MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie worden volgend jaar de vaste commentatoren bij de moto gp? Als het aan mij ligt Patrick maar weer samen met Frank. Veel goede technische info...
Patrick met een willekeurig ander iemand. Als er maar eentje Patrick is. :Y
 
Patrick de Moto 3 en 2 en Frank de Motogp.

Waarom 2 kletskousen per race :?
Ja die Patrick hoort zichzelf ook graag praten en komt vaak op het zelfde terug hij weet er wel het één en ander van maar als je het één maal vertelt hebt lijkt me wel meer dan voldoende. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat er wel heel veel wordt gezeken op Eurosport. Ik ben ze echt wel dankbaar dat ik elk GP-weekend uren aan live motorsport krijg voorgeschoteld. Ja, natuurlijk zijn er dingetjes die beter zouden kunnen maar al met al ben ik er erg blij mee. Vooral omdat ik niet de indruk heb dat er heel veel andere zendgemachtigden in de rij staan om om live motorsport te gaan uitzenden. Dus ik ben blij met wat ze doen en hoop dat ze dat nog heel lang blijven doen.
 
Ik vind dat er wel heel veel wordt gezeken op Eurosport. Ik ben ze echt wel dankbaar dat ik elk GP-weekend uren aan live motorsport krijg voorgeschoteld. Ja, natuurlijk zijn er dingetjes die beter zouden kunnen maar al met al ben ik er erg blij mee. Vooral omdat ik niet de indruk heb dat er heel veel andere zendgemachtigden in de rij staan om om live motorsport te gaan uitzenden. Dus ik ben blij met wat ze doen en hoop dat ze dat nog heel lang blijven doen.

Wel mee eens ja, en het commentaar vind ik ook best wel oke.
Opmerkelijk dat hier zo weinig mensen over Cementa praten haha, ik hoop dat ze blijft, liefst wel zonder dat maffe pit-helmpje, dat is echt geen porem. De items tijdens de race, reacties en zo, zijn vaak oppervlakkig (omdat rijders weinig inhoudelijks zeggen) maar vooral voor/tijdens/na trainingen is het vaak wel interessant.
 
Ik vind dat er wel heel veel wordt gezeken op Eurosport. Ik ben ze echt wel dankbaar dat ik elk GP-weekend uren aan live motorsport krijg voorgeschoteld. Ja, natuurlijk zijn er dingetjes die beter zouden kunnen maar al met al ben ik er erg blij mee. Vooral omdat ik niet de indruk heb dat er heel veel andere zendgemachtigden in de rij staan om om live motorsport te gaan uitzenden. Dus ik ben blij met wat ze doen en hoop dat ze dat nog heel lang blijven doen.


Mee eens!
 
Ik vind dat er wel heel veel wordt gezeken op Eurosport. Ik ben ze echt wel dankbaar dat ik elk GP-weekend uren aan live motorsport krijg voorgeschoteld. Ja, natuurlijk zijn er dingetjes die beter zouden kunnen maar al met al ben ik er erg blij mee. Vooral omdat ik niet de indruk heb dat er heel veel andere zendgemachtigden in de rij staan om om live motorsport te gaan uitzenden. Dus ik ben blij met wat ze doen en hoop dat ze dat nog heel lang blijven doen.

:^ :t

Ik mag dadelijk naar een crematie en als je dan ziet waar men zich hier na elke race druk om maakt :$
 
Laatst bewerkt:
Wel mee eens ja, en het commentaar vind ik ook best wel oke.
Opmerkelijk dat hier zo weinig mensen over Cementa praten haha, ik hoop dat ze blijft, liefst wel zonder dat maffe pit-helmpje, dat is echt geen porem. De items tijdens de race, reacties en zo, zijn vaak oppervlakkig (omdat rijders weinig inhoudelijks zeggen) maar vooral voor/tijdens/na trainingen is het vaak wel interessant.


Als die items door een kerel geprensenteerd werden was die op social media al volledig afgebrand.
Zijn blijkbaar toch een hele boel simpele zielen die het van een goed utiziende vrouw ineens allemaal waarderen :P
 
Als die items door een kerel geprensenteerd werden was die op social media al volledig afgebrand.
Zijn blijkbaar toch een hele boel simpele zielen die het van een goed utiziende vrouw ineens allemaal waarderen :P
Right on!
full


Maar een tegenvraag na een antwoord mag soms best wat meer zijn dan alleen dankjewel.
Of ze moet zich aan een bepaald format houden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als die items door een kerel geprensenteerd werden was die op social media al volledig afgebrand.
Zijn blijkbaar toch een hele boel simpele zielen die het van een goed utiziende vrouw ineens allemaal waarderen :P

Dat is toch een open deur. Zo werkt het nou eenmaal. Deal with it of kijk niet als je er niet tegen kan. De heren doen ook niets of weinig goed in de ogen van velen. Dus in dat oogpunt is het niet zo raar om er iemand neer te zetten die het aanzien waard is.
 
Dat is toch een open deur. Zo werkt het nou eenmaal. Deal with it of kijk niet als je er niet tegen kan. De heren doen ook niets of weinig goed in de ogen van velen. Dus in dat oogpunt is het niet zo raar om er iemand neer te zetten die het aanzien waard is.
\

Ik heb er geen problemen mee want ik kijk het toch niet ;)
Kijk het liefst Engels, commentaar en kennis zijn gewoon van ander nivo. Desondanks wel blij dat het nog steeds gratis te zien is op de Tv in NL
 
Als die items door een kerel geprensenteerd werden was die op social media al volledig afgebrand.
Zijn blijkbaar toch een hele boel simpele zielen die het van een goed utiziende vrouw ineens allemaal waarderen :P

Ik was zelf juist uitermate sceptisch in het begin OMDAT het een "goed uitziende vrouw" is. Ik was ook bang voor nietszeggende interviewtjes, maar ik vind het alles meevallen!

Als ik haar dan vergelijk met Rob Kamphues die de Dakar lokaal verslaat, of Jack Plooij die pitreporter is bij RTL GP formule 1, dan vind ik haar het prima doen!
 
Waar je allemaal druk om maakt!
Wees blij dat je hey überhaupt gratis kan zien.
Voor een kwartje op de eerste rang zitten en nog gaan lopen klagen, moet je maar paar centen of iets uitgeven.
 
Mensen mogen best miepen. Zelfs over gratis. Maar of anderen daar waarde aan hechten, dát zal dan vaak niet. Ik vind persoonlijk ook dat commentaar op televisie best wel fatsoenlijk Nederlands mag praten, dat het kennisniveau passend is en dat het geheel nog leuk gebracht wordt ook. Maar blijkbaar is dat een heel hoge eis die niet altijd gehaald wordt.

Ik kijk de races graag wanneer het mij uitkomt, dan is de MotoGP.com videopass sowieso ideaal. Komend jaar met een aantal nieuwe commentatoren, ik ben benieuwd hoe het me (en hun) gaat bevallen.
 
Ik vind persoonlijk ook dat commentaar op televisie best wel fatsoenlijk Nederlands mag praten,

Als ik het nederlandse commentaar er bij heb dan begint vooral mn meisje zicht te storen aan woorden zoals verdersss, eigelukss en weet ik het wat die brabo er nog meer uit kan kramen, ik geef haar hier groot gelijk in.

Misschien maar eens een talentenjacht opzetten :P wie weet wat er nog voor pareltjes onder de reaguurders zitten
 
Waar je allemaal druk om maakt!
Wees blij dat je hey überhaupt gratis kan zien.
Voor een kwartje op de eerste rang zitten en nog gaan lopen klagen, moet je maar paar centen of iets uitgeven.

tja, je moet er ook een hoop reclame voor lief voor nemen en Eurosport is ook gewoon een commercieel bedrijf, ze doen het niet uit ideologie, dus je hoeft imho niet zo nederig te doen tov Eurosport. Hoewel ik ook wel blij ben dat het (gratis, publiek) te verkrijgen is.

Een paar centen uitgeven, je bedoelt om een van commercie doordrenkt gebeuren te bekijken, waarbij de organisatie zich dik laat betalen voor circuits om een GP te houden, waardoor de circuits vol hangen met reclame, torenhoge toegangsprijzen, met teams en rijders die voor zich voor miljoenen laten sponsoren en hun motoren vol stickers plakken. Ze moeten GVD blij zijn dat er iemand kijkt!! Niet ook nog eens de kijker laten betalen om dat gesponsorde gebeuren te kijken.
Maar zoals altijd, de commercie wordt tot op het randje uitgemolken, dus als het "economisch haalbaar" is om kijkers te laten betalen, zal men het niet nalaten.. '( '(
 
\

Ik heb er geen problemen mee want ik kijk het toch niet ;)
Kijk het liefst Engels, commentaar en kennis zijn gewoon van ander nivo. Desondanks wel blij dat het nog steeds gratis te zien is op de Tv in NL

I know ;) Mijn reactie was ook algemeen bedoeld.
 
a
Als ik het nederlandse commentaar er bij heb dan begint vooral mn meisje zicht te storen aan woorden zoals verdersss, eigelukss en weet ik het wat die brabo er nog meer uit kan kramen, ik geef haar hier groot gelijk in.

Misschien maar eens een talentenjacht opzetten :P wie weet wat er nog voor pareltjes onder de reaguurders zitten

dat hebben ze een paar jaar geleden gedaan op de motorbeurs in Utrecht. ik heb toen als ervaren radiomaker er aan meegedaan. Geloof me dat is dus echt niet zo makkelijk als menigeen hier denkt..
 
tja, je moet er ook een hoop reclame voor lief voor nemen en Eurosport is ook gewoon een commercieel bedrijf, ze doen het niet uit ideologie, dus je hoeft imho niet zo nederig te doen tov Eurosport. Hoewel ik ook wel blij ben dat het (gratis, publiek) te verkrijgen is.

Een paar centen uitgeven, je bedoelt om een van commercie doordrenkt gebeuren te bekijken, waarbij de organisatie zich dik laat betalen voor circuits om een GP te houden, waardoor de circuits vol hangen met reclame, torenhoge toegangsprijzen, met teams en rijders die voor zich voor miljoenen laten sponsoren en hun motoren vol stickers plakken. Ze moeten GVD blij zijn dat er iemand kijkt!! Niet ook nog eens de kijker laten betalen om dat gesponsorde gebeuren te kijken.
Maar zoals altijd, de commercie wordt tot op het randje uitgemolken, dus als het "economisch haalbaar" is om kijkers te laten betalen, zal men het niet nalaten.. '( '(

Je hoeft er geen geld aan uit te geven.
Prima, maar loop dan ook niet te zeiken als het niet top of the bill is.
Dat noemen wij voor kwartje op de eerste rang zitten of een gegeven paard in bek kijken.
 
Laatst bewerkt:
adat hebben ze een paar jaar geleden gedaan op de motorbeurs in Utrecht. ik heb toen als ervaren radiomaker er aan meegedaan. Geloof me dat is dus echt niet zo makkelijk als menigeen hier denkt..


Ik geloof het meteen ! Maar een stukje spreekvaardigheid / beheersing van de taal vind ik de basis.
Maar gewoon structureel accent gebruiken vind ik iets voor de streek omroep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan