Triumph Street Triple topic deel 24

hier nog tips voor spiegels op mijn street, de orginele geven weinig zicht?

Rizoma heeft hele mooie. Ik heb Class Retro’s in zwart voor op mijn Scrambler. Het doet ff pien in de portemonnee, maar dan heppie ook wat.

Op de Street Triple heb ik de Pirelli Diablo Supercorsa SP banden. Topbandjes op droog wegdek, maar een heel stuk minder in natte omstandigheden. Als deze op zijn zou ik voor banden kiezen met iets meer profiel.
 
Laatst bewerkt:
full

Nieuwe uitlaatjes
 
Ja, bar-end spiegels! Kleiner, mooier én (vind ik) meer zicht :Y

Maar gaat filteren dan niet een pak moeilijker aan lichten enzo als er weinig ruimte is? Nu vind ik het prima zo omdat ik dan met stuur en spiegels tussen de zijspiegels pas. En met bar end ga ik meer ruimte nodig hebben vrees ik. Daarom staan mijn originele er nog altijd op.
 
Je kan de originele Triumph bar ends naar binnen draaien. ziet er meer in dan de normale spiegels en filteren is geen enkel probleem.
 
Maar gaat filteren dan niet een pak moeilijker aan lichten enzo als er weinig ruimte is? Nu vind ik het prima zo omdat ik dan met stuur en spiegels tussen de zijspiegels pas. En met bar end ga ik meer ruimte nodig hebben vrees ik. Daarom staan mijn originele er nog altijd op.

Ik rijd met de triumph bar-ends naar buiten gekeerd en heb geen enkel probleem met krap filteren. Als je ze naar binnen keert is mijn ervaring dat je er een stuk minder in ziet.
 
Maar gaat filteren dan niet een pak moeilijker aan lichten enzo als er weinig ruimte is? Nu vind ik het prima zo omdat ik dan met stuur en spiegels tussen de zijspiegels pas. En met bar end ga ik meer ruimte nodig hebben vrees ik. Daarom staan mijn originele er nog altijd op.

Nee, gaat prima. Ik heb de spiegels naar binnen gedraaid en dan valt het echt heel erg mee hoe breed het stuur is. Maar nog belangrijker: ik heb gewoon goed zicht in mijn spiegels.
 
ik zag iets van een speed en street meeting, is dat een jaarlijks evenement?

Er is wel een aantal keer een Speed en Street meeting geweest, soms zelfs meerdere keren per jaar, maar geloof nu al weer een tijdje niet (geen grote in elk geval).

Volgend seizoen maar eens eentje organiseren?
 
Goedemorgen :W

Mag ik mij hier melden?
Net een Street uit 2012 gekocht en nu geduld hebben tot de aflevering *O*

full


Heb een Kawa Versys ingeruild, de Street is een stuk makkelijker met manoeuvreren voor mij

Lijkt me leuk om in het nieuwe jaar eens aan te sluiten voor een meeting
 
Ook ik meld me hier. Nog geen foto maar wel vanavond bij me afgeleverd, een Street Triple R van 2015. Het is een zwarte en ik heb er gelijk een Laser Xtreme uitlaat op laten zetten en een korte kentekenplaathouder en led knippers.

Wordt lang wachten tot het voorjaar....

Gelijk maar een vraag, ik wilde de duo voetsteunen er af schroeven maar zag zo snel niet hoe. Moet ik daarvoor meer onderdelen er af halen voor ik deze los kan schroeven?
 
Ik heb een vraag,

Mijn accu is geladen, maar ik krijg bij het omdraaien van de sleutel geen contact en ook gaat er geen verlichting branden. Ook geen enkel controlelampje.
Wel doet mijn remlicht en claxon het.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
De motor is rijdend binnengezet.

Het betreft een street triple r. 1e model.

Groeten
Fietske
 
Ik heb een vraag,

Mijn accu is geladen, maar ik krijg bij het omdraaien van de sleutel geen contact en ook gaat er geen verlichting branden. Ook geen enkel controlelampje.
Wel doet mijn remlicht en claxon het.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
De motor is rijdend binnengezet.

Het betreft een street triple r. 1e model.

Groeten
Fietske
mijn gok zou zijn om even je zekeringen te checken of je relais. Maar klinkt als een zekering. Je hoort ook helemaal niets verder bij het omdraaien van de sleutel neem ik aan?
 
Ook ik meld me hier. Nog geen foto maar wel vanavond bij me afgeleverd, een Street Triple R van 2015. Het is een zwarte en ik heb er gelijk een Laser Xtreme uitlaat op laten zetten en een korte kentekenplaathouder en led knippers.

Wordt lang wachten tot het voorjaar....

Gelijk maar een vraag, ik wilde de duo voetsteunen er af schroeven maar zag zo snel niet hoe. Moet ik daarvoor meer onderdelen er af halen voor ik deze los kan schroeven?

Je moet de accu loshalen om bij alle bouten te kunnen komen.
 
Ja dat is natuurlijk altijd de vraag. Heb geen geluidsfragment en ook nog niet echt stuk gereden. Maar bij afleveren gelijk gestart en even stukje gereden en ik vond m echt heel erg lekker klinken.
 
Goedemorgen :W

Mag ik mij hier melden?
Net een Street uit 2012 gekocht en nu geduld hebben tot de aflevering *O*

[afbeelding]

Heb een Kawa Versys ingeruild, de Street is een stuk makkelijker met manoeuvreren voor mij

Lijkt me leuk om in het nieuwe jaar eens aan te sluiten voor een meeting
Goede ruil ;)
En welkom hier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan