranderen zonder de hele boel te verbouwen. Vorige winter de tank laten spuiten. Nu de buddy aangepast; iets hoger en comfortabeler gemaakt en met rode bies afgewerkt. [afbeelding]
Een andere buddy is inderdaad geen overbodige luxe. Na twee uurtjes :] :] :] heb ik in ieder geval een behoorlijk platte reet |( |( |(
Groet jan :W
 
Ja het zij zo ,Jan , maar niet getreurd iets zegt mij dat je een herkansing krijgt . _O- _O- _O-
:W
Nee, :N :N :N doe maar niet. Ik heb al reeds 6 uur zitten poetsen, hetgeen trouwens wel te zien *D *D *D . Nog even de gelakte delen poetsen en nog even de ketting smeren en klaar is kees.
Groet Jan :W
 
Ik heb mijn carburateurs afgetapt en de tank zit nokki vol met V power. Lijkt mij dat stabilizer niet veel zin meer heeft, toch :? :? :?
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan