MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :Z

polly-parson-looks-smoking-hot-in-this-picture-201512-1456483687.jpg
 
waarom zijn er geen demonstractie's tegen black friday en wel tegen zwarte piet? omdat het zwarte vrijdag is betekend dat het goedkoop moet zijn ... :?
 
Ik twijfel. Ga een nieuwe velgrand bestellen voor het achterwiel. Heb nu goudkleurige naven met hooglans zwarte velgranden.

httpss3-ap-southeast-2.amazonaws.combikebizimagesimagesac505148cda89ed61bdd87a7a78090127c226b0e.jpg


Gewoon weer hoogglans zwart zou prima zijn natuurlijk. Maar het lijkt me ook wel gaaf om gewoon wat anders te doen. Mat blauw ofzo...

file.jpg



Oranje velgrand met gouden naaf op een oranje motor wordt net een beetje te veel denk ik, en de naaf staat niet goed met de velgrand, gok ik...

Je ziet, een dilemma...iemand ideeën? :t
 
Ik twijfel. Ga een nieuwe velgrand bestellen voor het achterwiel. Heb nu goudkleurige naven met hooglans zwarte velgranden.

[afbeelding]

Gewoon weer hoogglans zwart zou prima zijn natuurlijk. Maar het lijkt me ook wel gaaf om gewoon wat anders te doen. Mat blauw ofzo...

[afbeelding]


Oranje velgrand met gouden naaf op een oranje motor wordt net een beetje te veel denk ik, en de naaf staat niet goed met de velgrand, gok ik...

Je ziet, een dilemma...iemand ideeën? :t
minst besmettelijke. As je rijdt ziet toch niemand het
 
waarom zijn er geen demonstractie's tegen black friday en wel tegen zwarte piet? omdat het zwarte vrijdag is betekend dat het goedkoop moet zijn ... :?

Black Friday zijn er koopjes, die heeft Piet niet. Lijkt me duidelijk welke er moet oprotten. :t

Nee, zonder ongein, het interesseert me hoe dan ook geen reet. Als mensen er zo'n issue van maken, vind ik het best om er een paar albino pieten tussen te gooien voor de balans. Zwart is ook maar een kleur (nou ja, niet echt...), volgens mij kwamen de bezwaren meer door de opmaak van zwarte piet. Dus Black Friday (voor zover je dat serieus moet nemen) kan blijven...als je een gevoelig mensje zou zijn, aan welke kan je meer aanstoot nemen?

zwart.jpg


27.jpg


Hoe dan ook...overal ter wereld gaan mensen dood van de honger, natuurrampen, dictators, etc. En wij? Wij gaan massaal elke keer aan het einde van het jaar over de jank over een kinderfeestje... :')
 
Ik ben aanpassingsmoe :Y

Bevalt het je niet > :W doei hè :W



Eens met zot, door de bagger worden ze er ook niet fraaier op. Puur als SM is 't wel leuk.
 
'T gaat om de SM wielen. Achterwiel moet opnieuw gespaakt, en als ik toch bezig ben...de ketting heeft redelijk lopen invreten op de band (lekker boeiend) en velgrand (wél boeiend).
 
Vandaag even wezen snuffelen ergens bij een onderdelen boer. Wist dat ie een half jaar geleden nog ergens een stukje carbon frame protectie had liggen. Had ie gelukkig nog, maar nu niet meer, nu is het van mij. 8-)

Frame-Protection-KTM-Tall-2-700x700.jpg
 
Vandaag even wezen snuffelen ergens bij een onderdelen boer. Wist dat ie een half jaar geleden nog ergens een stukje carbon frame protectie had liggen. Had ie gelukkig nog, maar nu niet meer, nu is het van mij. 8-)
Heb je het salaris er nu door, of ben je nog maar net begonnen? :+

Die velgen zou ik trouwens in het blauw doen en de KTemmert ombouwen tot 6-days versie. :P
 
De bazin weet niet beter dan dat ik "wat kleine rommel" heb gehaald. :+

Tenslotte "vieren" we Black Friday nu in de Primark, voor wat hoort wat. :')
 
Omdat je bang bent voor scheuren in je koelslangen.

DRC Radiateurslangenset Blauw Yamaha YZ450F 2006-2009 WR450F 2007-2009 -

Omdat je meer grip op je zadel wilt hebben.

Flu Designs PRS Kevlar Buddyovertrek Yamaha YZ250F YZ450F 2006-2009


Zie, valt overal wel wat op te verzinnen. Heb je een bepaald budget in gedachten voor vandaag? :+

Carbon plaatje was wel een beetje onzinnig, wist toevallig dat het er lag. Ging eigenlijk even op zoek naar een 260mm remschijf, een achteras (die van mij zit een scheurtje in), etc.

Redelijk geslaagd. Heb ook het beugeltje voor de montage van een skidplate, zonder skidplate. Investering voor de toekomst. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog even een set stuurverhogers uit het verre oosten laten overvliegen. Eerst morgen maar eens kijken of de temperatuur goed blijft van de KTM. Zondag staat de OTR op het program, als ik voldoende moed verzameld heb en het weer niet teveel tegenwerkt. :X
 
Stuur die blauwe slangen maar maar :)





edit: zadel mag ik niet op zitten van Zot :/
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog even een set stuurverhogers uit het verre oosten laten overvliegen. Eerst morgen maar eens kijken of de temperatuur goed blijft van de KTM. Zondag staat de OTR op het program, als ik voldoende moed verzameld heb en het weer niet teveel tegenwerkt. :X
Kut! Zondag moet je F1 kijken, mij ophalen en bowlen!
 
OTR Hengelo?

Leuk man, hoe bevalt OTR'en met de KTM tot zover? :)

Edit: Als je nog niet besteld hebt, kan ik wel eens kijken...heb denk ik nog wel een setje hogere stuurklemmen liggen. Kan je even testen of het is wat je zoekt.
 
Laatst bewerkt:
Hengeloooo inderdaad, dat zou mijn eerste OTR worden en de tweede proefrit op mijn crossbrommert. Of het gaat bevallen weet ik nog niet. Heb jij al plannen voor zondag overdag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan