Bo Bendsneyder deel 2

Knap rekenwerk....deze testen zeggen geen RUK, zelfs FP en QP interesseren mij totaal niet.
Nee, misschien niet. Maar de ervaring is dat in deze klasse je vooral strijd met de 2 mannen voor je en 2 achter je. De rest is niet binnen bereik en zie je niet op tv.
 
Zijn ze bij Loi een beetje in doorgeslagen.
Maar het is al wel gebeurd in het verleden dat mensen hun lengte is aangepast door aanpassingen van de onderbenen (breken botten en weer vast laten groeien), e.g. met look-a-likes is het wel eens gebeurt in het verleden.
 
Laatst bewerkt:
Maar het is al wel gebeurd in het verleden dat mensen hun lengte is aangepast door aanpassingen van de onderbenen (breken botten en weer vast laten groeien), e.g. met look-a-likes is het wel eens gebeurt in het verleden.

volgens mij is het effect daarvan juist dat je langer wordt...

Lijkt me geen prettige ervaring trouwens.
 
Dat gezeik altijd over lengte... word er flauw van.

Hoe kon Bo de RBR winnen ? op gelijkwaardige fietsen met als grote concurrent digia ??

Bo zn grote probleem zit in zn aggressie , of eigenlijk het ontbreken ervan
 
Dat gezeik altijd over lengte... word er flauw van.

Hoe kon Bo de RBR winnen ? op gelijkwaardige fietsen met als grote concurrent digia ??

Bo zn grote probleem zit in zn aggressie , of eigenlijk het ontbreken ervan
Heb je Valencia niet gezien zeker. Hoe hard met name de Honda's bij Bo wegreden op het rechte stuk. Bo geeft zelf ook aan dat dit zijn grote handicap was.
 
Heb je Valencia niet gezien zeker. Hoe hard met name de Honda's bij Bo wegreden op het rechte stuk. Bo geeft zelf ook aan dat dit zijn grote handicap was.


nee kijk alleen teletekst.

Ktm had dit jaar het probleem met het vermogen en de topsnelheid, niet uitsluitend Bendsneyder
 
Dan heb je als lange coureur dus extra nadeel tov de rest.
Ok je hebt nadeel op het rechte stuk, maar op een circuit is er ook nog zoiets als bochten. Hoe komt het dat hij dan in Brno en San Marino er wel bij zit, nochtans is het ook een circuit gezegend met lang recht stuk.
 
Ok je hebt nadeel op het rechte stuk, maar op een circuit is er ook nog zoiets als bochten. Hoe komt het dat hij dan in Brno en San Marino er wel bij zit, nochtans is het ook een circuit gezegend met lang recht stuk.

Omdat dat regenraces waren waar de power op rechtse stukken dan veel minder van belang zijn.
 
Ok je hebt nadeel op het rechte stuk, maar op een circuit is er ook nog zoiets als bochten. Hoe komt het dat hij dan in Brno en San Marino er wel bij zit, nochtans is het ook een circuit gezegend met lang recht stuk.
Bocht uit accelleratie..vloeiende bochten of uit een hairpin misschien..
 
Bo is met een volle bus onderweg naar Almeria zag ik, met achterin de bus een stapel banden, Supermotard fiets en een circuit geprepareerde R6 (zover ik het goed kon zien).

Lekker doortrainen BO!
 
Bo is met een volle bus onderweg naar Almeria zag ik, met achterin de bus een stapel banden, Supermotard fiets en een circuit geprepareerde R6 (zover ik het goed kon zien).

Lekker doortrainen BO!

Had ik twee weken geleden al gemeld dat hij zou komen naar de Speedweek van Wilco Zeelenberg ,...incl. Jarno Janssen met RW.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan