SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik al contact mee gehad, maar die had geen foto van de dempers gemonteerd de aansluiting is anders dan die ik heb, en die dempers hebben geem e-keur.
 
Heb ik al contact mee gehad, maar die had geen foto van de dempers gemonteerd de aansluiting is anders dan die ik heb, en die dempers hebben geem e-keur.

Volgens mij hebben alle SV's dezelfde aansluiting toch?

Ik denk overigens dat het moeilijk wordt om voor€200 een nette demperset te vinden als je kijkt naar de nieuwprijs.

Heb de Vipers vroeger wel onder een TL gehoord, klinken goed👍. Wel alu of RVS nemen want de carbon mantels van Viper zijn te dun voor een zware twin.
 
Mijn technische kennis is ongeveer nul, maar mijn dempers zitten met een vierkante aansluiting op de vierkante aansluiting van de linkpijp. Die bos dempers waren rond.
 
Er is er nogal een die denk dat sv goud waar zijn zie ik :P

Suzuki SV 1000 S custom onderdelen
€ 7.000,00
http://link.marktplaats.nl/m1231396...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

€7000,- voor een sv omdat er wat dingen naar zijn smaak zijn toegevoegd :')

Is dat geen reële waarde dan? Het is wel een rode hé, de rode schijnen het snelst te zijn! Deze heeft dan ook 20 pk meer dan af fabriek. Komt vast door de beloven spiegels, die wil ik ook...

Ik zat mezelf al rijk te rekenen. Mijn sv-sz, dus ook nog eens een limited edition heeft nog geen 7000 km en is een jaar jonger. Die moet dan zeker wel €18K
Opleveren toch?
 
als je die van mij wil kopen zal je met meer over de brug moeten komen.

Die van jou is dan ook wel iets speciaals. Die rode SV totaal niet. Er zit wel een mooi uitlaat systeem onder, maar dat is het dan ook. Ik denk dat ie met 5.000 euro al heel blij mag zijn. Mijn SV was zeer netjes met ook heel mooi spul er onder en is voor minder dan 4.000 euro verkocht.
 
Beste mensen,

Weet iemand of het mogelijk is om zonder al te veel gedoe de stand van de uitlaat dempers aan te passen? Ik zou het mooi vinden als ze iets meer in lijn komen te staan met de kont. Ik zie hier en daar op internet foto's van een soort schuine spacers die men tussen de demper en de montageplaat op de uitlaatpijp plaats maar ik zie ze nergens te koop aangeboden.
 
Beste mensen,

Weet iemand of het mogelijk is om zonder al te veel gedoe de stand van de uitlaat dempers aan te passen? Ik zou het mooi vinden als ze iets meer in lijn komen te staan met de kont. Ik zie hier en daar op internet foto's van een soort schuine spacers die men tussen de demper en de montageplaat op de uitlaatpijp plaats maar ik zie ze nergens te koop aangeboden.

van dat soort dingen weet ik niet, maar alles is mogelijk. inkorten, andere hoek, maar ook andere positie is mogelijk. weet dat jerryt alles voor je kan maken voor een normale prijs.
 
Wat zit de kont van de SV toch heerlijk in elkaar... Kon dat echt niet wat makkelijker? Het ergste is dat het ook weer een keer opgebouwd moet worden.
 
Voordat ik alles loshaal en alsnog weer op pad kan, kan iemand mij vertellen of er een pakking zit tussen de demper en linkpijp? De originele bolt on set up.
 
Daar zit een pakking tussen ja.

Is trouwens vaak genoeg te hergebruiken. Heb ze zelf bij het wisselen van dempers hergebruikt en dat was geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Marktwaarde is iets anders dan emotionele waarde. Ik denk dat de persoon met de rode SV op marktplaats het advertentie geld beter anders had kunnen besteden.

Ola, achteraf had ik m'n sv'tje niet moeten verkopen. Zoveel aan getuned en toen verkocht.....emotioneel geen goed afscheid genomen whaha....nu weer opzoek 😀

Mocht iemand er een tegenkomen, donker blauw met SBS stuur 😉
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan de techneuten:

Ik wil een sbk stuur op mijn SV plaatsen.
Alle benodigde artikelen in huis. Het vervangen van de koppeling- en riemleidingen zal geen probleem zijn. Bij de gaskabels sta ik toch even achter mijn oren te krabben. Luchtfilterhuis verwijderd en de gasklep in het zicht. Maar er zit nog iets tegenaan geschroefd.
Kan ik dit "ding" gewoon eraf schroeven, of springen er dan veren oid om mijn oren? Heb echt wel vaker wat gaskabels vervangen, maar bij de SV zit het met even anders...

full
 
Vraagje aan de techneuten:

Ik wil een sbk stuur op mijn SV plaatsen.
Alle benodigde artikelen in huis. Het vervangen van de koppeling- en riemleidingen zal geen probleem zijn. Bij de gaskabels sta ik toch even achter mijn oren te krabben. Luchtfilterhuis verwijderd en de gasklep in het zicht. Maar er zit nog iets tegenaan geschroefd.
Kan ik dit "ding" gewoon eraf schroeven, of springen er dan veren oid om mijn oren? Heb echt wel vaker wat gaskabels vervangen, maar bij de SV zit het met even anders...

[afbeelding]

Je kan voor je eigen gemak het best je injectie helemaal verwijderen, dan alle spanning van de binnen kabels, twee stelschroeven op je injectie huis losdraaien en de tonnen van de gaskabel los halen van het injectiehuis.

Volgensmij hoef je verder niets los te halen sv1000 is al lang geleden maar een sv650 is volgensmij bijna het zelfde.
 
Je kan voor je eigen gemak het best je injectie helemaal verwijderen, dan alle spanning van de binnen kabels, twee stelschroeven op je injectie huis losdraaien en de tonnen van de gaskabel los halen van het injectiehuis.

Volgensmij hoef je verder niets los te halen sv1000 is al lang geleden maar een sv650 is volgensmij bijna het zelfde.

Ah juist, bedankt! Dat 'ding' rechts is dus een onderdeel van de injectie 😋. Dit is de eerste injectie motor waar ik aan sleutel. Vandaar dat ik eea niet herken 😂.
 
dat is de motor voor de elektronische gas klep, de "SVT" ik zou die niet los schroeven, ik vermoed dat dat ding veer-geladen is.

eerder zou ik het hele gasklephuis verwijderen. dan kan je er geheid bij. ik zie op het internet allerlei gasklephuizen te koop. allemaal met de stv nog bevestigd.

sv1000body.jpg
 
Je kan voor je eigen gemak het best je injectie helemaal verwijderen, dan alle spanning van de binnen kabels, twee stelschroeven op je injectie huis losdraaien en de tonnen van de gaskabel los halen van het injectiehuis.

Volgensmij hoef je verder niets los te halen sv1000 is al lang geleden maar een sv650 is volgensmij bijna het zelfde.

nope, lijkt niet op elkaar :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan