QXyMMIX.jpg


PN3SCha.jpg

zmZoVp7.jpg


uZWpD5i.jpg

7wJIZnD.jpg

sOUCbEh.jpg


1UBRMFv.jpg

GoKN3sN.jpg

Onze motorvakantie afgelopen jaar..
Veel strak blauwe luchten maar ook vooral tegen de avond regen...
 
:} :} :} :} :} Geweldig!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Mijn favoriete vakantiegebied! *D Ik kom er al jaren.... (met gezin, zonder motor dan '( ) Alhoewel ik in Les Salles Sur Verdon alleen maar blauwe luchten heb gezien :) Ben je ook in Moustiers Sainte Marie geweest? Wij kamperen daar altijd. Enne, ik was dit jaar op de Mont Ventoux met een hitterecord van 32 graden op de top, zonder wind!
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} :} :} Geweldig!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Mijn favoriete vakantiegebied! *D Ik kom er al jaren.... (met gezin, zonder motor dan '( ) Alhoewel ik in Les Salles Sur Verdon alleen maar blauwe luchten heb gezien :) Ben je ook in Moustiers Sainte Marie geweest? Wij kamperen daar altijd. Enne, ik was dit jaar op de Mont Ventoux met een hitterecord van 32 graden op de top, zonder wind!


Nope kwamen via cime de la bonette en kwamen daarvoor van provence daarvoor franse Alpen daarvoor lagio di magiore daarvoor Oostenrijk etc etc....
Yu6vtit.jpg

lg90zCT.jpg

GRraatN.jpg

B1s2Zq0.jpg

7KCGJuf.jpg

llSK0vJ.jpg


KWM6w23.jpg

En hier mount ventoux

HZWJKtt.jpg

zelfs foto van fotograaf
RRjvRyG.jpg


Heb zoveel weer fotos van motorvakanties.....
Maar wat de mooiste is?

Denk toch wel deze...
In augustus 2010 op de top van timmeltjoch sneeuw harde wind en koud brrr


mBDzKd5.jpg
 
full

Wat een lekker temperatuurtje vanmorgen,een fietsje waar je niet zuinig op hoeft te zijn ,wat wil een mens nog meer :t
 
deze heb ik met en zonder reflectie in het water.. tja
het gras onderin het frame stoort me een beetje :/

met:
[~[url="https://farm5.staticflickr.com/4554/38417218191_4b7465b5d6_c.jpg"]afbeelding~][/url]DSC_4490 by Ronald Zijlstra, on Flickr



zonder:
[~[url="https://farm5.staticflickr.com/4535/38385787822_c47e5c5b03_c.jpg"]afbeelding~][/url]DSC_4490-2 by Ronald Zijlstra, on Flickr
Deze foto's zijn niet van gister, of wel? Het was weer eens behoorlijk zonnig namelijk. Mij stoort het gras niet hoor :)
 
Ronaldt ik vind met gras en water juist mooier....de weerspiegeling van het weer in het water is ook mooi.
Je maakt mooie foto's...

We gaan in mei naar Schotland hoop daar mooie foto's te gaan maken...
Met slechter weer wel mooiere foto's hhahahaha.....


Heb er nog gevonden met mooie luchten.


 
Ronaldt ik vind met gras en water juist mooier....de weerspiegeling van het weer in het water is ook mooi.
Je maakt mooie foto's...

We gaan in mei naar Schotland hoop daar mooie foto's te gaan maken...
Met slechter weer wel mooiere foto's hhahahaha.....


Heb er nog gevonden met mooie luchten.

[~[url="http://i384.photobucket.com/albums/oo286/brandweervrouw/vakantie2012118.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://i384.photobucket.com/albums/oo286/brandweervrouw/DSCN0409.jpg"]afbeelding~][/URL]

dank u dank u. ik vond die hoge spriet in het midden net te prominent aanwezig.. maargoed..
en wat slechter weer lever vaak wel mooiere luchten op inderdaad, of een nat pak 8-)
 
Ik ben meteoroloog EN besmet met het motorvirus. Ik volg dit topic al geruime rijd met belangstelling en zie daar af en toe prachtige weerfoto's voorbijkomen. Dit bracht mij op het idee een nieuw topic te starten.

Graag zie ik hier jullie mooiste weerfoto's verschijnen inclusief jullie geliefde motor. Doe je best en probeer de meest uiteenlopende weersomstandigheden (zonsop/ondergang, wolkenluchten/formaties, storm, onweer/noodweer, sneeuw/hagel/regen, regenboog, mist, etc) vast te leggen op de gevoelige plaat in combinatie met je motor.

Natuurlijk mag er ook gepraat worden over het weer met 1 regel: het moet verband houden met motorrijden. Dit topic staat immers niet voor niets in de 'Algemene Motorpraat'.

Veel succes en plezier!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Meteogroup... ben je bekend met SPOS?
 
Zo das gaaf......jou werk zeker?
Die vraag wilde ik ook al stellen :P

Want ... ik werk op Brussels Airport. Ik heb acces tot bijna elk hoekje van de luchthaven, maar uiteraard niet met eigen voertuig, en al zeker niet met de motor. Motorfietsen mogen (met uitzondering van de federale politie en enkel speciaal/belangrijke evenementen/mensen), gewoon nooit op het tarmac.

Het dichtste dat ik tot nu toe met de motor bij een vliegtuig kwam, was om een foto te maken voor het TRG spel. Daar mag ik dus eigenlijk al niet meer met de motor, maar kon wel })
Maar dichterbij durfde ik niet ... trekt te veel aandacht.
Er staat echter nog ergens een in beslag genomen vliegtuig waar ik wel vrij dicht bij kan, maar het zal met de motor nooit lukken zonder afsluiting ertussen -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan