Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie plannen weer heren! Ik wil als het budget het eens toelaat ook eens een dagje circuittraining op assen gaan doen. :Y
 
Zal de baan proberen schoon te vegen voor je Willem 8-). Eerst 2 dagen het Andalucia circuit. Met welke organisatie ga je? En is dat echt 6 dagen rijtijd?


Is met deze organisatie Uk en BE sites je moet wel boeken op de BE . Yep is 6 dagen rijden maar je kunt kiezen in maart.Je kan ook korter en er zijn 7 sessies per dag dacht ik ? Ik rij max 3-4 sessies per dag lekker rustig aan dus.

UK Bike Track Days | Focused Events

Alleen gaat het motortransport ietsje anders als bij andere aanbieders ze gaan niet in kratten.Bij aankomst moet jij al je zooi bijeen gaan zoeken maar goed het is niet anders.De motoren worden ook tegen elkaar aangebonden. :o :+ Bekijk maar eens hun filmpjes dan krijg je een impressie ervan })

Later dit en volgend jaar komen er meer rij data's beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Is met deze organisatie Uk en BE sites je moet wel boeken op de BE . Yep is 6 dagen rijden maar je kunt kiezen in maart.Je kan ook korter en er zijn 7 sessies per dag dacht ik ? Ik rij max 3-4 sessies per dag lekker rustig aan dus.

UK Bike Track Days | Focused Events

Alleen gaat het motortransport ietsje anders als bij andere aanbieders ze gaan niet in kratten.Bij aankomst moet jij al je zooi bijeen gaan zoeken maar goed het is niet anders.De motoren worden ook tegen elkaar aangebonden. :o :+ Bekijk maar eens hun filmpjes dan krijg je een impressie ervan })

Later dit en volgend jaar komen er meer rij data's beschikbaar.
Had op een Engels forum wel eens gelezen dat het enige grote verschil tussen focusedevents en nolimits de manier van vervoeren is ja, is wel een mooi deal hoor voor 6 dagen :Y .
@Johan zeker eens proberen een circuitdag.
@Roel thanx is een R1M die erachter staat, ik was de enige die op zn motor kwam aanrijden.
 
Vandaag even alle zooi van de afgelopen week van de brommer afgewassen, wat een teer en zooi komt toch onder dat kontje te zitten. :+

Maar goed, ding is weer netjes. *O*
2017-11-19-12.46.18-Medium.jpg

Even kijken hoe het van de week gaat qua weer en temperaturen, zit er meer en meer aan te denken om de auto maar te pakken voort. :P
 
Vandaag even alle zooi van de afgelopen week van de brommer afgewassen, wat een teer en zooi komt toch onder dat kontje te zitten. :+

Maar goed, ding is weer netjes. *O*
[afbeelding]
Even kijken hoe het van de week gaat qua weer en temperaturen, zit er meer en meer aan te denken om de auto maar te pakken voort. :P
Kijk aan, die staat er weer spik en span bij! Als je zin en tijd hebt, die van mij (motor ;)) kan ook wel een poetsbeurt gebruiken :P.

Mogelijk helpt een hugger om de troep aan de onderkant van het kontje tegen te gaan..
 
Kijk aan, die staat er weer spik en span bij! Als je zin en tijd hebt, die van mij (motor ;)) kan ook wel een poetsbeurt gebruiken :P.

Mogelijk helpt een hugger om de troep aan de onderkant van het kontje tegen te gaan..

Als een Hugger van een Gsxr uit 2008 past mag je die kosteloos van me overnemen.

Groet Anne
 
Nou m'n circuit-SRAD is ook opgehaald had ook meteen spijt ervan.

@ Johan, er zijn veel huggers te vinden voor de K4-5
 
Haha. Tot je die rsv in de schuur hebt ;)


Gelukkig heb ik nog een SRAD maar die 1999 liep als een tierelier . Ja misschien dat die RSV4 de pijn iets verzacht :P

Morgen ga ik beginnen met de K4 racekuipen pas maken en lakken.Het hoeft allemaal niet zo netjes aangezien ik deze ook eruit smijt in de loop van 2018. B| :+
 
Tsja, ware het niet dat ik iemand heb die ze voor me spuit was ik ook zelf met spuitbussen gaan kloten.
Al is het bij hem niet duur om te laten doen, koffer van mijn pa ziet er ook weer strak uit.


Ik heb de Max 2 K spuitbussen genomen die zijn perfect kosten wel een lieve duit.Je hebt/krijgt hiermee een brede spuitnevel. Spuithandvat erbij en hoppa.


Categorieen | SprayMaxStore

Het is goed gelukt alles gespoten en alle gaten in de kuipen geboord.Morgen snelsluiters erin en de kuipen passen en alvast wat gaan stickeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wat aan het hobbyen geweest met spuiten van mijn spatbord. Eerste keer had ik em afgewerkt met 1k blanke lak, op zich best strak afgewerkt, maar dat reageerde al met het eerste de beste schoonmaakmiddel *D

De primer en kleur bij poging 2 gingen prima met de spuitbus, had opnieuw een super strak resultaat. Toen direct na de kleur met 2k blanke lak 3 lagen erover en hoewel dat mooi afdekt, heeft dat nu wel een beetje een sinasappel effect.

Van een afstand is het niet te zien en het stoort mij niet, maar ik ben wel benieuwd hoe ik dat in de toekomst kan voorkomen. Overweeg namelijk nog eens de velgen in een andere kleur te spuiten. Iemand tips?
 
Ik ben ook wat aan het hobbyen geweest met spuiten van mijn spatbord. Eerste keer had ik em afgewerkt met 1k blanke lak, op zich best strak afgewerkt, maar dat reageerde al met het eerste de beste schoonmaakmiddel *D

De primer en kleur bij poging 2 gingen prima met de spuitbus, had opnieuw een super strak resultaat. Toen direct na de kleur met 2k blanke lak 3 lagen erover en hoewel dat mooi afdekt, heeft dat nu wel een beetje een sinasappel effect.

Van een afstand is het niet te zien en het stoort mij niet, maar ik ben wel benieuwd hoe ik dat in de toekomst kan voorkomen. Overweeg namelijk nog eens de velgen in een andere kleur te spuiten. Iemand tips?


Beter een sinaasappel effect als een banaan effect Harald :+

Probleem is de druk waarmee je spuit en de temperatuur. Ik heb mijn garage flink opgewarmd en ook de lak op kamer temperatuur gebracht.En een uurtje voor het spuiten de bussen lak op de cv gezet niet loei warm c.a 20 gr.

Die Max lak is echt goed en ook de spuitbus.Je spuit met een brede straal c.a 10cm.Plus je ka er nog betere nippels voor kopen waarmee je de druk en spuitbreedte nog meer kunt reguleren. :t

Als je veel lagen spuit kan je het sinaasappel effect eruit schuren met waterpoof en daarna polijsten met een goed polijst en daarna een poetsmiddel.
 
Laatst bewerkt:
Beter een sinaasappel effect als een banaan effect Harald :+

Probleem is de druk waarmee je spuit en de temperatuur. Ik heb mijn garage flink opgewarmd en ook de lak op kamer temperatuur gebracht.En een uurtje voor het spuiten de bussen lak op de cv gezet niet loei warm c.a 20 gr.

Die Max lak is echt goed en ook de spuitbus.Je spuit met een brede straal c.a 10cm.Plus je ka er nog betere nippels voor kopen waarmee je de druk en spuitbreedte nog meer kunt reguleren. :t

Als je veel lagen spuit kan je het sinaasappel effect eruit schuren met waterpoof en daarna polijsten met een goed polijst en daarna een poetsmiddel.
Doen oudere mensen wel vaker, het huis belachelijk warm opstoken *D
 
Beter een sinaasappel effect als een banaan effect Harald :+

Probleem is de druk waarmee je spuit en de temperatuur. Ik heb mijn garage flink opgewarmd en ook de lak op kamer temperatuur gebracht.En een uurtje voor het spuiten de bussen lak op de cv gezet niet loei warm c.a 20 gr.

Die Max lak is echt goed en ook de spuitbus.Je spuit met een brede straal c.a 10cm.Plus je ka er nog betere nippels voor kopen waarmee je de druk en spuitbreedte nog meer kunt reguleren. :t

Als je veel lagen spuit kan je het sinaasappel effect eruit schuren met waterpoof en daarna polijsten met een goed polijst en daarna een poetsmiddel.

Hmm, die spuitbussen stonden in de woonkamer opgeslagen, dus ze waren op kamertemperatuur. Wel heb ik buiten onder een soort afdakje gespoten. Het zou kunnen dat dat net te koud was. Aan de andere kant, het was ergens in de zomer dus heel koud zal het niet geweest zijn. En de gewone lak ging op de zelfde manier wel superstrak.

Misschien ga ik toch eens proberen het voorzichtig te polijsten. Maar het mooiste is natuurlijk als het in 1x gewoon goed is :+ zal voor de volgende keer ook kijken naar een andere/verstelbare spuitnippel
 
Laatst bewerkt:
Sinds heden ochtend 08:00 begonnen met het monteren van de circuitkuip en het beplakken van de imitatie K4 sticker-set.

Wel een K&t werkje dat beplakken van de week weer verder met de folie het rood / geel /blauw.Heb 4 m2 gekocht a 48 euri dus dat moet wel voldoende zijn denk ik }) .Normaal ben je via de Nederlandse stickersite 60 euro kwijt a 1,5m2.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan