500cc V4 tweetakten

Een week geleden was er bij een wedstrijd op de TT-baan nog zo'n Ronax 4-cilinder
 
En ging hij een beetje goed rond?

Omdat ik een functie had in het gebeuren heb ik dat niet kunnen zien. Ik was bijrijder op de trekker om gevallen rijders op te halen. Maar ik weet dat ze de tweede trainingstijd hadden en in de IG-Koenigsklasse en vrij snel waren bij de start. Ik had dan even 'vrij' gekregen om de start te zien en moest dan weer snel naar de trekker voor het geval dat er iemand onderuit zou gaan.
 
Net het verslag even gelezen op de IG Königsklasse site, een TZ250 was net even sneller dan hem.
Die TZ250 en zijn berijder was dan ook wel heel snel want hij heeft de snelste tijd van het hele weekend gezet, erg knap als je bedenkt hoe oud een TZ250 inmiddels is en dat er in de andere klassen veel snellere en moderne motoren meededen.
 
Laatst bewerkt:
Net het verslag even gelezen op de IG Königsklasse site, een TZ250 was net even sneller dan hem.
Die TZ250 en zijn berijder was dan ook wel heel snel want hij heeft de snelste tijd van het hele weekend gezet, erg knap als je bedenkt hoe oud een TZ250 inmiddels is en dat er in de andere klassen veel snellere en moderne motoren meededen.

Nog nooit van gehoord IG konigsklasse :? Ben dat weekend naar de IDM in Zolder geweest maar als ik dit had geweten was ik naar Assen gegaan, ff tweetaktdampen snuiven :)

En inderdaad knap die TZ en zijn berijder, zal wel niet echt op heelhouden hebben gereden :)
 
Nu nog 100.000e vinden onder mijn matras om er een te kopen :+

Wel een vet ding :}
 
Laatst bewerkt:
Hij zou tot het gaatje kunnen gaan maar waarvoor.....om op zijn muil te gaan :N

Die man die rijdt lekker zijn rondjes op zijn eigen V4 2takt tussen de moto2 en moto3 jongens, geweldig toch!
 
Laatst bewerkt:
Hij zou tot het gaatje kunnen gaan maar waarvoor.....om op zijn muil te gaan :N

Die man die rijdt lekker zijn rondjes op zijn eigen V4 2takt tussen de moto2 en moto3 jongens, geweldig toch!

ik gun het hem hoor, en ben rete-jaloers :Y

toen ik het las dacht ik "wtf", maar het was eskil zelf (wist dat toen nog niet) , zal dus eerder gewoon voor de fun geweest zijn ;)
 
Ook mooi deze, let even op de oude MUZ laarzen!


23764681864_43720eac2b_b.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan