Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Als jullie zo reageren zet ik dat bij stemmingmakerij ,iemand zet hier iets neer over een te koop object en dan komen er al pasklare oplossingen waarom iets niet kan beetje vreemd en dit is niet KWAAD bedoelt hoor maar puur als reactie.
 
Als jullie zo reageren zet ik dat bij stemmingmakerij ,iemand zet hier iets neer over een te koop object en dan komen er al pasklare oplossingen waarom iets niet kan beetje vreemd en dit is niet KWAAD bedoelt hoor maar puur als reactie.


Wat is daar stemmingmakerij aan? er is ook zo n spotje van sire, "als t te mooi lijkt" of zoiets , kom op zeg ,
voor dat geld koop je nog geen lelijke 1000 :N
(btw is ook niet kwaad bedoelt :N )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha .... en sinterklaas bestaat echt ...tegenwoordig kan iedere boer met een schuur op internet en ebay en kan exact vertellen wat iets waard is....

Edit: ook boeren zonder schuur trouwens ;)
 
Laatst bewerkt:
@kawakappie:
Wil je Dirk Evers terugbellen?
Gaat over het opboren van de cilinders, hij vind het wat prijzig als hij het laat doen.
Net mijn cilinder kop ook daar gebracht...
Ik heb idd al contact gehad met dirk en ik heb al een ander adres gevonden. Ik heb hier ook gelezen dat het bij jan smit 150 Euro kost, ik betaal 50 euro meer maar jan smit is voor mij niet echt naast de deur. De kit heb ik bij Willem van classic kawa parts gescoord, is 71 mm geworden.
 
Ik heb idd al contact gehad met dirk en ik heb al een ander adres gevonden. Ik heb hier ook gelezen dat het bij jan smit 150 Euro kost, ik betaal 50 euro meer maar jan smit is voor mij niet echt naast de deur. De kit heb ik bij Willem van classic kawa parts gescoord, is 71 mm geworden.
Mooi, gefeliciteerd met de Wiseco kit! Ik had het van Dirk al gehoord dat je een goedkoper adresje had gevonden. :t
 
Mailtje is verstuurd.
Maar denk je nu werkelijk dat de man geen andere aanbiedingen heeft bekeken?
Ik ben benieuwd! Laatst was ik op zoek naar een BMW R1100S BCR Randy Mamola, in Duitsland zijn deze al snel tussen €500 en de €1200 minder duur dan hier. Dus wie weet? Misschien wilt de Duitser er wel snel van af omdat hij iets anders heeft gezien wat hij voor dat geld kan aanschaffen... Is het inderdaad een echte verkoop, dat is het echt een mooie deal!
Wat betreft het ophalen in Ethiopië? Tja... Bij het verkopen van heb ik wel vaak buitenlandse gasten die meer foto's willen die je naar een vaag mail-adres moet sturen (niet doen natuurlijk) of mensen die meer geld bieden dan de vraagprijs, maar m niet kan komen kijken laat staan proefrijden. En dan mag je m opsturen... _O-
Maar bij de koop van een motor heb ik het nog niet eerder gehoord... Ik ben benieuwd!
@madvo: laat je de reactie weten op je mail???
 
Zucht... Was inderdaad tè mooi...
Maar ja, wie weet heb je eens geluk. Schuur vondsten met daarin stofgige klasiekers gebeuren ook bijna nooit meer.
 
Heel die 'stemmingmakerij' toch niet voor niets geweest .....
Fijn weekend en tot ziens bij de Kawa News Show.
Morgenochtend doe ik zelf even nieuwe batterijen in de SV en dan joekel ik 'm die kant op.
Wie is er morgenochtend? Op een kawa?
 
Als ik de centjes zou hebben..........
Staat er ééntje hier in het voorjaar :Y
Goed geslaagde neo-retro van het origineel :9 (rijdt zeker 4x beter dan het origineel :+ )
13 mille voor het instapmodel, Marcel. Heb je dat?
NL-prijs, dus in het wonderschone Oostenrijk waarschijnlijk wel etwas billiger.
 
Laatst bewerkt:
Vroegah kon je geen CD´s branden, wel je kuiten aan de uitlaat van je Kawa, en moest je van ellende je kinderen wegdoen omdat er nog geen anti-kinderallergie-pilletjes bestonden die je aan de katten kon voeren.

Toen kon je ook niet even jouw favoriete motor op almachtige interweb intikken en opzoeken waar er een te koop stond, maar moest je maar op een andere manier aan de info zien te komen. Bijgaand de editie van een advertentiekrantje waar ik mijn Z1000 destijds uit heb gehaald.
De omcirkelde Z1000 in de advertentie met foto was helaas al verkocht....
Hoe het daarna is gegaan met mijn Z is inmiddels genoegzaam bekend.

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Wat was er nu stemmingmakerij aan?,want dat is me nu nog steeds niet duidlijk :N
Nee, mij ook niet helemaal. Ik zag het de revue passeren, maar bemoei me nooit met zulke 'discussies.'
Voor zulk soort opinie-dingen en elkaar beledigen hebben we faceboek. ;)
Een forum schaal ik wat hoger in ...
Begrijp me niet verkeerd, meningen mogen, maar hou het netjes en niet beledigend. Zeker tegen iemand die je nog nooit hebt gezien.

Blijkbaar was de advertentie waar het allemaal om begonnen inderdaad wèl een frauduleuze advertentie.
Daar doelde ik met mijn opmerking meer op.
Het voorgevoel dat heerste en aanleiding voor de stemmingmakerij (al ik het me goed herinner) klopte dus!

CheersZ, 't is WEEKEND!!!
 
Laatst bewerkt:
Nee, mij ook niet helemaal. Ik zag het de revue passeren, maar bemoei me nooit met zulke 'discussies.'
Voor zulk soort opinie-dingen en elkaar beledigen hebben we faceboek. ;)
Een forum schaal ik wat hoger in ...
Begrijp me niet verkeerd, meningen mogen, maar hou het netjes en niet beledigend. Zeker tegen iemand die je nog nooit hebt gezien.

Blijkbaar was de advertentie waar het allemaal om begonnen inderdaad wèl een frauduleuze advertentie.
Daar doelde ik met mijn opmerking meer op.
Het voorgevoel dat heerste en aanleiding voor de stemmingmakerij (al ik het me goed herinner) klopte dus!

CheersZ, 't is WEEKEND!!!


Nu begrijp ik er tenminste nog minder van _O- _O- proost :Y :W



imo kun je op kousevoeten aanvoelen dat zo n adv. zo corrupt is als de pest maar dat zal dan wel aan mijn aard liggen,
voor dat geld had de verkoper alleen in Keulen hoeven roepen, te koop brabbelt duits, z900 prijs ,en verkocht :t
 
Nu begrijp ik er tenminste nog minder van _O- _O- proost :Y :W
imo kun je op kousevoeten aanvoelen dat zo n adv. zo corrupt is als de pest maar dat zal dan wel aan mijn aard liggen,
voor dat geld had de verkoper alleen in Keulen hoeven roepen, te koop brabbelt duits, z900 prijs ,en verkocht :t
OK, dan laten we dat gedeelte gewoon helemaal buiten beschouwing. 't is toch off-topic. ;)

Gaat er nog iemand naar de Kawa News Show morgenochtend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan