Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is natuurlijk GROTE onzin dat testtijden niets zeggen van wat zogenaamde kenners hier op het forum.

De testtijden zeggen ONS niets omdat wij niet weten wie wat test.
 
M Van de Mark had het er ook nog over dat er op forums zoveel onzin geschreven werd en geen feiten. :+ Hij heeft hier wel een goed punt denk ik. })
 
M Van de Mark had het er ook nog over dat er op forums zoveel onzin geschreven werd en geen feiten. :+ Hij heeft hier wel een goed punt denk ik. })

Nou, dan leest hij nooit mee op MF.
Iedereen weet toch dat hier alleen maar de waarheid geschreven wordt en alles onderbouwd wordt door feiten... _O-
 
Want ?? Zitten wel meer van die ijdele types bij sbk en gp.
Jij had liever gelezen : ik was mij met een staalborstel, droog mij af
met stenen en slaap op een spijkermat ? :+

niks ijdels aan. Ik heb hier thuis 2 tubes handcreme liggen. 1 boven en 1 beneden. en op mijn werk hebben we standaard in de kast staan. Ik weet niet of jij graag met uitgedroogde klauwen rondloopt.
 
Paar handschoenen van Michael tegen hoogste bod, opbrengst voor een goed doel.

https://www.charitystars.com/produc...-autografati-da-van-der-mark-stagione-2017-it

DTRL4jMXUAAN4fX

DTRL5ZaXUAAmS4p
 
Laatst bewerkt:
Wow wat een klote nieuws zeg voor Jonas Folger! En zoals Herve aangeeft: Alle goede coureurs staan onder contract. Zo ook Michael. Verwacht eerder dat je het in de hoek van coureurs moet zoeken die nog geen zitje hebben.

Inderdaad minder nieuws zeg , ben eigenlijk wel beetje liefhebber geworden van hem , en had ook hoop op een goeie en frisse start van 2018 voor hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan